Voice finaali
Kommentit (138)
Keskustelu käy kuumana muualla sivustolla.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:24"]Miia on kauhee läski
[/quote] Nämä ei ole missikisat.
[/quote]
Aivan. Mitäs läskit lauluääneen vaikuttaa?
Elastinen ja Robin oli ihan paskaa. Tänä päivänä on näköjään tärkeämpää tuo show ja lavaliikkuminen, biisillä ja laulamisella ei niin suurta väliä. Robinilla on kohtuullinen ääniala, mutta äänenväri ei kyllä juuri puhuttele.
Miia on paras muotoineen päivineen<3
ei hitto, mä vaihan just kanavaa jos ei tuo robin painu johonki muualle! Kertokaa sit ku robin on poistunu ruudusta!
Voin olla väärässä, mutta Tarjan ja Miian esitys kuulosti kammottavalta. Olen ollut Miian fani, mutta tämä ei vakuuttanut.
Pienessä suomessa tuo äänestäminen menee helposti henkilöäänestämiseksi. Jennietä en esim äänestä ihan vaan koska en sietänyt häntä teininä, enkä voi kuvitella häntä sen erillaisempana tänäkään päivänä. Laulaahan tuo hyvin, mutta....ei.
Tämä jennie ja mike on kamalaa....
Jennie on kyllä ammattilainen! Ja Mikeltä vilkkuu napa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:32"]Voin olla väärässä, mutta Tarjan ja Miian esitys kuulosti kammottavalta. Olen ollut Miian fani, mutta tämä ei vakuuttanut.
[/quote]
Musta kuulosti jotenkin et Tarja ei kuullut omaa ääntään kunnolla. Tarjan 20 kertaa livenä nähneenä ja tuonkin biisin kuulleena voin todeta, että ei kuulostanut yhtään normaalilta.
Ikävä kyllä Jennin duetto oli paras
Haha...pomoell jäi ilman haastattelua... :D
Ekalla kierroksella Jani oli ykkönen.
Näyttääkö tuo diagrammi tuolla seinällä oikeasti redraman tiimin voittoa? Eniten veikkauksia hänen tiiminsä puolesta? Eiiiiiii.... Näinhän mä väärin?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:35"]Ikävä kyllä Jennin duetto oli paras
[/quote]
Ikävä kyllä mut ei todella ollu paras.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:24"]
Miia on kauhee läski
[/quote]
Toki hänellä on ylipainoaa, mutta kisan deviisihän on "kun ääni ratkaisee".
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:39"]Näyttääkö tuo diagrammi tuolla seinällä oikeasti redraman tiimin voittoa? Eniten veikkauksia hänen tiiminsä puolesta? Eiiiiiii.... Näinhän mä väärin?
[/quote]
Valitettavasti et. Mut kyllä Tarjan tiimi vielä nousee!
Onko avmammoilla joku Jennie -angsti? Olen Miia -fani mutta voin kehua kun hän vetää hyvin.
Jesper on vielä raakile mutta muissa ei ole idoliainesta ollenkaan. Naiset floppasivat ekassa esityksessä. Jani tylsä ja pökkelömäinen.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:24"]Miia on kauhee läski
[/quote] Nämä ei ole missikisat.