Juoksuharrastus ja isot rinnat.
Millaiset rintaliivit olis hyvät isorintaiselle juoksijalle? Ajattelin jos aloittaisin juoksemisen mutta ärsyttää rintojen hölskyminen. Rinnat myös kipeytyy juostessa.
Kommentit (13)
Hommaa laadukkaat urheiluliivit mieluiten alan liikkeestä. Markettilaatu voi parin pesun jälkeen olla jo löystynyt piloille. Kannattaa tässä asiassa panostaa mukavuuteen, niin ei liikunnan ilo lakkaa siihen. :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:25"]Olen joskus kokeillut urheiluliivejä mutta hölskyy silti.
Ap
[/quote]
Laitat tavalliset rintsikat urheiluviivin alle. Ja sen urheiluliivin pitää olla tosi napakka.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:31"]hahhahhaa! yläasteella juoksimme lyhyttä matkaa kilpaa ja muistan kun rinnakkaisluokkalaisen isot tissit tekivät sellaista kahdeksikkoa juostessa :D siinä ei kyllä pokka pitänyt kellään ja osa nauroi jopa vedet silmissä :D
[/quote]
XD Just, ei näin!
Osta laadukkaat urheiluliivit, jotka on suunniteltu juoksuun. Liivien pitää olla niin tiukat, että ne on jopa hankala pukea ja päällä istuvat napakasti. Itselläni c/d kuppi ja paljon juoksen, liivit shock absorber.
Kuinka isot rinnat sinulla on?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:15"]
Shock absorberit ovat olleet mulla hyvät. Suomessa kalliita, briteistä nettikaupasta olen joskus tilannut. Valitettavasti en muista mistä.
[/quote]
Minustakin parhaat.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:38"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:31"]hahhahhaa! yläasteella juoksimme lyhyttä matkaa kilpaa ja muistan kun rinnakkaisluokkalaisen isot tissit tekivät sellaista kahdeksikkoa juostessa :D siinä ei kyllä pokka pitänyt kellään ja osa nauroi jopa vedet silmissä :D [/quote] XD Just, ei näin! Osta laadukkaat urheiluliivit, jotka on suunniteltu juoksuun. Liivien pitää olla niin tiukat, että ne on jopa hankala pukea ja päällä istuvat napakasti. Itselläni c/d kuppi ja paljon juoksen, liivit shock absorber. Kuinka isot rinnat sinulla on?
[/quote]
tuo c/d kuppi ei kerro yhtään mitään ilman ympärysmittaa :D esim 70d on todella pieni verrattuna 90d:hen :)
Urheiluliiveissä on isoja eroja ja niitä on eri tarkoituksiin. Shock Absorbereissa on eri sateisia tukiluokituksia, kannattaa tarkistaa, että liivit ovat erityisesti juoksuun tarkoitettu. Itselläni toimii ainakin hyvin, vaikka liivikoko on 75F.
Rinnat kokoa d-e 85. Rinnat todella painavat ja roikkuvat.
Ap
Shock Absorberin juoksuliivit eli siis ne, joissa on kahdet hakaset riittää mulla, kun ottaa tarpeeksi napakan koon. Aiemmin oon käyttänyt shock absorberin klassista mallia, mutta se ei yksinään riittänyt vaan piti olla lisäksi tiukka toppi, jossa oli sisäänrakennettu tissihylly.
Käytän Glamorisen urheiluliivejä. Saa esim. Ellokselta. On tukevat ja kestävät.
Shock absorberit ovat olleet mulla hyvät. Suomessa kalliita, briteistä nettikaupasta olen joskus tilannut. Valitettavasti en muista mistä.
Olen joskus kokeillut urheiluliivejä mutta hölskyy silti.
Ap