Mitä tarkoittaa haluisin viedä sut sinne missä tivolit ei vaihda paikkaa
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Köpiksessä on ainakin pysyvä tivoli?
Et sinne haluu mennä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinne haluu mennä vai?
Eiköhän tuo ole enemmänkin vertauskuvallinen lause. Ei kaikkea tarvii ottaa kirjallisesti.
Asiayhteys? Ihan mahdotonta analysoida pelkkää lausetta, kun ei tiedä mihin se liittyy tai millaisen keskustelun osana se on esitetty.
Vierailija kirjoitti:
Asiayhteys? Ihan mahdotonta analysoida pelkkää lausetta, kun ei tiedä mihin se liittyy tai millaisen keskustelun osana se on esitetty.
Se on se Behmin laulu.
Tyhjää puhuva ukko, joka haluaisi vaan ei oo rahaa. Et kai tautipesää jo likamelalle tarjonnut .
Vierailija kirjoitti:
Behm: tivolit
No varmaan ei sit mikään sellainen kaupunki, missä käy vaan Sariola, vaan esim. Tampere tai Helsinki.
Kai tos on joku syvempi yhteys eikä joku Kerava.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan ei sit mikään sellainen kaupunki, missä käy vaan Sariola, vaan esim. Tampere tai Helsinki.
Ymmärrän tän kanssa niin, että riittävän iso paikka, ettei se tivoli tule sinne vaan viikoksi vuodessa.
Joku paikka, missä on aina hauskaa tekemistä.
Haluaa viedä jonnekin, missä on aina hauskaa
Mä olen ajatellut tuon niin että tämä henkilö haluaa jotain pysyvää, asettua paikoilleen sen toisen kanssa. Ei sellaista elämää kuin tivoleissa, jotka vaihtaa paikkaa koko ajan. En tiedä onko tätä tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ajatellut tuon niin että tämä henkilö haluaa jotain pysyvää, asettua paikoilleen sen toisen kanssa. Ei sellaista elämää kuin tivoleissa, jotka vaihtaa paikkaa koko ajan. En tiedä onko tätä tarkoitettu.
Tää kuulostaisi tähän mennessä järkevimmältä vastaukselta.
Mielestäni tuo kohta kyseisessä biisissä on aina ollut vähän kökkö. Mutta tulkitsen että haluaisi olla varma että tämä ihminen on "The One" ja että voi pysyä hänen vierellään. Ja että pystyisi vakuuttamaan toiselle että näin on, mutta ei pysty tekemään sitä.
Olenkohan ihan hakoteillä?
Tarkoittaa pohjois- tai etelänapaa, siellä ei tivoleita ole.
Suhteen alku on ollut huumaa ja ihanaa, mutta sen huuman pitää loppua ja taas pitäisi saada huuman tunne uudesta suhteesta - niin kuin Tivolin huuma loppuu sen lähtiessä pois seuraavan paikkaan. Laulussa toivotaan suhteen toimivan ja huuman pysyvän yllä, mutta kuitenkin laulaja tietää, ettei se ole mahdollista.
Laulaja haluaisi että suhde jossa hän on, etenisi tilaan jossa molempien on turvallista ja hyvä olla, suhde olisi varmalla pohjalla, eikä kaatuisi vaikka joku tai jokin keinuttaisi venettä.
Noin minä tuon koko asian ymmärrän. Hauskat ja hyvät asiat (tivolit) (suhde) ei vaihda paikkaa = ei muutu. Minusta nerokas sanoitus.
Vierailija kirjoitti:
Kai tos on joku syvempi yhteys eikä joku Kerava.
Olisin aika pettynyt jos Behm paljastaisi jossain haastattelussa että Keravasta se biisi kertoo.