Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harvat menevät lasersilmäleikkaukseen? Eikö lasit ja piilolinssit tule kalliimmaksi pitkässä juoksussa?

Vierailija
04.01.2022 |

Tämä kiinnostaa.

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot riskit, monilla leikkausta ei voi tehdä ts. sen lisäksi tarvitsisi silti lasit (hajataitto esim. yleinen syy), ei ole kerralla varaa maksaa vaikka vuosikymmenien saatossa on varaa maksaa silmälaseista jne., monella tulos ei ole pysyvä vaan muutaman vuoden päästä tarvitsee taas lasit.

Vierailija
2/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi mennä, mutta ainakaan vielä en uskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkauksen läpikäyneenä ihmettelen usein samaa. Olen todella tyytyväinen ilman silmälaseja.

Vierailija
4/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksessa on omat riskinsä. En tunne yhtään silmälääkäriä, jolle omisi tehty laserleikkaus. Eikö olekkin kumma juttu.

Vierailija
5/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sovi kaikille, tai ei ole välttämättä missään vaiheessa niin paljoa rahaa laittaa leikkaukseen. Minulle myös sanottiin että ikänäkö tulee joka tapauksessa, joten silloin on siirryttävä takaisin laseihin. Silmän alueen operaatiot saattavat myös pelottaa ihmisiä.

Vierailija
6/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse leikkauksen läpikäyneenä ihmettelen usein samaa. Olen todella tyytyväinen ilman silmälaseja.

Sitten , kun ikänäkö iskee neli- viisikymppisenä,niin tarvitset lasit. Vai meinaatko laseroida uudestaan?

Vierailija
7/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika kalliskin leikkaus, eikös tuo ole 2000 euroa silmä? plus muut kulut päälle.

Vierailija
8/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko maksaa useita satasia silmälaseista ja vaihdella niitä joka vuosi?

Vierailija
9/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkauksessa on omat riskinsä. En tunne yhtään silmälääkäriä, jolle omisi tehty laserleikkaus. Eikö olekkin kumma juttu.

Tämä.

Vierailija
10/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt leikkauksessa ja kadun vain sitä etten mennyt aiemmin.

P. S. Tuo juttu silmälääkäreistä on hölynpölyä.

Vierailija
11/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin Istanbulissa leikkauttamassa, elämäni paras päätös. Kannattaa koronan jälkeen miettiä tuota vaihtoehtoa, riskit ovat todella pienet ja varsinkin siellä, kun leikkauksia tehdään sadoittain joka päivä. Paljon enemmän kokemusta kuin Suomalaisilla, paremmat laitteet ja halvempi hinta vaikka tulee lennot ja hotelli päälle. Ei satu, ja itse leikkaus on ohi parissa minuutissa. 

Vierailija
12/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko moniakin silmälääkäreitä?

Vierailija
13/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillit sopii mulle ja näytän hiton fiksulta niiden kanssa.

Jos joku leikkauksen maksais niin sit ehkä.

Vierailija
14/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäni operoitiin v.2004, molemmat samalla reissulla. Mitään ongelmia ei ole ilmennyt. Olen säästänyt operaation hinnan moninkertaisena.

Vierailija
15/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ikänäkö voidaan nykyään leikata.

Vierailija
16/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksessa on aina se (vaikkakin pieni) riski, että sen jälkeen ei näe yhtä hyvin kuin ennen leikkausta näki laseilla, eikä tilannetta pysty edes enää korjaamaan laseilla. Lisäksi tosiaan ikänäkö tulee joka tapauksessa, joten tulevaisuudessa tarvitsee kuitenkin lasit lukemiseen.

Vierailija
17/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten , kun ikänäkö iskee neli- viisikymppisenä,niin tarvitset lasit. Vai meinaatko laseroida uudestaan?

Olen jo sen ikäinen. Ja tuskin se ikänäkö minua ihan melkein umpisokeaksi tekee kuten olin ennen leikkausta.

Vierailija
18/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mahdollisesti meinaan. Mutta lähtökohtaisesti noi lukulasit on halpoja verrattuna -10 ja hajataittoa korjaaviin megaohennettuihin laseihini, joita käytin ennen (ekaa) laserointiani.

19/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laserleikkauksessa vasta 32_vuotiaana, kun en aiemmin uskaltanut. Toisaalta en ollut myöskään täysin invalidi ilman laseja, ettei likinäkö ollut niin huono.

Vierailija
20/141 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pysy vahvuudet samoina, ja joudun lasejakin uusimaan parin vuoden välein. Eli leikkaus olisi aika turha, jos parin vuoden kuluttua joutuisi kuitenkin taas siirtymään laseihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi