Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin tavanneeni hyvän miehen

Vierailija
24.04.2015 |

Selvisi nyt 3n kk.n jälkeen että sillä onkin vaimo ja pieni lapsi. Helvetti kun pistää vihaksi. Omasta ja sen naisen puolesta. Taitavasti on molempia kusettanut.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:44"]Moni oikeasti hyvä mies kertoo naiselle asioita, jotka ovat aivan ihania. Ei tarvitse olla tuppisuu ollakseen hyvä mies, eikä tuppisuut läheskään aina ole hyviä miehiä.

Ei ne sanat vaan teot ja tekojen ja sanojen ristiriidattomuus.

"Supliikkimiehet" herättävät lähinnä inhotusta useimmissa naisissa. Kokemus opettaa näkemään näiden sankareiden läpi jo ensivilkaisulla.

Jotkut oppivat mutta jotkut eivät. Ihmisten sosiaalinen lahjakkuus vaihtelee ja valheiden tunnistus on osa sitä taitoa. Ei AP:n mainitsemia onnettomuuksiakaan tapahdu useimmille naisille. Kuka tahansa voi haksahtaa joskus, mutta joillakin on taipumus haksahtaa pelimiehiin ja toistaa tuollaista kuviota kerta toisensa jälkeen ja alkaa valittaa, että "kaikki miehet ovat sikoja".

5

On myös olemassa naisia, ketkä tunnistavat valehtelevat "supliikkimiehet", mutta eivät välitä asiasta. Jos on vaikka pelkkää hyvää seksiä tai hauskaa seuraa vailla, ei haittaa vaikka mies olisi millainen kusettaja tahansa.

Vierailija
22/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:33"]Ota yhteyttä sen vaimoon.mä ainakin haluaisin tietää jos mun mies pettäis mua.
[/quote]

Et ota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tarkoituksella tapailisi varattua miestä. Opin ainakin jotain. Tulevaisuudessa haluan tutkia miehen puhelimen heti. Jos ei anna saa häipyä. Ap

Vierailija
24/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:00"]On myös olemassa naisia, ketkä tunnistavat valehtelevat "supliikkimiehet", mutta eivät välitä asiasta. Jos on vaikka pelkkää hyvää seksiä tai hauskaa seuraa vailla, ei haittaa vaikka mies olisi millainen kusettaja tahansa.[/quote]

Kuinkahan moni niistä naisista valittaa sen jälkeen netissä, että "kurjaa, ihanalla miehellä olikin vaimo"?

[quote author="toinen Vierailija"]Sori, mutta ihmiset pettää, valehtelee ja tekee asioita joita et olisi koskaan pystynyt ennustamaan millään ihmisten lukutaidollasi.[/Quote]

Melkein jokainen voi mennä vipuun, jos asialla on huipputaitava huijari, mutta on täysin kiistatonta, että ihmisten herkkyys joutua huijatuksi vaihtelee erittäin paljon. Keskivertovaimonpettäjä on yleensä kaikkea muuta kuin taitava auervaara. Sepittää vain helppoja tusinavalheita suurelle joukolle naisia ja odottaa että joku heikkoitsetuntoinen ja hyväuskoinen ottaa sadut vakavasti.

Vierailija
25/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että vaimo tietää että mies käy vieraissa. Meet sitten nolaan itsesi ja ilmestyt oven taakse.

Vierailija
26/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:06"]Luit siis miehelle tulleen viestin. Ei sekään ole ihan oikein. [/quote]Luultavasti lukisit itsekkin jos miehen puhelimeen tulis viesti pupulta. Ap

[/quote]

Voi jestas, kenellä on vaimo nimellä "pupu" puhelimessa? :D

[/quote]

Niinpä, mun miehellä lukee "muru".

Vierailija
27/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi toi pupu kuin eukko.

Vierailija
28/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:54"]

Voihan olla että vaimo tietää että mies käy vieraissa. Meet sitten nolaan itsesi ja ilmestyt oven taakse.

[/quote]

sanoisin, että hyvin epätodennäköistä. Nimenomaan kasvotusten voi olla hyvä ja painottaa sitä, ettei ole tiennyt vaimosta ja lapsesta ja ei tekisi ikinä sellaista jos tietäisi. Kerro viestin sisältö, että on jotain todistusmateriaalia. 

Vierailija
29/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mieluummin soittaa. Kasvotusten voi olla niin järkytys. Kaikki ei myöskään avaa tuntemattomille ovea.

Vierailija
30/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:32"]

Niin me ollaan luultu aina muutkin. Ja aina on saanut pettyä. Miehet.... perseestä kaikki.

[/quote]

Emme me kaikki ole. Vain harvat naisten mielestä ihanat supliikkisankarit, jotka osaavat liehitellä ja lässyttää valheita joita naiset haluavat kuulla. Valinta on sinun. Se mikä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta on valhetta.
[/quote]
Juu, näinhän se on. Eihän miehissä mitään vikaa taaskaan.

