Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevät tulee ja balleriinat - naisten rumimmat kengät

Vierailija
24.04.2015 |

En ymmärrä tätä suomalaisten naisten rakkautta balleriinakenkiin. Suomalaisilla harvoin on pitkät jalat, olemme pikemminkin lyhytjalkaisia. Balleriinat näyttävät hyvältä ainoastaan erittäin pitkäjalkaisen, hoikan naisen yllä. Tosin sellaisellakin jotkut muut jalkineet näyttäisivät vielä paremmalta.

Naiset puolustelevat balleriinoja niiden mukavuudella. Olen omistanut huomattavasti mukavammalta jalassa tuntuvia kenkiä, jotka myös näyttävät kauniimmilta. En laittaisi balleriinoja jalkaani edes maksusta.

Mihin perustuu balleriinojen suosio?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:07"]

Jos ei halua käyttää korkkareita esimerkiksi hameen tai kapeiden farkkujen kanssa, niin mieluummin laitan jalkaan jotkut hienot ballerinat kuin tennarit.

[/quote]

Miten ihmeessä niin moni täällä kirjoittaa ikään kuin vaihtoehdot olisivat vain korkkarit tai balleriinat. Käyttekö koskaan kaupoissa katselemassa valikoimaa?

Vierailija
62/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:46"]

Itse käytän balleriinoja siksi että olen niin pitkä (177cm) ja näytän lähinnä absurdilta ihanissa koroissa. Kaappit kyllä pursuaa kauniita korkkareita mutta käyttöön pääsevät pelkästään esim häissä. Olisinpa 10cm lyhyempi :(

[/quote]

No niin. Persjalkainen wt-mamma jo alapeukutti tätäkin.

Laita hyvä ihminen ne korkkarit vaan jalkaan. Olet pitkä nainen, monien kadehtima. Kanna pituutesi hyvällä ryhdillä, niin huomaat saavasi ihailua ja kadehtimista osaksesi.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tuntuu siltä et kaikki vaatteet ja kengät sopii vaan "erittäin pitkille ja pitkäsäärisille ja hoikille ja pitkähiuksisille" naisille. Mitäköhä lyhyet ja hoikat, pitkät ja normaalipainoset ja lievästi pyöreähköt ym. saa käyttää.

Vierailija
64/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:17"]Jotenki tuntuu siltä et kaikki vaatteet ja kengät sopii vaan "erittäin pitkille ja pitkäsäärisille ja hoikille ja pitkähiuksisille" naisille. Mitäköhä lyhyet ja hoikat, pitkät ja normaalipainoset ja lievästi pyöreähköt ym. saa käyttää.
[/quote]

Heidän tulee laihduttaa tai pukeutua säkkiin.

Vierailija
65/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätän oikeuden pukeutua just niin tyylitajuttomasti kuin pukeudun, ja käyttää balleriinoja kesät talvet. Tukehtukaa halveksuntaanne, ulkonäköfasistit. Ei vois vähempää kiinnostaa. Ihmetyttää, miten joillekin toisten pukeutumisen ja ulkonäön kyttääminen on elämän pääasiallinen sisältö. Mahtaa olla aika tyhjää siellä pääkopassa.

Vierailija
66/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ballerinoissa sellaiset pohjalliset, jotka tukee jalkapohjaa vähän paremmin. Mutta itselleni en voisi kuvitellakaan laittavani korkokenkiä: 165cm ja 80kg on sama kuin pig on heels. Näytän hirveältä. 

Vierailija
67/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:46"]

Itse käytän balleriinoja siksi että olen niin pitkä (177cm) ja näytän lähinnä absurdilta ihanissa koroissa. Kaappit kyllä pursuaa kauniita korkkareita mutta käyttöön pääsevät pelkästään esim häissä. Olisinpa 10cm lyhyempi :(

[/quote]

Laita hyvä ihminen ne korkkarit vaan jalkaan. Olet pitkä nainen, monien kadehtima. Kanna pituutesi hyvällä ryhdillä, niin huomaat saavasi ihailua ja kadehtimista osaksesi.
[/quote]

No jos 180cm laittaa 10 cm korot jalkaansa niin kyllä sitä rupee oleen liian pitkä. Menee joidenkin miesten ylikin..
[/quote]
Menee joidenkin miesten ylikin... Mitä sitten? Mä olen 182 cm, ja menen jo paljasjaloinkin useimpien tapaamieni miesten yli :D

Vierailija
68/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:48"] [quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:47"] Minä persjalkaisena voisin käyttääkin, mutta en ole vielä omaan jalkaan sopivia löytänyt. Mutta pistin asteen pahemmaksi ja ostin sellaiset kuminauha"balleriinat". Nämä ne vasta nätit ovatkin :) Mutta pirun hyvät jalassa. Kaapista löytyy kyllä niitä nättejä kenkiä, mutta eipä niitä kukaan näe, kun ei tule epämukavuuden takia käytettyä. [/quote] Hei kerros mistä sä löysit sellaset? Mulla ei pysy tavalliset ballerinat jalassa, mutta ballerinoja joissa on kuminauha on tosi hankala löytää :O  [/quote] Mulla on tällaiset http://www.sportamore.fi/tuote/82909-rock-spring-cape-town-f-svart Jotain malleja näytti olevan Prismassa, nämä omani löysin ihan Citymarketista. On kyllä hyvät [/quote] Hyi vittu ei noi oo mitkään ballerinat vaan keski-ikäisten kesäkengät :D

[/quote]

No osta sitten itsellesi sellaiset valmiiksi kun kohta olet itsekin yksi vitun keski-ikäinen.

Vierailija
69/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain laadukkaita, ergonomisesti muotoiltuja täysin kannattomia kenkiä, myös ballerinoja. Saan hermosärkyä kengistä, joissa on minkäänlaista korkoa. Olen mieluummin kivuton kuin sinun mielestäsi tyylikäs. Pahoittelen jos valintani aiheuttaa sinulle mielipahaa.

Vierailija
70/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:17"]Jotenki tuntuu siltä et kaikki vaatteet ja kengät sopii vaan "erittäin pitkille ja pitkäsäärisille ja hoikille ja pitkähiuksisille" naisille. Mitäköhä lyhyet ja hoikat, pitkät ja normaalipainoset ja lievästi pyöreähköt ym. saa käyttää.
[/quote]

Heidän tulee laihduttaa tai pukeutua säkkiin.
[/quote]

Ei se laihdutus pituutta tuo. Eiköhä 10cm korotki sovi pitkille, laihoille, pitkähiuksisille, pitkäkyntisille.. :D ja mitä väliä onko päällä säkki vai mekko koska joka tapauksessa saat junttileiman kun et oo 2m pitkä ja alipainonen fitnessmisu.

Vierailija
71/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:46"] Itse käytän balleriinoja siksi että olen niin pitkä (177cm) ja näytän lähinnä absurdilta ihanissa koroissa. Kaappit kyllä pursuaa kauniita korkkareita mutta käyttöön pääsevät pelkästään esim häissä. Olisinpa 10cm lyhyempi :( [/quote]   Laita hyvä ihminen ne korkkarit vaan jalkaan. Olet pitkä nainen, monien kadehtima. Kanna pituutesi hyvällä ryhdillä, niin huomaat saavasi ihailua ja kadehtimista osaksesi. [/quote] No jos 180cm laittaa 10 cm korot jalkaansa niin kyllä sitä rupee oleen liian pitkä. Menee joidenkin miesten ylikin.. [/quote] Menee joidenkin miesten ylikin... Mitä sitten? Mä olen 182 cm, ja menen jo paljasjaloinkin useimpien tapaamieni miesten yli :D

[/quote]

Miltä tuntuu kun on pitempi kuin monet miehet? Miten miehet suhtautuvat? Minusta aina tuntuu että miehet rakastaa olla naisia pitempiä ja isompia, ainakin käyttäytyvät itseäni kohtaan sillä tavalla. En ole mikään lyhyt, 164 cm, mutta silti monet miehe tovat pidempiä ja käyttäytyvät jollain tavalla suojelevasti.

Vierailija
72/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:50"]Eihän balleriinat ole mukavia. Mä ostin kerran sellaset mut en voinut niillä kävellä. Mä suosin matalia kenkiä kanssa. Mulla on monia sellaisa, jotka on oikeesti mukavat. Voisko balleriinojen suosio perustua halpuuteen?
[/quote]

Halpuuteen? Halvimmat balleriinani maksoivat 99,9 ja ovat mukavat

Vierailija
73/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:42"]

En ymmärrä tätä suomalaisten naisten rakkautta balleriinakenkiin. Suomalaisilla harvoin on pitkät jalat, olemme pikemminkin lyhytjalkaisia. Balleriinat näyttävät hyvältä ainoastaan erittäin pitkäjalkaisen, hoikan naisen yllä. Tosin sellaisellakin jotkut muut jalkineet näyttäisivät vielä paremmalta.

Naiset puolustelevat balleriinoja niiden mukavuudella. Olen omistanut huomattavasti mukavammalta jalassa tuntuvia kenkiä, jotka myös näyttävät kauniimmilta. En laittaisi balleriinoja jalkaani edes maksusta.

Mihin perustuu balleriinojen suosio?

[/quote]

Ole vaan sinä lyhytjalkainen. Itselläni on pitkät jalat ja käytän ballerinojakin. Ja omasta puolestani jokainen muukin vuoratkoon jalkapohjansa ihan minkälaisiin kalosseihin tahansa.

Vierailija
74/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ballerinojen morkkaajat on usein itse sellaisia lievästi ylipainoisia matameja jotka vannoo korkkareitten nimeen, ja sitten käyttävät sellaisia 5cm korkkareita kuvitellen että on korkokenkien käyttäjä. Ymmärrän että joku Kaarina Kivilahti 12cm koroissaan ei voi enää käyttää ballerinoja, mutta ihan perus suomitantat kritisoi toisia niin on vähän säälittävää. Jos selkä kestää ja itse tykkää, niin miksi pitää dissata. Ja kyllä dissasin juuri itse DISSAAJIA.

Vierailija
75/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat on ihan parhaita.

Ovat sopivan kevyet ja rennot kengät. Ovat myös paljon kauniimpia kuin yhdetkään kolhot korkokengät (minun mielipiteeni)

Ü

Vierailija
76/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän sit crocksit jalkaan :(

Vierailija
77/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:48"] [quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:47"] Minä persjalkaisena voisin käyttääkin, mutta en ole vielä omaan jalkaan sopivia löytänyt. Mutta pistin asteen pahemmaksi ja ostin sellaiset kuminauha"balleriinat". Nämä ne vasta nätit ovatkin :) Mutta pirun hyvät jalassa. Kaapista löytyy kyllä niitä nättejä kenkiä, mutta eipä niitä kukaan näe, kun ei tule epämukavuuden takia käytettyä. [/quote] Hei kerros mistä sä löysit sellaset? Mulla ei pysy tavalliset ballerinat jalassa, mutta ballerinoja joissa on kuminauha on tosi hankala löytää :O  [/quote] Mulla on tällaiset http://www.sportamore.fi/tuote/82909-rock-spring-cape-town-f-svart Jotain malleja näytti olevan Prismassa, nämä omani löysin ihan Citymarketista. On kyllä hyvät [/quote] Hyi vittu ei noi oo mitkään ballerinat vaan keski-ikäisten kesäkengät :D

[/quote]

No osta sitten itsellesi sellaiset valmiiksi kun kohta olet itsekin yksi vitun keski-ikäinen.
[/quote]

Aika heikko :"D ps. En ole pitkääään aikaan keski-ikäinen

Vierailija
78/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:08"] [quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:48"] [quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:47"] Minä persjalkaisena voisin käyttääkin, mutta en ole vielä omaan jalkaan sopivia löytänyt. Mutta pistin asteen pahemmaksi ja ostin sellaiset kuminauha"balleriinat". Nämä ne vasta nätit ovatkin :) Mutta pirun hyvät jalassa. Kaapista löytyy kyllä niitä nättejä kenkiä, mutta eipä niitä kukaan näe, kun ei tule epämukavuuden takia käytettyä. [/quote] Hei kerros mistä sä löysit sellaset? Mulla ei pysy tavalliset ballerinat jalassa, mutta ballerinoja joissa on kuminauha on tosi hankala löytää :O  [/quote] Mulla on tällaiset http://www.sportamore.fi/tuote/82909-rock-spring-cape-town-f-svart Jotain malleja näytti olevan Prismassa, nämä omani löysin ihan Citymarketista. On kyllä hyvät [/quote] Hyi vittu ei noi oo mitkään ballerinat vaan keski-ikäisten kesäkengät :D [/quote]   No osta sitten itsellesi sellaiset valmiiksi kun kohta olet itsekin yksi vitun keski-ikäinen. [/quote] Aika heikko :"D ps. En ole pitkääään aikaan keski-ikäinen

[/quote]

Ei kuule yhtään heikko, ei lainkaan. Elämä on lyhyt ja nuoruus se vasta lyhyt onkin. Aika kuluu niin nopeasti ettei ole kuin silmänräpäys kun olet itsekin keski-ikäinen. Siksi on ihan turha hyi vitutella keski-ikäisiä, olet ihan samassa veneessä heidän kanssaan. Sinä olet tuleva keski-ikäinen itsekin aika nopeasti, sori jos tuli yllätyksenä :)

Vierailija
79/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:08"] [quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:48"] [quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:47"] Minä persjalkaisena voisin käyttääkin, mutta en ole vielä omaan jalkaan sopivia löytänyt. Mutta pistin asteen pahemmaksi ja ostin sellaiset kuminauha"balleriinat". Nämä ne vasta nätit ovatkin :) Mutta pirun hyvät jalassa. Kaapista löytyy kyllä niitä nättejä kenkiä, mutta eipä niitä kukaan näe, kun ei tule epämukavuuden takia käytettyä. [/quote] Hei kerros mistä sä löysit sellaset? Mulla ei pysy tavalliset ballerinat jalassa, mutta ballerinoja joissa on kuminauha on tosi hankala löytää :O  [/quote] Mulla on tällaiset http://www.sportamore.fi/tuote/82909-rock-spring-cape-town-f-svart Jotain malleja näytti olevan Prismassa, nämä omani löysin ihan Citymarketista. On kyllä hyvät [/quote] Hyi vittu ei noi oo mitkään ballerinat vaan keski-ikäisten kesäkengät :D [/quote]   No osta sitten itsellesi sellaiset valmiiksi kun kohta olet itsekin yksi vitun keski-ikäinen. [/quote] Aika heikko :"D ps. En ole pitkääään aikaan keski-ikäinen

[/quote]

Ei kuule yhtään heikko, ei lainkaan. Elämä on lyhyt ja nuoruus se vasta lyhyt onkin. Aika kuluu niin nopeasti ettei ole kuin silmänräpäys kun olet itsekin keski-ikäinen. Siksi on ihan turha hyi vitutella keski-ikäisiä, olet ihan samassa veneessä heidän kanssaan. Sinä olet tuleva keski-ikäinen itsekin aika nopeasti, sori jos tuli yllätyksenä :)
[/quote]

Kyllä oli heikko. Et keksinyt mitään parempaakaan ja sulla meni vahvasti tunteisiin

Vierailija
80/107 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, kun mulla ol ihanat nahkaiset, joustavat ja sirot balleriinat, mutta käytin ne loppuun. Mistään ei löydy samankaltaisia! :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi