Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin tavanneeni hyvän miehen

Vierailija
24.04.2015 |

Selvisi nyt 3n kk.n jälkeen että sillä onkin vaimo ja pieni lapsi. Helvetti kun pistää vihaksi. Omasta ja sen naisen puolesta. Taitavasti on molempia kusettanut.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:26"]Tyhmät miehet. Mun salasuhde on puhelimessa:"Jokke". M38 [/quote] mulla samalla kaavalla

[/quote]

Miksi ette eroa kun se naimisissa olo on niin vittua että pitää pettää? Eikö toinen nainen huoli? Mikä mielestänne oikeuttaa toimintanne? Saako naisilla olla samalla tavoin "muuta elämää"? Siis niin "jokella" kuin vaimollakin? 

[/quote]

Vastatkaapa, pettäjämiehet. Nyt on aika keskustella asiallisesti. 

Vierailija
42/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma muija on pihtari. Ero tulee niin kalliiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:14"]

Oma muija on pihtari. Ero tulee niin kalliiksi.

[/quote]

Mikä on vapauden hinta? Kerropa se minulle.

Uskon, että teillä pettäjämiehillä on vain liian suuri ego ja luulo, että voitte kohdella muita ihmisiä kuin paskaa. Olette heikkoja, laiskoja ja epärehellisiä ennen kaikkea itseänne kohtaan. On helppo syyllistää muita, mutta totuus on, että syy löytyy peilistä. 

Onnea henkisen kasvun tielle.

Vierailija
44/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:25"]Juu, näinhän se on. Eihän miehissä mitään vikaa taaskaan.[/quote]

Jos yhdessä miehessä on vikaa, ei se tarkoita että kaikissa on tai yleisesti on. Vai aletaanko retostella sitäkin, miten kaikki naiset käyvät kuumina raiskaajamurhaajiin. Tiedät kai, että he saavat vankiloihin paljon seksi- ja avioliittotarjouksia.

Vierailija
45/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettäjistä asialliseen keskusteluun. Ei se mikään yllätys tokikaan ole, kysehän on kuitenkin pettäjistä.

Vierailija
46/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:25"]Juu, näinhän se on. Eihän miehissä mitään vikaa taaskaan.[/quote]

Jos yhdessä miehessä on vikaa, ei se tarkoita että kaikissa on tai yleisesti on. Vai aletaanko retostella sitäkin, miten kaikki naiset käyvät kuumina raiskaajamurhaajiin. Tiedät kai, että he saavat vankiloihin paljon seksi- ja avioliittotarjouksia.
[/quote]
Olisikin vain yhdessä, eihän se silloin haittaisikaan.

Vierailija
47/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieni lapsi ja mies kutsuu mua aina pupuksi! Miehen nimen eka kirjain?!!

Vierailija
48/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:51"]Meillä on pieni lapsi ja mies kutsuu mua aina pupuksi! Miehen nimen eka kirjain?!!
[/quote]

Ja tiedän, että olen mieheni puhelimessa pupu! Ap, toi alkukirjain ois tärkee tieto koska oon epäillyt että miehelläni on jotain menossa...

Vierailija
49/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:32"]

Niin me ollaan luultu aina muutkin. Ja aina on saanut pettyä. Miehet.... perseestä kaikki.

[/quote]

Se, että sinä onnistut aina valitsemaan huonoja miehiä ei todellakaan tarkoita, että kaikki miehet olisivat huonoja. Kohdista angstisi niihin miehiin, joiden tiedät olevan huonoja kokemuksesta, äläkä yleistä.

Vierailija
50/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu, mutta toisaalta monet naiset joutuu samaan liemeen, jos kaikki vain mahdollistavat sen.

Vierailija
51/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:25"]

Hyvä nyrkkisääntö: Jos ei ole todistusta älä kerro, jos on kerro. Kaikkein pahinta on jäädä puun ja kuoren väliin kun ei tiedä soittiko joku hullu kateellinen akka pilatakseen suhteen vai onko oikeasti petetty. Mulle kävi näin ja edelleen tuntuu helvetin pahalta kum jättääkään en voi kun minulle vaan kerrottiin että mies pettää. Kertojan taustat on huonot ja on aika epärehellinen ihminen ja ei ollut edes tietoa missä, koska kuinka usein tai kenen kanssa. Kunhan oli kuullut jostain.

[/quote]

Lähtökohtaisesti kannattaa uskoa. Ei minun miehestäni vaan kukaan ilmoittele mitään epäilyttäviä asioita ja se johtuu siitä ettei mitään epäilyttävää ole! 

Miehet (jotkut, ne epärehelliset) niin osaa käyttää hyväkseen sitä "ettei ole todisteita ja hullut akat yrittää pilata meidän suhteen". Tämä itsessään on jo todistusaineistoa.

On niin ikävää että nykyään ihmisen puheisiin uskovaa pidetään tyhmänä ja helppona. Puheisiin pitäisikin uskoa! Ihastuminen ei ole naiviiutta eikä tyhmää, mutta sairasta on käyttää hyväksi toisten tunteita kuten nämä pettäjät tekevät. Vain heikot ihmiset ovat epärehellisiä. Ja ketäpä kiinnostaisi heikko mies...

[/quote]

Lähtökohtaisesti siis kannattaa uskoa ilman todisteita kaikkea, mitä joku tuntematon sanoo?

Tämä kyllä selittääkin monta asiaa tässä maailmassa.

Vierailija
52/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. Lapsi arviolta vaj aan vuode. Kerään rohkeutta mennä soittamaan kelloa. Aika pahaltaa tuntuu.

Vierailija
53/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:00"]J. Lapsi arviolta vaj aan vuode. Kerään rohkeutta mennä soittamaan kelloa. Aika pahaltaa tuntuu.
[/quote]

Täsmää :( Tule ihmeessä juttelemaan jos tosiaan on kyseessä sama mies...

Vierailija
54/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:00"]

Hyvä nyrkkisääntö: Jos ei ole todistusta älä kerro, jos on kerro. Kaikkein pahinta on jäädä puun ja kuoren väliin kun ei tiedä soittiko joku hullu kateellinen akka pilatakseen suhteen vai onko oikeasti petetty. Mulle kävi näin ja edelleen tuntuu helvetin pahalta kum jättääkään en voi kun minulle vaan kerrottiin että mies pettää. Kertojan taustat on huonot ja on aika epärehellinen ihminen ja ei ollut edes tietoa missä, koska kuinka usein tai kenen kanssa. Kunhan oli kuullut jostain.

[/quote]

Lähtökohtaisesti kannattaa uskoa. Ei minun miehestäni vaan kukaan ilmoittele mitään epäilyttäviä asioita ja se johtuu siitä ettei mitään epäilyttävää ole! 

Miehet (jotkut, ne epärehelliset) niin osaa käyttää hyväkseen sitä "ettei ole todisteita ja hullut akat yrittää pilata meidän suhteen". Tämä itsessään on jo todistusaineistoa.

On niin ikävää että nykyään ihmisen puheisiin uskovaa pidetään tyhmänä ja helppona. Puheisiin pitäisikin uskoa! Ihastuminen ei ole naiviiutta eikä tyhmää, mutta sairasta on käyttää hyväksi toisten tunteita kuten nämä pettäjät tekevät. Vain heikot ihmiset ovat epärehellisiä. Ja ketäpä kiinnostaisi heikko mies...

[/quote]

Lähtökohtaisesti siis kannattaa uskoa ilman todisteita kaikkea, mitä joku tuntematon sanoo?

[/quote]

Niin. Kannattaa ensin toki miettiä MIKSI jollain "tuntemattomalla" olisi syytä kertoa mitä hän kertoo. Jos kyse on kostosta( kuten väität kun puhut akoista, jotka haluavat pilata suhteen..) niin eikös sekin kerro karua kieltään siitä ihmisestä, jonka olet valinnut puolisoksesi... Sitten kyse onkin jo siitä, haluatko pysyä liitossa mulkun valehtelijan kanssa vai et. Sinä varmasti haluat, sillä et tietenkään usko tuntemattomia.

Vierailija
55/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos vauva-palstalla saa tietää miehensä pettävän, iik.

Vierailija
56/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:31"]

Etkä mitään oo osannut epäillä?

[/quote]

Ahaa, alkaa naisen syyllistäminen. Myös minulle kävi kuten aloittajalle. Tapasin ns. eronneen nelivitosen miehen nettitreffeillä. Vakuutti eronneensa kaksi vuotta aiemmin. No, muutama kuukausi kului, etten tajunnut mitään. Miehellä ihan vain omassa käytössään Hesan keskustasta kämppä, jossa ei tietoakaan vaimosta ja hänen kolmesta lapsestaan. Että sellaista tapahtuu rakkaassa Suomessamme. 
[/quote]ollaankohan treffailtu samaa miestä:D:D????Olin ihan puulla päähän lyöty ja luulin että mua ei pysty helpolla huijaamaan. Oltiin ja varsinkin mies oli niiiiiiin rakastunut ja suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta. Sitten monien kuukausien kuluttua yhtäkkiä hävisi jonnekin, siis ei enää ottanut yhteyttä. Ilmoitti parin päivän kuluttua kylmästi vaan että tajusikin yhtäkkiä ettei kiinnosta. Eihän tommosta voi tapahtua mun kaltaiselle täydelliselle naiselle ja aloin tarkemmin pohtia asiaa ja selvittelin kaikenlaista. No tajusin sitten vaan kaikki jälkikäteen miten hölmö olin ollut. Ja hassuinta oli että otti taas yhteyttä kuukauden kuluttua että on ollut ikävä jne. Sanoin kylmästi että EI KIITOS! Ovat sittemmin eronneet ja varmaan ukkoa harmittaa kun menetti minut:D

Vierailija
57/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin. Kannattaa ensin toki miettiä MIKSI jollain "tuntemattomalla" olisi syytä kertoa mitä hän kertoo. Jos kyse on kostosta( kuten väität kun puhut akoista, jotka haluavat pilata suhteen..) niin eikös sekin kerro karua kieltään siitä ihmisestä, jonka olet valinnut puolisoksesi... Sitten kyse onkin jo siitä, haluatko pysyä liitossa mulkun valehtelijan kanssa vai et. Sinä varmasti haluat, sillä et tietenkään usko tuntemattomia.

[/quote]

Syytön kunnes toisin todistetaan. Kaikki oikeusajattelu lähtee tuosta periaatteesta, syyttömyyttään kun voi olla mahdotonta todistaa. Todistustaakan tulee siis olla aina sillä, joka väittää, että jotain on tehty väärin.

Lähinnä kommentoin tuota keskustelua, koska tiedän itse yhden tapauksen, jossa joku väitti naiselle, että tämän mies on kulkenut siellä ja siellä jonkun naisen kanssa sinä ja sinä iltana. Vaikka mies oli silloin ollut kotona. Eli kyllä noita vääriä syytöksiäkin on maailmassa, ja virheellinen langettava tuomio on aina suurempi tragedia kuin virheellinen vapauttava tuomio.

Vierailija
58/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:09"]

Kiva jos vauva-palstalla saa tietää miehensä pettävän, iik.

[/quote]

Täällä on jäänyt kiinni aika monikin.

Vierailija
59/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:26"]Tyhmät miehet. Mun salasuhde on puhelimessa:"Jokke". M38 [/quote] mulla samalla kaavalla

[/quote]

Miksi ette eroa kun se naimisissa olo on niin vittua että pitää pettää? Eikö toinen nainen huoli? Mikä mielestänne oikeuttaa toimintanne? Saako naisilla olla samalla tavoin "muuta elämää"? Siis niin "jokella" kuin vaimollakin? 

[/quote]

Vastatkaapa, pettäjämiehet. Nyt on aika keskustella asiallisesti. 
[/quote] Tämä saman kaavan tyyppi tässä, nainen, käytän uudesta miehestä nimeä Marja puhelimessa KOSKA exäni on raivohullu mustasukkainen. Tapaa lapsia luonani ja jos puhelimessa piippaisi Daniel niin ...kolmas maailmansota olisi käynnissä. Että se siitä...

Vierailija
60/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen Suomen käräytyspalsta :D Kjähää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi