Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa REHELLISESTI, käykö kierukan laitto kipeää? Yli 10v harkinnut laittoa, en ole uskaltanut , Yksi kesketyskin välissä

Vierailija
03.01.2022 |

Ja synnyttänyt olen kolme kertaa.

Siis pelkään sitä sisään tuikkausta ja sen mekaanista kipua. En niitä jälkisuppareita

Tarvitsisin jonkun pitkäaikaisen ehkäisyn, miettinyt myös kapselia

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan muista mitään kipua asetuksista joten ei se mitenkään kauhean kovaa ole voinut olla. Mulla on ollut 2 kierukkaa.

Vierailija
82/88 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 sektiota takana ja ehkäisy mietinnässä... Lääkäri kertoi, että kannattaa varata aika heti menkkojen loppumisen tienoille, koska olet hyvin ahdas ja jos ei onnistu niin sitten sairaalassa laitetaan nukutuksessa. Eli veikkaisin, että voi sattua aika paljon. En ole vielä uskaltanut kokeilla.

Siinä ei ahtaus haittaa. Kunhan kapea putki mahtuu niin riittää. Kierukka pujotetaan kapean putken läpi kohtuun., avautuu auki kohdussa..

Poisto ei tunnu muulta kuin hetken niin kuin kuukautiset olisi alkamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä saa puudutteen tähän jos haluaa. Itse otan aina, yhden karmean kokemuksen jälkeen. Puudutteen kanssa ei satu juurikaan :)

Vierailija
84/88 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa laitettu hormonikierukka ja kyllähän se nyt vähän ikävältä tuntuu, mutta ei ole tullut mieleenkään mitään puudutusta pyytää. Nopeasti ohi.

Vierailija
85/88 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka Mirena julkisella:

Ei puudutetta, kohtu kallellaan taaksepäin. Hirvittävä kipu ja sen takia kipushokki. 2 viikkoa jatkuvat kivut, en päässyt kunnolla kävelemäänkään. Buranakuuri 2 vkoa.

Toka Mirena yksityisellä:

Puudute, eikä poisto ja uuden laitto tuntunut juuri miltään. Särkylääkettä sen päivän.

Ja siis synnyttämättömänä, yli 45 vuotiaana, molemmmat.

Vierailija
86/88 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi, jos mies ottaisi sen vasektomian mikäli kortsun käyttö ylivoimaista. Nykypäivänä ei enää pitäisi ehkäisyä pistää pelkästään naisen vastuulle.

Vierailija
87/88 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kätevä, runsaat vuodot loppui, ei sattunut laitto eikä poisotto lainkaan.

Vierailija
88/88 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä saa puudutteen tähän jos haluaa. Itse otan aina, yhden karmean kokemuksen jälkeen. Puudutteen kanssa ei satu juurikaan :)

Olisinpa tiennyt puudutteen saannista. Taju oli lähteä poisotettaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi