Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin tavanneeni hyvän miehen

Vierailija
24.04.2015 |

Selvisi nyt 3n kk.n jälkeen että sillä onkin vaimo ja pieni lapsi. Helvetti kun pistää vihaksi. Omasta ja sen naisen puolesta. Taitavasti on molempia kusettanut.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:25"]

Hyvä nyrkkisääntö: Jos ei ole todistusta älä kerro, jos on kerro. Kaikkein pahinta on jäädä puun ja kuoren väliin kun ei tiedä soittiko joku hullu kateellinen akka pilatakseen suhteen vai onko oikeasti petetty. Mulle kävi näin ja edelleen tuntuu helvetin pahalta kum jättääkään en voi kun minulle vaan kerrottiin että mies pettää. Kertojan taustat on huonot ja on aika epärehellinen ihminen ja ei ollut edes tietoa missä, koska kuinka usein tai kenen kanssa. Kunhan oli kuullut jostain.

[/quote]

Lähtökohtaisesti kannattaa uskoa. Ei minun miehestäni vaan kukaan ilmoittele mitään epäilyttäviä asioita ja se johtuu siitä ettei mitään epäilyttävää ole! 

Miehet (jotkut, ne epärehelliset) niin osaa käyttää hyväkseen sitä "ettei ole todisteita ja hullut akat yrittää pilata meidän suhteen". Tämä itsessään on jo todistusaineistoa.

On niin ikävää että nykyään ihmisen puheisiin uskovaa pidetään tyhmänä ja helppona. Puheisiin pitäisikin uskoa! Ihastuminen ei ole naiviiutta eikä tyhmää, mutta sairasta on käyttää hyväksi toisten tunteita kuten nämä pettäjät tekevät. Vain heikot ihmiset ovat epärehellisiä. Ja ketäpä kiinnostaisi heikko mies...

[/quote]

Lähtökohtaisesti siis kannattaa uskoa ilman todisteita kaikkea, mitä joku tuntematon sanoo?

Tämä kyllä selittääkin monta asiaa tässä maailmassa.

[/quote]

Niin. Kannattaa ensin toki miettiä MIKSI jollain "tuntemattomalla" olisi syytä kertoa mitä hän kertoo. Jos kyse on kostosta( kuten väität kun puhut akoista, jotka haluavat pilata suhteen..) niin eikös sekin kerro karua kieltään siitä ihmisestä, jonka olet valinnut puolisoksesi... Sitten kyse onkin jo siitä, haluatko pysyä liitossa mulkun valehtelijan kanssa vai et. Sinä varmasti haluat, sillä et tietenkään usko tuntemattomia.

[/quote]

Syytön kunnes toisin todistetaan. Kaikki oikeusajattelu lähtee tuosta periaatteesta, syyttömyyttään kun voi olla mahdotonta todistaa. Todistustaakan tulee siis olla aina sillä, joka väittää, että jotain on tehty väärin.

Lähinnä kommentoin tuota keskustelua, koska tiedän itse yhden tapauksen, jossa joku väitti naiselle, että tämän mies on kulkenut siellä ja siellä jonkun naisen kanssa sinä ja sinä iltana. Vaikka mies oli silloin ollut kotona. Eli kyllä noita vääriä syytöksiäkin on maailmassa, ja virheellinen langettava tuomio on aina suurempi tragedia kuin virheellinen vapauttava tuomio.

[/quote]

Joo, no kyse ei kuitenkaan ole rikosasiasta, joten voit jättää tuon oikeusjargonin sinne minne se kuuluukin. Ei sentään suurennella asiaa oikeusvaltioajattelun tasolle ;)

Sinun yksi kokemuksesi ei edusta yhtään mitään. Voi olla että asia on sinällään oikein, mutta ajassa on tapahtunut erehdys. En usko että kukaan haluaa sotkeutua muiden ihmisten elämään ja suhteisiin jos joku ei ole toiminut epärehellisesti tai toista hyväksikäyttäen. Jos kyseessä olisi oikeasti "tuntematon" taho, niin ei olisi mitään syytä mikä saisi tämän sekaantumaan asiaan. 

Oletko itse muuten toiminut epärehellisesti naisia kohtaan? :)

Vierailija
62/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat perseestä = kaikki miehet, joihin tunnen vetoa ovat perseestä, joten ehkäpä minun pitäisi katsoa peiliin ja olla syyttämättä kaikkia miehiä molempien vanhempieni kasvatusvirheistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te niitä pettäjämiehiä oikein löydätte? Mä en oikeasti tunne kuin yhden ja siitäkään ei kaikille riitä. Eikö mikään kerro että herralla ei ole puhtaat jauhot pussissa? Pystyykö olla muuten avoin ja rehellinen? Ettekö ns. tarkasta yhtään taustoja?

Vierailija
64/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:21"]En usko että kukaan haluaa sotkeutua muiden ihmisten elämään ja suhteisiin jos joku ei ole toiminut epärehellisesti tai toista hyväksikäyttäen. Jos kyseessä olisi oikeasti "tuntematon" taho, niin ei olisi mitään syytä mikä saisi tämän sekaantumaan asiaan. [/quote]

Jotkut haluavat. Yleensä kostaakseen jonkin kokemansa vääryyden, esimerkiksi sen, että valheellisesti käräytetty ei ole pettänyt puolisoaan kostajan kanssa tai suostunut johonkin kiristykseen.

Vierailija
65/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:25"]

Hyvä nyrkkisääntö: Jos ei ole todistusta älä kerro, jos on kerro. Kaikkein pahinta on jäädä puun ja kuoren väliin kun ei tiedä soittiko joku hullu kateellinen akka pilatakseen suhteen vai onko oikeasti petetty. Mulle kävi näin ja edelleen tuntuu helvetin pahalta kum jättääkään en voi kun minulle vaan kerrottiin että mies pettää. Kertojan taustat on huonot ja on aika epärehellinen ihminen ja ei ollut edes tietoa missä, koska kuinka usein tai kenen kanssa. Kunhan oli kuullut jostain.

[/quote]

Lähtökohtaisesti kannattaa uskoa. Ei minun miehestäni vaan kukaan ilmoittele mitään epäilyttäviä asioita ja se johtuu siitä ettei mitään epäilyttävää ole! 

Miehet (jotkut, ne epärehelliset) niin osaa käyttää hyväkseen sitä "ettei ole todisteita ja hullut akat yrittää pilata meidän suhteen". Tämä itsessään on jo todistusaineistoa.

On niin ikävää että nykyään ihmisen puheisiin uskovaa pidetään tyhmänä ja helppona. Puheisiin pitäisikin uskoa! Ihastuminen ei ole naiviiutta eikä tyhmää, mutta sairasta on käyttää hyväksi toisten tunteita kuten nämä pettäjät tekevät. Vain heikot ihmiset ovat epärehellisiä. Ja ketäpä kiinnostaisi heikko mies...

[/quote]

Lähtökohtaisesti siis kannattaa uskoa ilman todisteita kaikkea, mitä joku tuntematon sanoo?

Tämä kyllä selittääkin monta asiaa tässä maailmassa.

[/quote]

Niin. Kannattaa ensin toki miettiä MIKSI jollain "tuntemattomalla" olisi syytä kertoa mitä hän kertoo. Jos kyse on kostosta( kuten väität kun puhut akoista, jotka haluavat pilata suhteen..) niin eikös sekin kerro karua kieltään siitä ihmisestä, jonka olet valinnut puolisoksesi... Sitten kyse onkin jo siitä, haluatko pysyä liitossa mulkun valehtelijan kanssa vai et. Sinä varmasti haluat, sillä et tietenkään usko tuntemattomia.

[/quote]

Syytön kunnes toisin todistetaan. Kaikki oikeusajattelu lähtee tuosta periaatteesta, syyttömyyttään kun voi olla mahdotonta todistaa. Todistustaakan tulee siis olla aina sillä, joka väittää, että jotain on tehty väärin.

Lähinnä kommentoin tuota keskustelua, koska tiedän itse yhden tapauksen, jossa joku väitti naiselle, että tämän mies on kulkenut siellä ja siellä jonkun naisen kanssa sinä ja sinä iltana. Vaikka mies oli silloin ollut kotona. Eli kyllä noita vääriä syytöksiäkin on maailmassa, ja virheellinen langettava tuomio on aina suurempi tragedia kuin virheellinen vapauttava tuomio.

[/quote]

Joo, no kyse ei kuitenkaan ole rikosasiasta, joten voit jättää tuon oikeusjargonin sinne minne se kuuluukin. Ei sentään suurennella asiaa oikeusvaltioajattelun tasolle ;)

Sinun yksi kokemuksesi ei edusta yhtään mitään. Voi olla että asia on sinällään oikein, mutta ajassa on tapahtunut erehdys. En usko että kukaan haluaa sotkeutua muiden ihmisten elämään ja suhteisiin jos joku ei ole toiminut epärehellisesti tai toista hyväksikäyttäen. Jos kyseessä olisi oikeasti "tuntematon" taho, niin ei olisi mitään syytä mikä saisi tämän sekaantumaan asiaan. 

Oletko itse muuten toiminut epärehellisesti naisia kohtaan? :)

[/quote]

Uskomatonta päättelyä. Koska en kannata tuntemattomien ihmisten sanomisten uskomista ilman mitään todisteita = olen epärehellinen naisia kohtaan. Joo ei. Tulin puhumaan asioista asioina, mitään henkilökohtaista panosta minulla tässä ei ole niin pitkään kun kukaan hullu ei tule puskista väittämään, että olisin rikkonut naiseni luottamuksen (en muuten ole, ja onneksi ei ole tullut).

Oikeusjargonista tuossa ei ollut kyse, vaan ihan normaalista periaatteesta, jota elämässä pitää noudattaa myös oikeussalien ulkopuolella. Maailmassa nyt vaan on hulluja ja harhaisia, pahansuopia ihmisiä ja patologisia valehtelijoita, joten ei kannata ehkä pitkää suhdetta lopettaa pelkästään sen perusteella, mitä joku random cat lady keksii tulla ovelle selittämään.

Vierailija
66/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:25"]

Kaikki miehet ovat perseestä = kaikki miehet, joihin tunnen vetoa ovat perseestä, joten ehkäpä minun pitäisi katsoa peiliin ja olla syyttämättä kaikkia miehiä molempien vanhempieni kasvatusvirheistä.

[/quote]

Oho, virkistävän järkevä kommentti huonojen miesten uhrilta. Sinulla on kyllä vielä toivoa, koska ainakin tiedostat asioita.

Vierailija
67/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:26"]

Tyhmät miehet. Mun salasuhde on puhelimessa:"Jokke". M38

[/quote]

Niin. Tyhmä mies. Tässä kun puhuttiin vaimosta eikä salasuhteesta. Vaimosi tuskin on 'Jokkena' tai 'Penana' puhelimessasi.
[/quote] Miksei ihan vaan Jouko? Tuskin sun vaimo muuten kovin mustis olisi, vaikka tietäisikin, että sulla on miespuolinen salarakas :)[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:26"]Tyhmät miehet. Mun salasuhde on puhelimessa:"Jokke".
M38
[/quote] Miksei ihan vaan Jouko? Tuskin sun vaimo kovin mustis olisi, vaikka tietäisikin, että sulla on miespuolinen salarakas :D

Vierailija
68/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:28"]Mistä te niitä pettäjämiehiä oikein löydätte? Mä en oikeasti tunne kuin yhden ja siitäkään ei kaikille riitä. Eikö mikään kerro että herralla ei ole puhtaat jauhot pussissa? Pystyykö olla muuten avoin ja rehellinen? Ettekö ns. tarkasta yhtään taustoja?[/quote]

Sitä minäkin miehenä ihmettelen. En tunne kuin muutaman miehen, joka pettää. Minun tuttavaporukoissa pettäminen on miehelle häpeä.

Tilastojenkin valossa pettäminen on aika harvinaista. Yleensä tutkimuksissa todetaan, että noin kolmasosa miehistä pettää (naisista melkein sama määrä). Ne laskevat yleensä pettäjäksi kaikki, jotka ovat kerrankin elämässään pettäneet. Monilla se voi olla yksittäisiä kertoja nuoruudessa. Tapapettäjiä on vähän.

Mutta varmaan heidät löytää, jos nainen etsii tietyntyyppistä miestä. Se porukka osaa puhua ja antaa itsestään hyvän vaikutelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän