Mies, miten toivoisit naisen pukeutuvan kotona?
Pitääkö olla tällätty vai mukavissa "kotivaatteissa". Millaisia kotivaatteita kuuluisi olla? :D
Kertokaa, haluan tietää että olenko ihan plääh miehen silmissä, kun pukeudun kotona rennosti. (ei siis asuta yhdessä, mutta yövytään toistemme luona)
Kommentit (27)
Mulla myös kotona yleensä jooga/treeni housut tai legginsit, koska mies riidan aikana valitti collareista. Ei siis kuulemma löysiä housuja. Paitana käytän jotain toppia, löysää tai kireää. Ei ole valittanut enää.
Aivan sama... mitä vähemmän sitä parempi ;o)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:40"]Mulla myös kotona yleensä jooga/treeni housut tai legginsit, koska mies riidan aikana valitti collareista. Ei siis kuulemma löysiä housuja. Paitana käytän jotain toppia, löysää tai kireää. Ei ole valittanut enää.
[/quote]
Lopetitko oikeesti collareiden käytön miehen takia? Mitähän sillä miehelläs on sit kotona päällä?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:40"]Mulla myös kotona yleensä jooga/treeni housut tai legginsit, koska mies riidan aikana valitti collareista. Ei siis kuulemma löysiä housuja. Paitana käytän jotain toppia, löysää tai kireää. Ei ole valittanut enää. [/quote] Lopetitko oikeesti collareiden käytön miehen takia? Mitähän sillä miehelläs on sit kotona päällä?
[/quote]
Lopetin. En menetä siinä mitään. Legginsit tai treenihousut on mukavemmat ja jos mies tykkää siitä, niin miksi ei? Minä ainakin kysyn miehen mielipidettä alusvatteisiinkin. Haluan seksielämämme säilyvän.
Mielestäni ihan sama mitä on päällään kotona, jotain jossa viihtyy.
Harmaat collarit jotka mukavasti kiristyy peban kohdalla, kireähkö t-paita (tai toppi) ilman rintsikoita....mmmmmmmmm.
Luojan kiitos oma mieheni ei välitä tuon taivaallista mitä kotona pidän päällä. Jos alkaisi vaatimaan että pitää käyttää kireitä housuja kotona niin saisi kyllä itsekseen käyttää. En minäkään sano mitä mieheni kotona saisi pitää.
Aviomies joskus ehdotti, että pitäisin leggareita kotona, kun näyttävät kivalta.
Sanoin, että heti, kun hänkin alkaa pitää.
Kävi kuulemma järkeen.
Ei kai ne rytkyt nyt sitä määrittele, millainen seksielämä teillä on? Eikö pitäisi rinnalle löytää sellainen ihminen, jonka seurassa viihtyy ja jota voi ja joka rakastaa ja haluaa sinua ehdoitta? Miksi elämästä ja rakastamisesta on tullut niin ulkonäkökeskeistä ja naisista niin epävarmoja?
Minä en ole ikinä ollut mikään verkkari-ihminen, ja vihaan löysiä t-paitoja. Minusta ne on niin rumat ja kuuluu pelkästään pihatöihin tai salille. Mutta pitääkö miehille olla ihan kaikessa nykyään kuin hidalgon p----tä nuoleva koira? Eipä ole mieheni koskaan valittanut vaatteistani, täällä mökilläkin päällä voi olla maalitahraisimmat farkut tai lippalakki, tukka ponnarilla ja ilman meikkiä, aina sille kelpaa moiskaista se pusu, vaikka olisi multaa naamassa. Kotilempiasuni on paitapusero/tunika/kietaisumekko päällä ja sukkahousut. Mies makaa useimmiten t-paidassa ja kalsareissaan. Olkoot niinkuin mukava on, päivät saa pitää kauluspukua ihan tarpeekseen. Meikkiä ja nuttura mulla on joka arkipäivä, urasta johtuen. (Ainoa mistä minulle alussa vähän motkotti, oli työvaatteiden pitäminen arkena, mutta sekin on loppunut, kun totesin että vaihdan paidan joka tapauksessa päivän päätteeksi. Oli se kotipaita tai ei. Sama pitää yhtä paitaa koko päivä, tulee vähemmän pyykkiä.)
Ei ole seksielämässä mitään valittamista. 17 vuotta naimisissa ollaan oltu.
Huhhuh, mulle ei kyllä mies ala sanelemaan mitä saan käyttää KOTONANI. Pukeudun vaikka roskasäkkiin jos haluan eikä hänellä ole mitään sanottavaa siihen.
Esimerkiksi siistiin paitapuseroon, napakkaan puolihameeseen, ehjiin laadukkaisiin sukkahousuihin. Korkokenkiä en sisällä nyt enää vaadi, mutta jotkut siistimmät tossut on kyllä hyvä olla En jaksa katsella mitään tuhtia ja alati homssuista maavalasta, kun tulen vaativasta työstäni kotiin ja tahdon lepuuttaa rasittuneita silmiäni. Vaadin visuaalisia iloja, eikä trikooseen vain vaivoin peitelty selluliitti ihan vastaa näihin vaatimuksiini.
Onneksi mun mies ei esitä toiveita mitä mulla pitää olla päälläni! Luottaa mun omaan arvostelukykyyni. Minä samoin hänen. Kaikkea sitä saa lukea :D Hauska ketju!
Kannattaa ap hoitaa ensin itseluottamuksesi kuntoon!
Suurin osa laittautuu töihin lähtiessään, niin mikä siinä on niin kamalaa, jos osan ajasta laittautuu hieman myös kotona omaa rakastaan varten?
Mukavat kotivaatteet. Jokku verkkarit ja huppari on ihan jees. Alastioloa vähän karsastaisin vaikka moni sitä täällä egittelee.
Kuulemma:
- Lyhyet yöpaidat on kivoja, eräs "mummomainen" yömekkoni ei (aion käyttää silti:D)
- Mielummin yöshortsit/ei housuja ollenkaan kuin pyjamahousut
- Seksikästä on kun olen ilman rintsikoita ja tissit näkyvät topista läpi
- Löysät housut arkiasuna jees, jos yläosana on esim. pelkkä toppi -> kaikkia muotoja ei tarvitse piilotella
Omat vaatimukseni:
- Ei ikinä yhdistelmää bokserit ja sukat (tai alasti pelkät sukat jalassa)
- Liian löysät housut eivät viehätä, housujen pitää olla istuvat
- Uniasuna paras kun on isot bokserit ja ei paitaa. Alastikin saa nukkua!
- Huppari & löysät housut -yhdistelmä käy vain darrapäivinä
Alastomuus tai tarkoituksellinen seksillä provosoiva pukeutuminen olisi aivan huippua, mutta ei se ole iso asia. Vaimo ei valitettavasti pidä siitä ja pukeutuu miten sattuu. Minä pidän hameista ja hän tietää sen.
Mulla on yleensä harmaat tai mustat leggingsit ja löysä t-paita/huppari tai kireä toppi. Rintsikoita en käytä koskaan kotona, ne lähtee ensimmäisenä kun astun ovesta sisään. En enää nykyään käytä collareita/pieruverkkareita, tunnen oloni mukavammaksi legginseisä.
Olen '92-mies ja avoliitossa viidettä vuotta.
Tyttöystävä on kaunis ilman meikkiä, vaikka tietenkin aina paremmalta näyttää kun laittautuu. Älkää nyt suuttuko, tämä pätee kaikkiin naisiin, mutta ei omassa kodissa tarvi olla naama maalattuna kaiken aikaa.
Tykkään kun tyttöystäväni pukeutuu rentoihin mutta istuviin vaatteisiin. Esim. treenipöksyt ja iso t-paita näyttää kuumalta, mutta iso paita ja löysät housut ei. Ei koko ajan tarvitse olla seksikkäimmillään, mutta jos saisin valita niin persettä ei tarvitse piilotella löysissä housuissa :D Voi myös olla ilman housuja, on erittäin kuumaa jos on iso juuri ja juuri perseen peittävä t-paita, mutta ei housuja :3