Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa REHELLISESTI, käykö kierukan laitto kipeää? Yli 10v harkinnut laittoa, en ole uskaltanut , Yksi kesketyskin välissä

Vierailija
03.01.2022 |

Ja synnyttänyt olen kolme kertaa.

Siis pelkään sitä sisään tuikkausta ja sen mekaanista kipua. En niitä jälkisuppareita

Tarvitsisin jonkun pitkäaikaisen ehkäisyn, miettinyt myös kapselia

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kaksi kertaa ja laittaminen ei sattunut yhtään. Viimeisimmän pois otto taas sattui niin paljon että en kolmatta enää halunnut.

Vierailija
2/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 synnytystä ja 2 kertaa laitettu kierukka. Ekalla kerralla vähän vihlas 1 sekunnin ajan noin, toisella kerralla en edes tuntenut milloin se laitettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei satu

Vierailija
4/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken koski ja kovaa mutta onneksi oli nopeasti ohi.

Vierailija
5/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, koska minullakin varattu aika ensimmäisen kierukan laittoon, ja samat kysymykset mietityttää. Mulla on takana kaksi sektiota, ei alatiesynnytyksiä. 

Onko kenelläkään kokemusta Kyleenasta?

Vierailija
6/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, yhden lapsen synnyttänyt, sanoi että pahin kipu mitä on kokenut. Pyörtyi siihen tuoliin.

Eli ei, mä en tule koskaan kokeilemaankaan :D.

Vierailija
7/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet synnyttänyt, niin ei koske juurikaan.

Vierailija
8/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä mutta eikö se kumi ole edelleen tai varsinkin nykyään tarpeen, naisen oman turvallisuuden vuoksi. Oikeastaan lastesi turvallisuuden vuoksi kanssa.

Vierailija
9/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto, koska minullakin varattu aika ensimmäisen kierukan laittoon, ja samat kysymykset mietityttää. Mulla on takana kaksi sektiota, ei alatiesynnytyksiä. 

Miten niin nosto, tämähän on uusi ketju.

Vierailija
10/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet synnyttänyt, niin ei koske juurikaan.

No ei pidä paikkaansa kaikkien kohdalla! Aivan hirveä kipu.

Vierailija
11/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi pettää, ennemmin tai myöhemmin, siksi tarve

Ap

Vierailija
12/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ei sattuisi kun lähes kiinni olevasta kohdunsuusta tungetaan jotain sisään. Ellei ole jotenkin löpsö kohdunsuu valmiiksi niin sattuu aivan helvetin paljon.

Vierailija
13/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama tarina. Kaksi sektiota, ei alatiesynnytystä. Kyleena ollut nyt vajaan 5 v. Olen ollut tyytyväinen. Viime viikolla sain uuden reseptin.

Vierailija
14/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisivatko miehet sellaiseen kipuun, piittaamattomaan kohteluun ja vierasesineeseen ehkäisyn takia?

Miettikää joskus naiset vähän, miten annatte kohdella itseänne.

Vierailija
15/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui, mutta ei se kauaa kestänyt. Varmasti abortti sattuu enemmän.

Vierailija
16/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kapselia ap! Sen laitto ei sattunut rokotusta enempää (puuduttavat pienellä neulalla ensin ihon ja sitten kapseli laitetaan isommalla, mulla se laitto ei tuntunut sitten ollenkaan). Myöskään poisto ei ollenkaan paha.

Itse oon myös pelännyt kierukkaa kivun takia, ja jotenkin vaan inhottava ajatus että kohdunsuusta tungetaan väkisin sisään joku vierasesine ja jätetään sinne. Epäloogista joo ettei kapseli olkavarressa ihon alla aiheuttanut yhtään samanlaista tunnetta henkisesti, mutta ehkä ymmärrettävää, onhan genitaalialueet arkoja paikkoja.

Vierailija
17/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitto tuntui epämiellyttävältä ja sattuikin vähän, mutta oli tosi nopeasti ohi. Poisottoa en edes huomannut.

Vierailija
18/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, mulla laitettu kaksi kertaa Mirena, ekalla kerralla vihlasi sekunnin ja tokalla kerralla tuskin huomasin. Kannattaa kuulemma laittaa menkkojen aikana, en tiedä sit onko pehmeämmät paikat vai jotenkin auki enemmän. En jättäisi pelon takia kokeilematta, todella vaivaton ehkäisy. Kolme kertaa olen synnyttänyt, tekeekö se sit kohdunsuun löpsöksi niinkuin joku tossa kivasti ilmaisi.

Vierailija
19/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisivatko miehet sellaiseen kipuun, piittaamattomaan kohteluun ja vierasesineeseen ehkäisyn takia?

Miettikää joskus naiset vähän, miten annatte kohdella itseänne.

Luultavasti suostuisivat, koska seksi on heille yleensä tärkeämpää.

Vierailija
20/88 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en uskalla ottaa, vaikka kuparikierukka vois olla mulle paras vaihtoehto, kun ei oikein löydy mitään sopivaa. Oon synnyttänyt kolme kertaa ja kaks niistä oli aivan helvetillistä tuskaa, en vaan kestä ajatusta että joutuisin vielä joskus kokemaan jotain pimppikipuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi