Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homojen avioliittoa vastustaville kysymys (ei ole ilkeilyä!)

Vierailija
23.04.2015 |

Eli olen pähkäillyt, miksi homojen avio-oikeus on joillekin niin suuri ongelma. Eihän se vaikuta heidän elämäänsä mitenkään... Joten miksi vastustus?

Sinä joka vastustat homojen avioliittoa: Miksi toisten elämään puuttuminen on sinulle niin tärkeää? Eikö riitä, ettet itse solmi "homo-avioliittoa", mutta antaisit niin haluavien avioitua?

Dieetti-vertaus on sopiva tähän: Vaikka itse laihdutat, et voi vaatia toisia olemaan syömättä herkkuja, vaikka se kuinka sinua harmittaisi. Vai voitko?

Kommentit (298)

Vierailija
281/298 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:44"]

Minun mielestäni kysymys, että kumpi olisi parempi rekisteröity parisuhde vai avioliitto liittyy eniten siihen, että hyväksytäänkö homoseksuaalisuus vai kannustetaanko siihen?

Ihmisen seksuaalisuus on yksi merkittävimmistä lapsen ja nuoren kypsymisen ja kasvamisen kulmakivistä. Kaikkiin lapsen kehityksen suuntiin vaikuttaa eniten lapsen vanhemmat. Itse olen kasvanut heteroparin lapsena ja epäilen, että jos vanhempani olisivat luoneet minulle täysin päinvastaisen kuvan perheestä ja avioparista, katselisin tällä hetkellä paljon hanakammin urosten kuin naaraiden perään (olen siis mies). Tässä kysymyksessä pitäisikin miettiä, millaista seksuaalisuutta kannustava kasvuympäristö lapsille tulisi luoda. Lähes kaikki asiat kasvuympäristössä periytyvät vanhemmilta lapsille: arvostus luontoon, ruokavalio, kielenkäyttö, sosiaalisuus eli miksi ei myös seksuaalisuus. Homous periytyy, aivan samalla tavalla kuin heterouskin. En perusta kantaani uskonnolliseen vakaumukseen lainkaan, mutta ajattelen asiaa ennemminkin biologiselta kannalta. Homous ei sikäli mielestäni ole väärin ja se on totta, mitä sanotaan, että se on kahden aikuisen ihmisen oma asia ja niin sen pitäisi ollakin. Mutta jos avioliitto hyväksytään adoptio-oikeuksineen, mielestäni ei ole kyse enää hyväksymisestä, vaan kannustamisesta. Heteroseksuaalisuuteen tulee kannustaa eli kasvattaa, mutta homous voi olla vaihtoehto, jos aikuisena niin on kokeakseen.

Vastaukseni ap:n dieettivertaukseen: En voi pakottaa tai käskeä aikuista, lihavaa ihmistä laihduttamaan, vaikka itse laihduttaisin, mutta tekisin kyllä kaiken voitavani, että tulevat ja jo nykyisin kasvavat, uudet sukupolvet omaksuisivat sopusuhtaisen painonhallinnan sen sijaan, että pyrittäisiin luomaan lapsille malleja lihavuuden ihannoinnista, varsinkin kun tämä(kin) asia on loppupeleissä yhteiskunnan ongelma enemmän kuin yksilön ongelma (sairaskulut). Jos sitten aikuinen ihminen haluaa päättää olevansa lihava niin se on sitten jo selvästi enemmän hänen oma ja vain häneen itseensä vaikuttava valinta.

Toivottavasti ap vielä lukee tämän kannanottoni, mutta tosiaan tivistetysti: homous tulee aikuisten ihmisten välillä hyväksyä täysin, ilman mitään ehtoja, mutta homouteen ei tule kannustaa, etenkään lapsia, silloin se ei enää ole kahden aikuisen ihmisen välinen asia.

[/quote]

Seksuaalisuuttaan ei voi itse valita.

[/quote]

Tuolla logiikalla pedofiiliakaan ei voi rangaista teoistaan.

Vierailija
282/298 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 11:19"]

Eli olen pähkäillyt, miksi homojen avio-oikeus on joillekin niin suuri ongelma. Eihän se vaikuta heidän elämäänsä mitenkään... Joten miksi vastustus?

Sinä joka vastustat homojen avioliittoa: Miksi toisten elämään puuttuminen on sinulle niin tärkeää? Eikö riitä, ettet itse solmi "homo-avioliittoa", mutta antaisit niin haluavien avioitua?

Dieetti-vertaus on sopiva tähän: Vaikka itse laihdutat, et voi vaatia toisia olemaan syömättä herkkuja, vaikka se kuinka sinua harmittaisi. Vai voitko?

[/quote]

Sanotaan näin, että ei tapotkaan vaikuta minun elämään tai edes pedofiilia. Siltikin ne ovat oksettavia asioita.

[/quote]

Miksi et sitten ole barrikadeilla murhaajien ja pedofiilien avioliitto-oikeuden kieltämisen puolesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/298 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:44"]

Minun mielestäni kysymys, että kumpi olisi parempi rekisteröity parisuhde vai avioliitto liittyy eniten siihen, että hyväksytäänkö homoseksuaalisuus vai kannustetaanko siihen?

Ihmisen seksuaalisuus on yksi merkittävimmistä lapsen ja nuoren kypsymisen ja kasvamisen kulmakivistä. Kaikkiin lapsen kehityksen suuntiin vaikuttaa eniten lapsen vanhemmat. Itse olen kasvanut heteroparin lapsena ja epäilen, että jos vanhempani olisivat luoneet minulle täysin päinvastaisen kuvan perheestä ja avioparista, katselisin tällä hetkellä paljon hanakammin urosten kuin naaraiden perään (olen siis mies). Tässä kysymyksessä pitäisikin miettiä, millaista seksuaalisuutta kannustava kasvuympäristö lapsille tulisi luoda. Lähes kaikki asiat kasvuympäristössä periytyvät vanhemmilta lapsille: arvostus luontoon, ruokavalio, kielenkäyttö, sosiaalisuus eli miksi ei myös seksuaalisuus. Homous periytyy, aivan samalla tavalla kuin heterouskin. En perusta kantaani uskonnolliseen vakaumukseen lainkaan, mutta ajattelen asiaa ennemminkin biologiselta kannalta. Homous ei sikäli mielestäni ole väärin ja se on totta, mitä sanotaan, että se on kahden aikuisen ihmisen oma asia ja niin sen pitäisi ollakin. Mutta jos avioliitto hyväksytään adoptio-oikeuksineen, mielestäni ei ole kyse enää hyväksymisestä, vaan kannustamisesta. Heteroseksuaalisuuteen tulee kannustaa eli kasvattaa, mutta homous voi olla vaihtoehto, jos aikuisena niin on kokeakseen.

Vastaukseni ap:n dieettivertaukseen: En voi pakottaa tai käskeä aikuista, lihavaa ihmistä laihduttamaan, vaikka itse laihduttaisin, mutta tekisin kyllä kaiken voitavani, että tulevat ja jo nykyisin kasvavat, uudet sukupolvet omaksuisivat sopusuhtaisen painonhallinnan sen sijaan, että pyrittäisiin luomaan lapsille malleja lihavuuden ihannoinnista, varsinkin kun tämä(kin) asia on loppupeleissä yhteiskunnan ongelma enemmän kuin yksilön ongelma (sairaskulut). Jos sitten aikuinen ihminen haluaa päättää olevansa lihava niin se on sitten jo selvästi enemmän hänen oma ja vain häneen itseensä vaikuttava valinta.

Toivottavasti ap vielä lukee tämän kannanottoni, mutta tosiaan tivistetysti: homous tulee aikuisten ihmisten välillä hyväksyä täysin, ilman mitään ehtoja, mutta homouteen ei tule kannustaa, etenkään lapsia, silloin se ei enää ole kahden aikuisen ihmisen välinen asia.

[/quote]

[/quote]

Tuolla logiikalla pedofiiliakaan ei voi rangaista teoistaan.

[/quote]

Miten niin? Sinun logiikallasi lapsen ja aikuisen kanssa seksin harrastamisella ei ole mitään eroa.

Vierailija
284/298 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:40"]No itse en kannata avioitumista siksi, että siinä sorsitaan uskovaisia. Avioliitto on alunperin ja on edelleen uskonnollinen tapahtuma.
Tietysti nyt on nykyisin maistraatit, missä uskonnollisuus ei näy, mutta itse pidän sitä uskonnollisena.
Loppujen lopuksi kuitenkin avioliitto ei muuta hirveästi parisuhde-elämää. Satut vain olemaan aviossa täysin sitoutunut yhteen ihmiseen ja perintöoikeudet yms. tulevat kehiin.
Rekisteröity parisuhdehan on keksitty juurikin ns. korvaamaan avioliitto. Tiettyjä oikeuksia, mitä on avioliitossa, pitäisi olla myös rekisteröinnissä.
Itse olen tätä mieltä, enkä viitsi ruveta väittelemään kenekään kanssa, jos joku tulee päätänsä aukomaan ja haukkumaan minua maan syvimpään koloon.
[/quote]
Voi lapsi rakas. Oikeastiko luulet, ettei esim Suomessa ollut avioliittoja ennen kristinuskon saapumista? Meepäs takas koulunpenkille, kultamussukka.

Vierailija
285/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:17"] [quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:47"]Avioliitto tarkoittaa kahden ihmisen välistä sopimusta jolla ilmoitetaan yhteiskunnalle että 1. Minä haluan elättää tätä ihmistä niin kauan kuin avioliittomme on voimassa ja 2. Omaisuutemme jaetaan tasan avioliittomme päättyessä ellemme muuta erikseen sovi ja 3. (Miehelle) että haluan tälle ihmiselle syntyvät jälkeläiset automaattisesti merkityksi myös minun jälkeläisiksini. Sitä se avioliitto meidän lainsäädännössä merkitsee. On täysin pöyristyttävää että seksuaalisen suuntautumisen perusteellla rajataan oikeutta tehdä tällainen sopimus. [/quote] Unohdat sen, että ateisteille se saattaa hyvinkin olla vain juridinen sopimus, mutta esimerkiksi kristitylle avioliitto on sakramentti. Itsellänikään ei ole kahden välisiä sopimuksia vastaan mitään, mutta avioliitto on aina miehen ja naisen välinen. [/quote] Ei ole luterilaisille.   Avioliitto on juridinen sopimus ja laki on se joka määrittelee sen, mitä se virallisessa mielessä on tai ei ole. Se minä kukin avioliittoa pitää, on puhtaasti jokaisen oma asia, mutta vain oma asia ja toisten liittoihin kenelläkään ei ole noka kopauttamista. Se minkälaisena sinä avioliittoa pidät on aivan se ja sama. Lain mukaan ja siis virallisesti avioliitto on vuodesta 2017 lähtien tasa-arvoinen, vaikka saisit minkälaisia itkupotkuraivareita. Tämä on fakta, koita elää sen kanssa. Minulle tosin se ja sama, vaikka et siihen kykenisikään. [/quote] Minulla ei ole tapana saada itkupotkuraivareita. Fakta on se, etten vain tunnusta sitä. Laki saa sanoa, mitä sanoo, mutta minä en tunnusta sitä avioliitoksi ja se on aivan simppeliä toteuttaa.

[/quote]

Edelleen: ketään ei kiinnosta sinun tunnustukset, eikä tunnustuksillasi ole kenenkään elämään yhtään mitään vaikutusta. Laki tuli ja kaikki muu on sen kannalta aivan yhdentekevää. Se miten sinä ja muut hihhulit elämäänne elätte, tai olette elämättä, ei vaikuta kyseiseen lakiin mitenkään ja se on tärkeintä.

Vierailija
286/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="K" time="23.04.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 11:28"]

No mua ei avioliitto hetkauta suuntaan eikä toiseen, mutta adoptio-oikeus MIETITYTTÄÄ. Että onko se lasta kohtaan oikein jne.. En siis ole vielä päättänyt mielipidettäni tuon lapsijutun kanssa, mutta avioliitto on fine :)

[/quote]

Miksei se olisi oikein lasta kohtaan?

[/quote]

Onko asiaa ylipäätään tutkittu edes kunnolla, mikä on lapselle parasta? Minulle itse avioliitto on yhdentekevää, mutta se lapsen etu pitäisi asiassa tutkia perusteellisesti. Eräs psykiatri minulle siitä kerran puhui, ja väitti, että lapsen etu ohitettiin törkeästi, että ne tv-keskustelutkin olivat täysin yksipuolisia, ja asiantuntijoita oli edustamassa vain toista mielipidettä.

Jos asia tutkittaisiin kunnolla, ja selviäisi, että se on lapselle ihan hyvä asia, kun homopari adoptoi, niin sitten minulle sopii adoptiotkin. Mutta jos tutkimusten jälkeen selviäisi, että ei ole lapselle hyväksi, niin sitten taas vastustaisin lasten adoptiota homopareille.

Vierailija
287/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:52"]

[/quote]

Sepä siinä juuri on! Ympäristö sen määrittää. Ei hedelmöittynyt munasolu ole homo tai hetero.

[/quote]

Vaan kun se nimenomaan on. Ihminen syntyy homoksi tai heteroksi, ei sitä voi valita tai siihen vaikuttaa.

Vierailija
288/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu että te jaksatte JAUHAA -.- Uskomatonta.

Vierailija
289/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:01"]Avioliitto on naisen ja miehen välinen sitoumus, ei homojen.

ps. poistetaanko taas viestini alta aikayksikön.
[/quote]
Missä näin lukee?

Vierailija
290/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:47"]Avioliitto tarkoittaa kahden ihmisen välistä sopimusta jolla ilmoitetaan yhteiskunnalle että 1. Minä haluan elättää tätä ihmistä niin kauan kuin avioliittomme on voimassa ja 2. Omaisuutemme jaetaan tasan avioliittomme päättyessä ellemme muuta erikseen sovi ja 3. (Miehelle) että haluan tälle ihmiselle syntyvät jälkeläiset automaattisesti merkityksi myös minun jälkeläisiksini. Sitä se avioliitto meidän lainsäädännössä merkitsee. On täysin pöyristyttävää että seksuaalisen suuntautumisen perusteellla rajataan oikeutta tehdä tällainen sopimus. [/quote] Unohdat sen, että ateisteille se saattaa hyvinkin olla vain juridinen sopimus, mutta esimerkiksi kristitylle avioliitto on sakramentti. Itsellänikään ei ole kahden välisiä sopimuksia vastaan mitään, mutta avioliitto on aina miehen ja naisen välinen.

[/quote]

Ei ole luterilaisille.  

Avioliitto on juridinen sopimus ja laki on se joka määrittelee sen, mitä se virallisessa mielessä on tai ei ole.

Se minä kukin avioliittoa pitää, on puhtaasti jokaisen oma asia, mutta vain oma asia ja toisten liittoihin kenelläkään ei ole noka kopauttamista.

Se minkälaisena sinä avioliittoa pidät on aivan se ja sama. Lain mukaan ja siis virallisesti avioliitto on vuodesta 2017 lähtien tasa-arvoinen, vaikka saisit minkälaisia itkupotkuraivareita. Tämä on fakta, koita elää sen kanssa. Minulle tosin se ja sama, vaikka et siihen kykenisikään.
[/quote] Minulla ei ole tapana saada itkupotkuraivareita. Fakta on se, etten vain tunnusta sitä. Laki saa sanoa, mitä sanoo, mutta minä en tunnusta sitä avioliitoksi ja se on aivan simppeliä toteuttaa.
[/quote]
Jeps. Minä en tunnusta naisille äänioikeutta, vaikka laki sanoo mitä. Se on aivan simppeliä toteuttaa.

291/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:01"]Avioliitto on naisen ja miehen välinen sitoumus, ei homojen. ps. poistetaanko taas viestini alta aikayksikön. [/quote] Missä näin lukee?

[/quote]

Vastaukseksi saat todennäköisesti "Raamatussa".

Vierailija
292/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:09"] vastauksia haluatte, ja vastauksen annan. Aivan kiihkottomasti. On totta, että ei ole minun asiani, mikäli kaksi ihmistä solmii juridisen sopimuksen. En haluakaan puuttua siihen. Asia muuttuu kuitenkin siinä vaiheessa minun asiakseni, mikäli minut pakotetaan vakaumustani vastaan sanomaan jotain, mitä en voi sanoa. Avioliitto edustaa minulle ja kristillisessä mielessä yleensäkin naisen ja miehen yhdeksi tulemista. Tämän vuoksi en yksinkertaisesti ikinä kutsu miehen ja miehen tai naisen ja naisen välistä liittoa avioliitoksi. Eli en tunnusta sitä. Mies ei ikinä ole miehen aviomies, eikä nainen naisen vaimo. En koskaan, missään tilanteessa tunnusta sitä. Joskin, en esimerkiksi toivo, että tuleva hallitus alkaisi nyt laittaa kapuloita lain rattaisiin. Pidän vain kiinni omasta oikeudestani elää oman maailmankatsomukseni mukaan, koska se ei vahingoita ketään. Aina löytyy tarvittavat kiertoilmaisumuodot. [/quote] Voinen tuoda tuskaasi hieman huojennusta kertomalla, että sinun tunnustuksellasi, tai tunnustustamamatta jättämisellä ei ole hevonvitun merkitystä yhtää kenellekään, joten voit ihan rauhassa olla jatkossakin tunnustumatta yhtään mitään ;) Laki oli se mitä tässä haettiin ja se saatiin. Se mitä jotkut muinaishistoriaan jumittuneet hihhulit siitä ajattelee, on aivan yhdentekevää :) [/quote] Toivon todella, että on yhdentekevää :) En nimittäin oikein usko siinä vaiheessa, kun pitäisi esimerkiksi mennä "häihin", eikä kortissa lue " onnea aviopuolisoille. Tai siinä vaiheessa, kun puhun aina vain kumppaneista.

[/quote]

Eli sä aiot käyttäytyä läheisiäsi kohtaan kuin ilkeä pikkusieluinen kusipää? Onnea loppuelämällesi, se saattaa jossain vaiheessa olla melko yksinäinen.

Vierailija
293/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:33"]

No mua ei avioliitto hetkauta suuntaan eikä toiseen, mutta adoptio-oikeus MIETITYTTÄÄ. Että onko se lasta kohtaan oikein jne.. En siis ole vielä päättänyt mielipidettäni tuon lapsijutun kanssa, mutta avioliitto on fine :)

[/quote]

[/quote]

Onko asiaa ylipäätään tutkittu edes kunnolla, mikä on lapselle parasta? Minulle itse avioliitto on yhdentekevää, mutta se lapsen etu pitäisi asiassa tutkia perusteellisesti. Eräs psykiatri minulle siitä kerran puhui, ja väitti, että lapsen etu ohitettiin törkeästi, että ne tv-keskustelutkin olivat täysin yksipuolisia, ja asiantuntijoita oli edustamassa vain toista mielipidettä.

Jos asia tutkittaisiin kunnolla, ja selviäisi, että se on lapselle ihan hyvä asia, kun homopari adoptoi, niin sitten minulle sopii adoptiotkin. Mutta jos tutkimusten jälkeen selviäisi, että ei ole lapselle hyväksi, niin sitten taas vastustaisin lasten adoptiota homopareille.

[/quote]

No näinhän se menee, jos asia päätetään ilman tunteilua, siis sitä, että: "Voi voi kun niistä homopareista tuntuu varmaan pahalta, jos ne ei saa adoptoida, ja kaiken lisäksi minäkin olen vielä paha, jos perustankin mielipiteeni tutkimustietoon, joten annetaan adoptio!"

Ja tämä asiahan olisi päätettävä vain lapsen edun mukaan perustuen tutkimukseen, ei kenenkään muun, tuntui homopareista pahalta tai ei! Ilmeisesti on sitten niitäkin ihmisiä, jotka vain ja ainoastaan tunteakseen itsensä hyväksi ihmiseksi jättävät tutkitun tiedon syrjään ja ottavat tunteen peliin.

Muuten kunnioitan homoja yhtä paljon kuin muitakin, mutta sehän ei ole kunnioittamattomuutta, jos vaatii totuutta. Ja lapsi näistä kaikista on se heikoin osapuoli.

Vierailija
294/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hesekiel 25:17:

"Ja minä olen paneva heissä täytäntöön suuria kostotoimia raivoisin ojennuksin; ja heidän on tultava tietämään, että minä olen Herra, kun aiheutan kostoni heille."

Vierailija
295/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Asiaa on tutkittu kunnolla. Ihan oikeasti on. Ja homoperhe on ihan yhtä hyvä kasvupaikka kuin heteroperhekin.

Vierailija
296/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:14"]

[/quote]

"Ja minä olen paneva heissä täytäntöön suuria kostotoimia raivoisin ojennuksin; ja heidän on tultava tietämään, että minä olen Herra, kun aiheutan kostoni heille."

[/quote]

A. A. Milne

Nalle Puh ja Nasu kävelivät polulla.

Nalle Puh kysyi yllättäen "Nasu?".

"Mitä?" kysyi Nasu. 

"Varmistin vain, että olet siinä YSTÄVÄNI!"

Vierailija
297/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kannata avioitumista siksi, että siinä sorsitaan uskovaisia. Avioliitto on alunperin ja on edelleen uskonnollinen tapahtuma.
Tietysti nyt on nykyisin maistraatit, missä uskonnollisuus ei näy, mutta itse pidän sitä uskonnollisena.
Loppujen lopuksi kuitenkin avioliitto ei muuta hirveästi parisuhde-elämää. Satut vain olemaan aviossa täysin sitoutunut yhteen ihmiseen ja perintöoikeudet yms. tulevat kehiin.
Rekisteröity parisuhdehan on keksitty juurikin ns. korvaamaan avioliitto. Tiettyjä oikeuksia, mitä on avioliitossa, pitäisi olla myös rekisteröinnissä.
Itse olen tätä mieltä, enkä viitsi ruveta väittelemään kenekään kanssa, jos joku tulee päätänsä aukomaan ja haukkumaan minua maan syvimpään koloon.

Vierailija
298/298 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:14"]

[/quote]

[/quote]

A. A. Milne

Nalle Puh ja Nasu kävelivät polulla.

Nalle Puh kysyi yllättäen "Nasu?".

"Mitä?" kysyi Nasu. 

"Varmistin vain, että olet siinä YSTÄVÄNI!"

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi