Minkä ikäinen olet ja siviilisäätysi? Lapsia?
Itse 28v, avoliitossa ja kihloissa, ei lapsia, mutta olen raskaana.
Kommentit (146)
33, toista kertaa naimisissa. Esikoinen 10v edellisestä liitosta, nykyisestä liitosta 3v lapsi ja olen viimeisilläni raskaana.
Oi voi, en menettänyt mitään:) Sain esikoiseni 17v ja ryypättyä sain jo paljon ennen raskautumista :) Terv se 21v
Halusin lapset ennen mitään muuta:) Terv se 21v.
22v, avoliitossa, ei lapsia, mutta raskaana.
31, naimisissa, eka lapsi tulossa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:33"]
Oi voi, en menettänyt mitään:) Sain esikoiseni 17v ja ryypättyä sain jo paljon ennen raskautumista :) Terv se 21v
[/quote]
Nuoruusvuosien viettäminen ei tarkoita ryyppäämistä, voi pikku raukka sinua.... Se tarkoittaa opiskelua, matkustelua, erilaisia työkokemuksia, erilaisia ihmissuteita, itsenäistä asumista ym. opetteluna tulevaa elämää varten.
Tulipa kauhea olo sinun puolestasi ja lasten eritoten.
Terv. se 51v.
50-v, avioliitossa, 11-vuotias lapsi.
Kerkisin asumaan yksin vuoden ennenkun vauvaa rupesin odottamaan. Matkustellaan myös paljon joten sitäkään ei kaipailla. Sä voit itse tehdä lapsesi vaikka 45v jos haluat mutta mä halusin lapseni nyt. Mun lapsilla on asiat myös helvetin hyvin ja mun mielestä on idioottia että tuut nuin arvostelemaan mun äitiyttä:) Mä olen paras äiti mun lapsille ja mä tiedän sen:) Terv se 21v.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:47"]
Kerkisin asumaan yksin vuoden ennenkun vauvaa rupesin odottamaan. Matkustellaan myös paljon joten sitäkään ei kaipailla. Sä voit itse tehdä lapsesi vaikka 45v jos haluat mutta mä halusin lapseni nyt. Mun lapsilla on asiat myös helvetin hyvin ja mun mielestä on idioottia että tuut nuin arvostelemaan mun äitiyttä:) Mä olen paras äiti mun lapsille ja mä tiedän sen:) Terv se 21v.
[/quote]
Missäs asustelit? Nuoriskodissa?
26v., avoliitossa ja 2 lasta.. Taitaa olla aikalailla se yleisin tilanne tässä iässä..
Omaan kotiin muutin kun olin 16v. Että niin .... Siinä tuli vuosi asusteltua yksin... Osaatko laskea?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:47"]
[/quote]
Millä elätte? minkä ikäinen miehesi on? lähdit siis kotoa 16?
41v,naimisissa, 6v lapsi.