Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äitini pilasi kissani

Vierailija
23.04.2015 |

Äitini käy aina antamassa kissalleni kaikkea herkkulihoja ja nyt kissani aina maukuu joka päivä kaiken aikaa kerjäten herkkuja. Olisiko jotain vinkkiä miten saisin kissani ymmärtämään etten aio hänelle olla kokoajan herkkuja kantamassa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et vaan anna niitä. Kyllä eläimet yleensä oppivat sen että yhdeltä ihmiseltä herkkuja saa ja kannattaa kerjätä, toiselta turha kerjätä koska mitään ei tipu vaikka kuinka kerjäisi. 

Mulla on koiria, ja huvittaa kun vanhemmillani käydessä varsinkin vanhempi raapii herkkukaapin ovea ja räksyttää ja on todella ärsyttävä .Syystä' että äiti on sen sellaiseksi opettanut. Mutta ei se meillä kotona sitä tee, kun tietää että mitään ei saa vaikka kuinka touhuaisi, paitsi käskyn pitää turvan kiinni. 

Vierailija
2/8 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:30"]

No et vaan anna niitä. Kyllä eläimet yleensä oppivat sen että yhdeltä ihmiseltä herkkuja saa ja kannattaa kerjätä, toiselta turha kerjätä koska mitään ei tipu vaikka kuinka kerjäisi. 

Mulla on koiria, ja huvittaa kun vanhemmillani käydessä varsinkin vanhempi raapii herkkukaapin ovea ja räksyttää ja on todella ärsyttävä .Syystä' että äiti on sen sellaiseksi opettanut. Mutta ei se meillä kotona sitä tee, kun tietää että mitään ei saa vaikka kuinka touhuaisi, paitsi käskyn pitää turvan kiinni. 

[/quote]

Oon tässä nyt jo lähes viikon ajan kuunnellut tuota mölyämistä ja alkaa pikkuhiljaa vähän käydä hermoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna ja sillä selvä. Mouruaa viikon pari ja sitten lopettaa. Sitten alkaa vaatia niitä vain äidiltäsi. Helppo nakki, ei sun kissa tyhmä ole.

Vierailija
4/8 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaasi ei ole pilattu. Hänet on päivitetty herkkutietoisuuteen.

Vierailija
5/8 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:31"]

[/quote]

Oon tässä nyt jo lähes viikon ajan kuunnellut tuota mölyämistä ja alkaa pikkuhiljaa vähän käydä hermoille.

[/quote]

Sinnikäs kaveri.

Vierailija
6/8 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hemmottelee kissaa, minä en. Strategiani on se, että kun kissa alkaa huutaa ja vaatia herkkuja, "ymmärrän" sen väärin: Oivoi, mitä se pikku kulta huutaa, se on varmaan ikävissään ja tahtoo syliin! Kissa oppi aika äkkiä, että jos minulle kiljuu, se napataan syliin ja paijataan ja pusutellaan. Nykyään se vaatii herkkuja vain mieheltä :D

Vierailija
7/8 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen mouruaminen lopu ikinä. Valitettavasti kissa on pilalla. Käytä alan liikkeessä, niin saat edes ens talveksi kunnon kinttaat.

Vierailija
8/8 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:31"]

[/quote]

[/quote] Koita puhua kissallesi kissaa ja sähähdä aina kun se norkoilu alkaa. Oma katti katsoo aina ihan tyrmistyneenä kun kehtaan ojentaa Hänen Korkeuttaan mutta sulkee suunsa.