Minkä ikäinen olet ja siviilisäätysi? Lapsia?
Itse 28v, avoliitossa ja kihloissa, ei lapsia, mutta olen raskaana.
Kommentit (146)
Eletään mun miehen työssäkäynnillä, mies on 25v ja vartijana työskentelee. Ja kyllä muutin 16v omaan asuntoon:) Terv se 21v:)
Halusin muuttaa , ja ihan omasta tahdostani muutin. Isosisarukseni ovat myös lähteneet omiin asuntoihin 15-17v . Ja kihlattuni on kaikkien neljän isä:) Terv se 21v
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:56"]
Eletään mun miehen työssäkäynnillä, mies on 25v ja vartijana työskentelee. Ja kyllä muutin 16v omaan asuntoon:) Terv se 21v:)
[/quote]
Koska meinasit opiskella?
Tämän neljännen ollessa 1v lapset menevät hoitoon ja minä opiskelemaan:) Terv se 21v
48v, eronnut, yksi 12v lapsi joka asuu minun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:53"]
Omaan kotiin muutin kun olin 16v. Että niin .... Siinä tuli vuosi asusteltua yksin... Osaatko laskea?
[/quote]
Miksi noin aikaisin muutit? Sosiaalisia ongelmia kotona? Heitettiinkö pihalle raskauden takia?
Minkä ikäinen kihlattusi muuten on ja onko hän kaikkien lasten isä?
[/quote]
Moni muuttaa opiskelemaan 15-16-vuotiaana toiselle paikkakunnalle....
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:47"]
Kerkisin asumaan yksin vuoden ennenkun vauvaa rupesin odottamaan. Matkustellaan myös paljon joten sitäkään ei kaipailla. Sä voit itse tehdä lapsesi vaikka 45v jos haluat mutta mä halusin lapseni nyt. Mun lapsilla on asiat myös helvetin hyvin ja mun mielestä on idioottia että tuut nuin arvostelemaan mun äitiyttä:) Mä olen paras äiti mun lapsille ja mä tiedän sen:) Terv se 21v.
[/quote]
On se vain kamala ajatus, että ihminen, jonka määritelmä nuoruuden elämiselle on ryyppääminen, on äiti neljälle lapselle tai edes yhdelle.
Onneksi vartijamiehesi ehti ryypätä vähän pidempään, jos vaikka tuossa kuviossa jonkin aikaa pysyisi.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:53"] Omaan kotiin muutin kun olin 16v. Että niin .... Siinä tuli vuosi asusteltua yksin... Osaatko laskea? [/quote] Miksi noin aikaisin muutit? Sosiaalisia ongelmia kotona? Heitettiinkö pihalle raskauden takia? Minkä ikäinen kihlattusi muuten on ja onko hän kaikkien lasten isä? [/quote] Moni muuttaa opiskelemaan 15-16-vuotiaana toiselle paikkakunnalle....
[/quote]
Tässä ei nyt mitä ilmeisimmin ole opiskelusta kyse.
25, sinkku, ei ole eikä tule kersoja
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:00"]
Tämän neljännen ollessa 1v lapset menevät hoitoon ja minä opiskelemaan:) Terv se 21v
[/quote]
Mitä olet ajatellut opiskella?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:56"]Eletään mun miehen työssäkäynnillä, mies on 25v ja vartijana työskentelee. Ja kyllä muutin 16v omaan asuntoon:) Terv se 21v:)
[/quote]
Oma ammattisi?
No jos tuo mies on rinnalla jo pysynyt sen 7vuotta niin en usko että yhtäkkiä vain häippäsee.. No se on mun käsitys nuoruuden elämisestä koska kaikkea muuta voi tehdä myös lasten kanssa paitsi ryypätä. Ja siis lastenteon idea tuli ihan tolta miehekkeeltä että hän niitä lapsia halusi myös! JA ÄLKÄÄ KÄSITTÄKÖ SITTEN TÄTÄ VÄÄRIN! ESIKOINEN OLI YLLÄTYS EIKÄ TARKOITUS OLLUT TEHDÄ LAPSIA NÄIN AIKAISIN MUTTA KUN YKSI OLI JO NIIN AJATELTIIN ETTÄ MIKÄ ESTÄÄ TEKEMÄST LOPPUJAKIN? Terv se 21v
Oli kylläkin opiskelusta muutossa kyse! Mutta koulua en kerinnyt sitten käymään kun muutaman kuukauden. Opiskelin merkonomiksi mutta kosmetologiksi aijon opiskella sitten. Terv se 21v
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:56"]Eletään mun miehen työssäkäynnillä, mies on 25v ja vartijana työskentelee. Ja kyllä muutin 16v omaan asuntoon:) Terv se 21v:) [/quote] Oma ammattisi?
[/quote]
Luitko ollenkaan ketjua? Mikä ihmeen ammatti voisi olla 21-vuotiaalla raskaana olevalla, jolla on kolme lasta entuudestaan?
Vain yksi tulee mieleen ja sitä en häveliäissyistä tänne kirjoita.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:07"]
No jos tuo mies on rinnalla jo pysynyt sen 7vuotta niin en usko että yhtäkkiä vain häippäsee.. No se on mun käsitys nuoruuden elämisestä koska kaikkea muuta voi tehdä myös lasten kanssa paitsi ryypätä. Ja siis lastenteon idea tuli ihan tolta miehekkeeltä että hän niitä lapsia halusi myös! JA ÄLKÄÄ KÄSITTÄKÖ SITTEN TÄTÄ VÄÄRIN! ESIKOINEN OLI YLLÄTYS EIKÄ TARKOITUS OLLUT TEHDÄ LAPSIA NÄIN AIKAISIN MUTTA KUN YKSI OLI JO NIIN AJATELTIIN ETTÄ MIKÄ ESTÄÄ TEKEMÄST LOPPUJAKIN? Terv se 21v
[/quote]
Kuule lapsukainen. Niitä häippäsee 30 vuodenkin yhdessäolon jälkeen. Ja jaksaako 25-vuotias kolli tuollaista suurperhettä? Jos vielä opiskella meinaat, niin miehesi panos lastenhoitoon pitää olla toista luokkaa kuin mitä se tällä hetkellä todennäköisesti on.
Mutta toivottavasti pystyy siihen, koska aika kusessa olet muuten.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:05"]
25, sinkku, ei ole eikä tule kersoja
[/quote]
Oletko lapsia kuitenkin ajatellut?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:53"]
Omaan kotiin muutin kun olin 16v. Että niin .... Siinä tuli vuosi asusteltua yksin... Osaatko laskea?
[/quote]
Miksi noin aikaisin muutit? Sosiaalisia ongelmia kotona? Heitettiinkö pihalle raskauden takia?
Minkä ikäinen kihlattusi muuten on ja onko hän kaikkien lasten isä?