Vierailija
31/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nyrkkisääntö: Jos ei ole todistusta älä kerro, jos on kerro. Kaikkein pahinta on jäädä puun ja kuoren väliin kun ei tiedä soittiko joku hullu kateellinen akka pilatakseen suhteen vai onko oikeasti petetty. Mulle kävi näin ja edelleen tuntuu helvetin pahalta kum jättääkään en voi kun minulle vaan kerrottiin että mies pettää. Kertojan taustat on huonot ja on aika epärehellinen ihminen ja ei ollut edes tietoa missä, koska kuinka usein tai kenen kanssa. Kunhan oli kuullut jostain.

Vierailija
32/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät miehet. Mun salasuhde on puhelimessa:"Jokke".
M38

Vierailija
33/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:25"]

Hyvä nyrkkisääntö: Jos ei ole todistusta älä kerro, jos on kerro. Kaikkein pahinta on jäädä puun ja kuoren väliin kun ei tiedä soittiko joku hullu kateellinen akka pilatakseen suhteen vai onko oikeasti petetty. Mulle kävi näin ja edelleen tuntuu helvetin pahalta kum jättääkään en voi kun minulle vaan kerrottiin että mies pettää. Kertojan taustat on huonot ja on aika epärehellinen ihminen ja ei ollut edes tietoa missä, koska kuinka usein tai kenen kanssa. Kunhan oli kuullut jostain.

[/quote]

Lähtökohtaisesti kannattaa uskoa. Ei minun miehestäni vaan kukaan ilmoittele mitään epäilyttäviä asioita ja se johtuu siitä ettei mitään epäilyttävää ole! 

Miehet (jotkut, ne epärehelliset) niin osaa käyttää hyväkseen sitä "ettei ole todisteita ja hullut akat yrittää pilata meidän suhteen". Tämä itsessään on jo todistusaineistoa.

On niin ikävää että nykyään ihmisen puheisiin uskovaa pidetään tyhmänä ja helppona. Puheisiin pitäisikin uskoa! Ihastuminen ei ole naiviiutta eikä tyhmää, mutta sairasta on käyttää hyväksi toisten tunteita kuten nämä pettäjät tekevät. Vain heikot ihmiset ovat epärehellisiä. Ja ketäpä kiinnostaisi heikko mies...

Vierailija
34/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:54"]Voihan olla että vaimo tietää että mies käy vieraissa. Meet sitten nolaan itsesi ja ilmestyt oven taakse.
[/quote]
Nimimerkillä Kynnysmattovaimo87

Vierailija
35/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:31"]

Etkä mitään oo osannut epäillä?

[/quote]

Ahaa, alkaa naisen syyllistäminen. Myös minulle kävi kuten aloittajalle. Tapasin ns. eronneen nelivitosen miehen nettitreffeillä. Vakuutti eronneensa kaksi vuotta aiemmin. No, muutama kuukausi kului, etten tajunnut mitään. Miehellä ihan vain omassa käytössään Hesan keskustasta kämppä, jossa ei tietoakaan vaimosta ja hänen kolmesta lapsestaan. Että sellaista tapahtuu rakkaassa Suomessamme. 

Vierailija
36/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:17"]

Parempi toi pupu kuin eukko.

[/quote]

Yleensä vaimolla on nimikin.

Vierailija
37/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:26"]Tyhmät miehet. Mun salasuhde on puhelimessa:"Jokke".
M38
[/quote] mulla samalla kaavalla

Vierailija
38/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:26"]Tyhmät miehet. Mun salasuhde on puhelimessa:"Jokke". M38 [/quote] mulla samalla kaavalla

[/quote]

Miksi ette eroa kun se naimisissa olo on niin vittua että pitää pettää? Eikö toinen nainen huoli? Mikä mielestänne oikeuttaa toimintanne? Saako naisilla olla samalla tavoin "muuta elämää"? Siis niin "jokella" kuin vaimollakin? 

Vierailija
39/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:26"]

Tyhmät miehet. Mun salasuhde on puhelimessa:"Jokke". M38

[/quote]

Niin. Tyhmä mies. Tässä kun puhuttiin vaimosta eikä salasuhteesta. Vaimosi tuskin on 'Jokkena' tai 'Penana' puhelimessasi.

Vierailija
40/68 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:54"]

[/quote]

sanoisin, että hyvin epätodennäköistä. Nimenomaan kasvotusten voi olla hyvä ja painottaa sitä, ettei ole tiennyt vaimosta ja lapsesta ja ei tekisi ikinä sellaista jos tietäisi. Kerro viestin sisältö, että on jotain todistusmateriaalia. 
[/quote]onhan niitä todisteita. Osaanhan kertoa miehen vartalostakin vaikka mitä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan