Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttekö Normal-liikkeessä? Mitä ostatte sieltä?

Vierailija
04.01.2022 |

Tuli käytyä tänään Itiksen Normalissa ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt! Myynnissä mm. Garnier Respons-shampoolle täyttöpusseja, mitä missään muualla en ole nähnyt. Myös isompia pulloja suihkusaippuaa ja shampoota myynnissä. Itse ostin kolme palasaippuaa hintaan 2,70€.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siinä viereisessä Nomadissa.

Vierailija
2/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas odotin Tigerin tyylistä paikkaa. Ei kiinnostele saippuat tai vanulaput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli halpoja kuukautissiteitä. Niitä ostin.

Vierailija
4/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Pipsa Possu -suihkusaippuaa.

Vierailija
5/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas odotin Tigerin tyylistä paikkaa. Ei kiinnostele saippuat tai vanulaput.

Tigerissa on mielestäni turhaa krääsää, mutta Normalissa tarpeellista käyttötavaraa - niin me ollaan erilaisia.

Vierailija
6/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tigerissa on mielestäni turhaa krääsää, mutta Normalissa tarpeellista käyttötavaraa - niin me ollaan erilaisia.

Saippuat voin ostaa S-marketista, krääsää en.

Vierailija
7/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, samoja tuotteita kuin Tokmannilla mutta vähän halvemmalla.

Vierailija
8/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Normal...

Vierailija
9/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saippuat voin ostaa S-marketista, krääsää en.

No, on se Normalin valikoima hieman monipuolisempi…

Vierailija
10/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kestovanulappuja, kiharien hiusten muotoiluvoidetta, suklaata sekä kortteja. Lisäksi olen käynyt lunastamassa heidän joulukalenteriarvonnassa voittamani ripsentaivuttimet. Jossain toisessa arvonnassa voitin sheivausgeeliä, mutten ehtinyt lunastaa palkintoa.

Vierailija
11/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole mitään minkä vuoksi jaksaisin tehdä erikseen reissun. Saan vanulaput ja käyttämäni shampoot ym. Prismasta kauppareissulla ja parikymmentä senttiä halvempi hinta ei kiinnosta kun kyse on tuotteista joita tarvitsee ostaa vain pari kertaa vuodessa.

Vierailija
12/25 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuaa, kasvonaamioita, huulirasvaa, pinnejä ja suklaata olen sieltä ostanut. Ja joulupaperia.

Ihan kiva kauppa, myy myös merkkituotteita.

Vierailija
13/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiainetta Ecover-pullo maksaa 1.80e muistaakseni? Muitakin siivousjuttuja, kosmetiikkaa, salisyylihappoa alle 3e pullo, intiimisaippua kuukautiskupin pesua varten samoin 2e jotain. Oral-b sähköhammasharja 16.90e.

Vierailija
14/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran, mutta ahdisti se ahtaus.

Eipä sielä mitään niin ihmeellistä ollut, että toista kertaa olisi tarvetta käydä.

Vierailija
15/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran, mutta ahdisti se ahtaus.

Eipä sielä mitään niin ihmeellistä ollut, että toista kertaa olisi tarvetta käydä.

Kävin, ostin partakoneenteriä. Laatumerkkiä, mutta tuntuvat jotenkin heikkolaatuisimmilta kuin muista kaupoista ostetut, erilainen pakkauskin, hmmmm... Ja juuri tuo ahtaus, yhdistettynä kemikaalipöllyyn ja teinixien ja mammateinixien paljouteen.. HYHHELS, ei enää ikinä!

Vierailija
16/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ekaa kertaa törmäsin tähän jossain ostarilla. Vissiin samaa ketjua kuin tuo Tiger, mutta myyvät tosiaan merkkituotteita kodin käyttötavaraa, pesuaineita, kosmetiikkaa ja sen sellaista. Kiersin ja katsoin, että kaikki oli hitusen halvempaa kuin muualla, ja että just noita täyttöpakkauksia ja muita löytyi tuotteille, joille en edes tiennyt että niitä myydään. Oli myös erikoistavaraa, kuten jotain sous vide -pusseja halvalla. 

Ostin jotain, en muista mitä, mutta jotain pientä, tyyliin saippuan ja jotain tyyliin putsaussieniä.

Voisin käydä toistekin ja ottaa vaikka ihan ostoslistan mukaan, että mitä sitä kotona tarvitsee. 

Ostan mielelläni tavaraa enemmän kerralla, ärsyttää, kun aina kun pitäisi jotain tehdä, joku onkin loppu. Vaikka loppuuhan se kaikki ennen pitkää kuitenkin.

Vierailija
17/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli halpoja kuukautissiteitä. Niitä ostin.

Ja ihan parhaita. Noita ja matkakokosia tuotteita oon tähän mennessä ostanu.

Vierailija
18/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois Normal täällä missä asun, niin kävisin ostamassa ainakin kuivashampoota (Garnier oli 2 euroa halvelmpi siellä kuin missään muualla), kissoille nameja, kylpypommeja ja karkkia :D 

Vierailija
19/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä tuotteita, mutta se saippuoista, suihkugeeleistä yms. lähtevä haju on järkyttävä.

Vierailija
20/25 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsisaippuaa, deodoranttia, hiusgeeliä, vaseliinia, kosteusvoiteita, meikkejä ihan tavallisia juttuja.