Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miten toivoisit naisen pukeutuvan kotona?

Vierailija
24.04.2015 |

Pitääkö olla tällätty vai mukavissa "kotivaatteissa". Millaisia kotivaatteita kuuluisi olla? :D
Kertokaa, haluan tietää että olenko ihan plääh miehen silmissä, kun pukeudun kotona rennosti. (ei siis asuta yhdessä, mutta yövytään toistemme luona)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:39"]

Mulla on yleensä harmaat tai mustat leggingsit ja löysä t-paita/huppari tai kireä toppi. Rintsikoita en käytä koskaan kotona, ne lähtee ensimmäisenä kun astun ovesta sisään. En enää nykyään käytä collareita/pieruverkkareita, tunnen oloni mukavammaksi legginseisä. 

[/quote]

Lisäyksenä vielä, että olen huomannut miehen tykkäävän myös eniten näistä leggingseistä kotona. Julkisestihan niitä ei saa käyttää ;)

Vierailija
22/27 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:58"]

Suurin osa laittautuu töihin lähtiessään, niin mikä siinä on niin kamalaa, jos osan ajasta laittautuu hieman myös kotona omaa rakastaan varten?

[/quote]

Ja tämä pätee siis sekä miehen että naisen suhteen, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:48"]

Ei tartte pukeutua :-)

[/quote]

Samaa mieltä, mun puolesta saisi olla aina alasti.

Vierailija
24/27 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonvaloon.

Vierailija
25/27 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muumimammasti pelkkä essu"
Lainaus mieheltäni, kun pyörin kotona vain alasti ja olin kokatessa pottanut itseni.

Vierailija
26/27 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra 14, salli mun nauraa! Vai että paitapusero ja napakasti istuva kapea hame, mutta ei tarvitse olla korkokenkiä, sievät tossutkin riittävät. Minkälainen Kekkeruusi itse lienet? Luojan lykky, etten ole koskaan joutunut sinun kynsiisi. Pikkupomot ja muut herrankekkulat saavat olla omassa erinomaisessa seurassaan. Niin olen minäkin. Kuule ja kauhistu: minulla ei ole ainuttakaan kapeaa hametta, ei työ- eikä kotiasuna. Jo hiukan kulahtanut fleecepaita ja pitkät kalsarit ovat oikein mukava kotiasu. Aamutossut mallia kusiluistin ovat jo kuluneet, mutta ehjät, joten palvelevat vielä pitkään. Ulos mennessä vetäisen vanhat ulkoiluhousut lisäksi ja kuoritakin. Näin tyylikkäästi olen juuri nytkin pukeutunut, kun kuskaan lehtiä kierrätykseen. No niin, nyt on tauko pidetty eli lehtisouvi jatkukoon! 

Vierailija
27/27 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä, niin kuulemma hänelle on ihan sama ja saan käyttää kotona ihan mitä haluan, mutta jos olisi pakko päättää, niin kuulemma legginssit tms. kireät housut on kivat. Yläosalla ei niin väliä, mutta pörrösukista ja tossuista tykkää myös :D Legginssit näemmä kovassa huudossa.