Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koetko pientä mielihyvää, jos henkilöllä, jolle et kelvannut, menee vähän huonosti?

Vierailija
21.04.2025 |

En tarkoita mitään oikeasti pahaa, mutta jos hän on vaikka lihonut tai edelleen ilman rakkautta vuosienkin kuluttua, koetko pientä mielihyvää, jos hän lopetti tapailun sen vuoksi, että ei ollut sinusta niin kiinnostunut?

Tietenkin kaikki oikeamieliset tulevat nyt vastaamaan että "en tietenkään!" :) Itse myönnän kokevani näin. Siis riippuu tietenkin tyypistä, millainen fiilis hänestä jää tapailun jälkeen.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta jos oikeasti tunnet näin ihan hyvä vaan että meni ohi. Olisi ollut tosi myrkyllinen suhde.

Vierailija
2/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä toistepäin? Joku, jonka sinä torjuit, on mielissään kun sinulla menee huonosti. On ottanut yhteyttä ja nauranut vaikeuksillesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, myönnän. Olin tosi ihastunut aikoinaan yhteen mieheen ja tapailimme jonkun aikaa. Hän oli insinööri ja ihan hyvässä työssä. Joku aika sitten törmäsin sattumalta hänen tekemään YouTubeen ja siinä hän lausui jotain kökköä itse tekemäänsä runoa. Googlettelin vähän ja kävi ilmi, että hän on ollut jo yli 10 vuotta pois työelämästä, keskittyy runojen lausumiseen. Jos tämä on se mitä hän haluaa, niin ei kai siinä sitten mitään. Mutta kyllä mä vähän hörähdin. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta joku kokee. Kaveri jäi yksin pa***an keskelle; toivon hälle paljon voimaa.

Vierailija
5/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä toistepäin? Joku, jonka sinä torjuit, on mielissään kun sinulla menee huonosti. On ottanut yhteyttä ja nauranut vaikeuksillesi. 

Ottanut yhteyttä?

Minulla menee hyvin. Ei ole paljoa kenelläkään nauramista.

Vierailija
6/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siitä pitäisi ennemmin olla helpottunut ettei kelvannut? Muutenhan olisit nyt samassa veneessä sen kanssa, jolla menee huonosti. 

Vierailija
7/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa hetken välähtää mielessä mutta sitten totean itselleni ettei se ole ok. En halua olla sellainen ihminen.

8/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika outoa ottaa yhteyttä. Mutta kyllä varmaan moni somesta vähän stalkkailee, miten entisillä ihastuksilla menee. Mielestäni se on inhimillistä ja tietty vahingonilo voi olla ihan normaalia. Mutta yhteyden ottaminen ja ilkkuminen ei sitä tietenkään olisi.

Itse en ole missään somessa eikä mene huonostikaan, mutta en halua, että elämässä taakse jääneet ihmiset kuulevat minusta mitään. Parempi niin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän naurahdin kun tuli liukuportaissa vastaan todella ylipainoisen daamin ja vauvan kanssa. 20 v aiemmin oli hyvin pinnallinen minun ulkonäköni suhteen. 

Vierailija
10/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ajatella noin 🤔 en ensinnäkään ole kokenut tilannetta jossa olisi ilmaistu että "en kelpaa". Muutaman kerran vaan todettu että ei olla sopiva match eikä muutenkaan toisille sopivat.

En kyllä toivo näille ihmisille mitään pahaa, koska ovat olleet täysin asiallisia.

Sellaiselle toivoisin karmaa joka on kohdellut jotenkin törkeästi 😡

Vierailija
11/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan isoa mielihyvää :D otti miehen, joka kohtelee selvästi huonosti. Kikkeliskokkelis.

12/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siitä pitäisi ennemmin olla helpottunut ettei kelvannut? Muutenhan olisit nyt samassa veneessä sen kanssa, jolla menee huonosti. 

No tämä just. Tuon runoja lausuvan ex-insinöörin kohdalla tajusin kouriintuntuvasti, että hän olisi ollut täysin väärä ihminen minulle.

Minusta ei olisi runoilijan elämänkumppaniksi ja hän varmasti piti minua tosi kuivana ihmisenä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
13/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä ilahduin hiukan, kun näin kuvia entisestä ihastuksestani, jolle en kelvannut. Mies on minua 10v vanhempi, mutta oli ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen silloin kun tapailimme, ja tosi komea, ja hän itsekin kehuskeli sillä miten "vuodet eivät ole minuun tarttuneet".

Noh, hän on vanhentunut nyt oikein urakalla!  On tullut painoa, hiukset ja parta ovat harmaantuneet, ja ylipäätään kasvot ovat muuttuneet vanhan äijän kasvoiksi. Niin ne vuodet kuitenkin tarttuvat meihin kaikkiin... 

Vierailija
14/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä miten heillä menee. 🤷

Vierailija
15/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan isoa mielihyvää :D otti miehen, joka kohtelee selvästi huonosti. Kikkeliskokkelis.

Taidat olla sellainen klassinen nice guy 🤨 nainen teki oikein kun torjui sinut

Vierailija
16/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mulla oli aikanaan lomaromanssi mukavan ulkomaalaisen pojan kanssa. Kaukosuhde hiipui käytännön ongelmiin, kummallakaan ei ollut varaa matkustaa jne. Kun sitten vuosia myöhemmin googlasin hänen nimeään, löysin kuvia hänen perheestään. Sattumalta hänellä oli kaksi samanikäistä tytärtä kuin minullakin. Tuli jotenkin mukava ja lämmin tunne. 

Vierailija
17/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en aivan suoranaisesti pahaa toivo. Yksi sellainen tapaus oli nuoruudessani, missä minä en oikein kelvannut ja se jäi enemmän tai vähemmän kaivelemaan mielen sopukoihin. Ihan ystävällisellä pohjalla olimme senkin jälkeen tekemisissä.

Minusta näyttää siltä, että hänen parisuhde-elämänsä ei ole mennyt aivan toiveiden mukaisesti. Omahyväisesti salaa toivon, että hän miettii olisiko sittenkin kannattanut minun kanssani käydä yksiin. Tiedän tiedän, hyvin pikkumaista, mutta myönnettäköön nolostellen tämä asia.

Vierailija
18/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saat tietää mitään tuon ihmisen elämästä?

Vierailija
19/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla sellainen klassinen nice guy 🤨 nainen teki oikein kun torjui sinut

That dog älähts to which kalig calahts?

Vierailija
20/110 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään, mutta kerran tuli huvittuen mieleen, että löysikö hän itselleen sen täydellisen kaunottaren kun huomautteli ulkonäöstäni päin näköä. En ole jaksanut selvittää ei ole enää vaivan arvoinen.