Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä ihan ok vastauksia ystävältä ja ärsyynnyn turhasta?

Vierailija
26.06.2026 |

Jos sanon, että mummollani on ollut vähän sydänongelmia, huolestuttaa aika tavalla. Ystävän vastaus: joo, olen tosi kiitollinen, että mummoni on tosi pirteässä kunnossa.

Jos sanon, että oho, olipa äsken kova ukkonen täällä, vieläkin sataa kaatamalla ja tuulee tosi kovaa, huh. Ystävän vastaus: Täällä on lämmintä ja aurinkoista onneksi. 

Hei, saavuttiin tänne Ateenaan nyt, täällä on 35 astetta. Toivottavasti hotellin ilmastointi toimii. Ystävän vastaus: Onneksi meidän matka on vasta, kun pahin helleaalto on ohi. 

Hän ei kommentoi koskaan mihinkään mitä sanon, vaan vetää jutun aina heti itseensä. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok ettet osaa muodostaa itse mielipidettä omien tuntemusten perusteella?

Vierailija
2/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pidät ystävänäsi tommosta.   Minä ottaisin etäisyyttä. Maailma täynnä kivoja ihmisiä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Hän kertoo oman vastineensa siihen mitä sinä sanoit. Ilmeisesti sinäkään et ole kiinnostunut hänen vastauksistaan.

Vierailija
4/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan tylsät keskustelunavaukset :D rupesi ihan itseäkin ärsyttämään, jos pitäisi tuollaisiin jotain vastata.

Vierailija
5/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihan itse ystävänsä ja kaverinsa valitsee.  En halua kaverinasi tuntematonta haukkumaan.

Vierailija
6/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ok minusta. Jotenkin minå-keskeinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ok ettet osaa muodostaa itse mielipidettä omien tuntemusten perusteella?

Miksi vastaat kysymyksellä? Myös tosi ärsyttävä tyyli.

Ap:lle san8n, että tuo on itsekäs ystävä, ei ole arvostavaa käytöstä tuo. 

Vierailija
8/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ärsyttää sanoi se mitä tahansa. Siitähän on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Hän kertoo oman vastineensa siihen mitä sinä sanoit. Ilmeisesti sinäkään et ole kiinnostunut hänen vastauksistaan.

Kyllä olen. Puhumme pääasiassa hänen asioistaan. Ap

Vierailija
10/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minulla loppuisi yhteydenotot siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Hän kertoo oman vastineensa siihen mitä sinä sanoit. Ilmeisesti sinäkään et ole kiinnostunut hänen vastauksistaan.

Kyllä olen. Puhumme pääasiassa hänen asioistaan. Ap

Ja sinä siis suostut siihen. 

Vierailija
12/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän tahditonta. Ei osaa ilmeisesti samaistua yhtään kokemuksiisi tai sitten ei vain ole taitava tunnetason kuuntelija. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Toivoisit, että vastaisi, että on kyllä kuuma, voi kurjaa jne. Ja sitten vasta kommentoisi omaa tilannettaan.

Vierailija
14/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun kanssa pitää olla varpaillaan ja pohtia sitä, että vastaus miellyttää sinua. Hyi helevata miten rasittava tyyppi olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ok ettet osaa muodostaa itse mielipidettä omien tuntemusten perusteella?

Tässä tapauksessa hän hakee ns. puolueetonta vastausta palstalta, mikäli mahdollista.

Asiaan: Minusta tuo AP:n tuttu on itsekeskeinen mulkku, tai hänellä on jokin Mt-ongelma. Samanlaisia tuttuja minullakin on ollut. Näitä minä-minä ihmisiä ja heillä osalla Mt-ongelma, jota suodattelin aikani, vaan en enää.

-eri

Vierailija
16/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ok ettet osaa muodostaa itse mielipidettä omien tuntemusten perusteella?

Miksi vastaat kysymyksellä? Myös tosi ärsyttävä tyyli.

Ap:lle san8n, että tuo on itsekäs ystävä, ei ole arvostavaa käytöstä tuo. 

Lopeta autistivammainen näiden vammaisten aloitusten tekeminen, kiitos

Vierailija
17/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ok ettet osaa muodostaa itse mielipidettä omien tuntemusten perusteella?

Tässä tapauksessa hän hakee ns. puolueetonta vastausta palstalta, mikäli mahdollista.

Asiaan: Minusta tuo AP:n tuttu on itsekeskeinen mulkku, tai hänellä on jokin Mt-ongelma. Samanlaisia tuttuja minullakin on ollut. Näitä minä-minä ihmisiä ja heillä osalla Mt-ongelma, jota suodattelin aikani, vaan en enää.

-eri

No sun pitää nyt sit vaan kestää se, miten toinen ihminen keskustelee. Vaihda tuttuja kun et kestä. Toista ihmistä sä et pysty muuttamaan. Täällä jankuttaminen ei muuta kenenkään keskustelutyylejä.

Vierailija
18/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuuluu vastata ystävälle ensin muutamalla sanalla hänen tilanteeseensa. Jos on pakko sitten onnitella itseään paremmasta tilanteesta, vasta sen jälkeen. 

Vierailija
19/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen. En jaksaisi. Mitään empatiaa et tule koskaan saamaan. Biletyskaverina menettelee, mutta ei ystävänä.

Vierailija
20/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sun kanssa pitää olla varpaillaan ja pohtia sitä, että vastaus miellyttää sinua. Hyi helevata miten rasittava tyyppi olet.

Taisi kalikka kalahtaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi