Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taisin nähdä adoptioon annetun lapseni

Vierailija
22.04.2015 |

Ihan utopinen tilanne oli, lapsi käveli vastaan ja minulle tuli vaan heti sellainen fiilis että hän on (ollut) minun muksu. Se fiilis tuli jostaki syvältä sisältä.
Tuskin oli kuitenkaan. Tai mistäs sitä tietää. Onneksi hän näytti hyvin onnelliselta :)
Anteeksi tälläinen random-keskustelu, en vaan tästä asiasta oikein kenellekään voi puhua.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:19"]Me, jotka odotamme vuosia saavamme adoptoida, olemme hyvin onnellisia, että sinunlaisia vahinkoraskauden loppuun asti viejiä on olemassa :)
[/quote]

Voiko itsekkäämpää olla?
[/quote]

Miksi itsekästä? Jos ei voi saada lapsia, adoptio/kohdunvuokraus on ainoa tapa saada lapsi. Jos jokainen, joka tulisi vahingossa raskaaksi, tekisi abortin, olisi adoptoitavia lapsia aika vähän jäljellä. Sitä paitsi se adoptoija auttaa sekä lasta tarjoamalla hyvän kodin että äitiä antamalla mahdollisuuden elämään ilman lasta. Kaikki eivät osaa käyttää ehkäisyä eivätkä tahdo abortoida vahingon sattuessa.

Vierailija
62/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:31"]Aiotko hankki lisää mukeloita?
[/quote]

Koskaan ei saa sanoa koskaan. Mutta tuskinpa. Ulkomaille muutto pian taas edessä ja työkuviot laajenee - lapset ei noihin kuvioihin sovi. En toki tiedä mitä mieltä olen 10-15 vuoden päästä.
[/quote]
Olit alaikäinen, kun sait muksun ja nyt muksu on hieman alle kouluikäinen... Oletetaan, että olit 15- 16v., alle kouluikäinen lapsi nyt vaikka 5-6 v., eli olet n. 20-22- vuotias. Työkuviot laajenee ja taas muutto ulkomaille edessä. Mikäs olet ammatiltasi? Ja kuinka kauan edellisellä kerralla olit ulkomailla? Minä sanon, että provo. Vähän meni pieleen nämä iät sun muut yksityiskohdat. Ensi kerralla paremmin, jookos.
[/quote]

Saatoin olla myös 17 kun lapsi syntyi. Ja alkuvuodesta syntynyt alle kouluikäinen lapsi voi olla nyt 7. Eli voin myös olla 24. Kyllä siihen mennessä monella ihmisellä on jo ammatti ja jopa mahdollisuus työskennellä ulkomailla. Mitään en suuripalkkaisuudesta puhunu - saatanhan olla vaikka siivooja joka sai uuden kerroksen siivottavakseen?
[/quote]

Just joo... Huoh. Mene terapiaan ja lopeta vakavilla asioilla provoilu, kiitos.
[/quote]

Turha tässä on enää alkaa vastaan inttämään. Millään en tätä asiaa voi teille enempää oikein todistella. Kiitos mukavien kommenttien laittajille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miks adoptiosta puhutaan täällä noin. Ilman sitä minulla ei olisi ihanaa pikkusiskoani ja veljeäni. Ja he ovat minun oikeat sisarukseni.

Vierailija
64/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:31"]Aiotko hankki lisää mukeloita?
[/quote]

Koskaan ei saa sanoa koskaan. Mutta tuskinpa. Ulkomaille muutto pian taas edessä ja työkuviot laajenee - lapset ei noihin kuvioihin sovi. En toki tiedä mitä mieltä olen 10-15 vuoden päästä.
[/quote]
Olit alaikäinen, kun sait muksun ja nyt muksu on hieman alle kouluikäinen... Oletetaan, että olit 15- 16v., alle kouluikäinen lapsi nyt vaikka 5-6 v., eli olet n. 20-22- vuotias. Työkuviot laajenee ja taas muutto ulkomaille edessä. Mikäs olet ammatiltasi? Ja kuinka kauan edellisellä kerralla olit ulkomailla? Minä sanon, että provo. Vähän meni pieleen nämä iät sun muut yksityiskohdat. Ensi kerralla paremmin, jookos.
[/quote]

Saatoin olla myös 17 kun lapsi syntyi. Ja alkuvuodesta syntynyt alle kouluikäinen lapsi voi olla nyt 7. Eli voin myös olla 24. Kyllä siihen mennessä monella ihmisellä on jo ammatti ja jopa mahdollisuus työskennellä ulkomailla. Mitään en suuripalkkaisuudesta puhunu - saatanhan olla vaikka siivooja joka sai uuden kerroksen siivottavakseen?
[/quote]

Just joo... Huoh. Mene terapiaan ja lopeta vakavilla asioilla provoilu, kiitos.
[/quote]

Turha tässä on enää alkaa vastaan inttämään. Millään en tätä asiaa voi teille enempää oikein todistella. Kiitos mukavien kommenttien laittajille!
[/quote]

Ei tarvitse todistella, hyvin sinut jo palstalla tunnetaankin.

Vierailija
65/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:27"]En tajua miks adoptiosta puhutaan täällä noin. Ilman sitä minulla ei olisi ihanaa pikkusiskoani ja veljeäni. Ja he ovat minun oikeat sisarukseni.
[/quote]

voi nyyhkis ja valivali. Oot ihan yhtä provo ku alottajaki.

Vierailija
66/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:27"]En tajua miks adoptiosta puhutaan täällä noin. Ilman sitä minulla ei olisi ihanaa pikkusiskoani ja veljeäni. Ja he ovat minun oikeat sisarukseni.
[/quote]

[/quote]

Voisko tämä kommentoija jo lopettaa! Minun haukkuminen oli vielä ok, mutta ei tarvitse alkaa haukkumaan ihmisiä jotka omista kokemuksistaan täällä kertoo. Joku raja tähän hommaan!

Vierailija
67/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:12"]Wt wt wt wt worning!
[/quote] asshole warning!

Vierailija
68/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:31"]Aiotko hankki lisää mukeloita?
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
En kyllä minäkään suuripalkkaisuudesta puhunut, joten mistähän tuon revit?? Mutta sanoit tuossa, että TAAS menossa ulkomaille ja siitä saa käsityksen, että taas töihin, että.... Mut en jaksa jankuttaa, koska näkihän sun vastauksesta jo, että provooo... Ei pitäisi vastata kysymyksiin joita ei edes ole esitetty. :)

Vierailija
69/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:27"]En tajua miks adoptiosta puhutaan täällä noin. Ilman sitä minulla ei olisi ihanaa pikkusiskoani ja veljeäni. Ja he ovat minun oikeat sisarukseni.
[/quote]

[/quote]

Voisko tämä kommentoija jo lopettaa! Minun haukkuminen oli vielä ok, mutta ei tarvitse alkaa haukkumaan ihmisiä jotka omista kokemuksistaan täällä kertoo. Joku raja tähän hommaan!
[/quote]

Voisitko itse lopettaa näiden adoptioprovojen tehtailun ja omien viestiesi multipeukuttamisen, kiitos. Mene mielummin tekemään sitä lasta miehesi kanssa, kun näitä iänikuisia paskoja provoja tänne av:lle.

Vierailija
70/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:24"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:10"] Minä olen adoptioon annettu heti synnytyksen jälkeen. Pikkusiskoni kuitenkin pidettiin muutama vuosi tämän jälkeen. 25v vuotiaana tapasi biologisen äitini ja osan sisaruksista. Kaikki eivät halunneet minua nähdä. Nyt olen 37v ja en ole tähän päivääkään ymmärtänyt miten äitini on voinut antaa oman poikansa pois. [/quote]   Kamalaa, kamalaa, kamalaa... Tuo on niin oksettavaa, että miksi antaa yksi lapsi pois ja kohta tulee sisaruksia, jotka pidetään perheessä. Olen pahoillani :( [/quote] Kiitos myötätunnosta! Ehkä tämä tilanne on kasvattanut itseäni isärooliin. Yritän antaa aikaani ja huomiota omille lapsilleni mahdollisimman paljon. On muuten niin hankala ja vaikea aihe minulle tämä adoptio, että en mielelläni puhu siitä. Siksi helpompi avautua täällä. [/quote] Sinäkin saat alapeukkuja vain siksi, koska jotkut lapsettomat adoptiolapsesta haaveilevat eivät voi ymmärtää, että usein adoptio on sille lapselle traumaattinen kokemus. Sehän on vain suuri rakkauden teko, kaikki adovanhemmat ovat täydellisiä ja lapset onnellisia! Mutta mistäpä he voisivat tietää, kun ei itsellään ole kokemusta adoptiolapsena olosta tai lapsensa adoptioon antamisesta.

[/quote]

Minut adoptoitiin niin sanottuun hyvään perheeseen ja asiasta kerrottiin varhaisessa vaiheessa. Arvostan suurest adoptiovanhempiani, mutta tunsin jääväni vaille "äidinrakkautta". Osaankohan selittää oikein. Sellaista sidettä ei syntynyt adoptiovanhempiini.

Minua ei olisi haitannut kasvaa köyhyydessä. Olisin vain halunnut kasvaa äitini ja sisarusteni kanssa. Joku voi sanoa, että et tiedä syitä miksi sinut on annettu pois. Kyllä minä tiedän. En vaan hyväksy niitä.

Vierailija
71/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, tässä huomataan taas kun teinien uniaika on mennyt ohi ja nyt lietsotaan vähän palstavihaa. Ääliöitä olette, vielä enemmän mikäli tosiaan olette jo täysi-ikäisyyden saavuttaneita AIKUISIA. Adoptio Suomessa on älyttömän hidas ja aikaavievä prosessi. Adoptioon annettavia lapsia (ja erityisesti vauvoja) on älyttömän vähän.
Te olette aborttia vastaan ja adoptiota vastaan. Entä kun se vahinko käy? Mitä odottavan äidin pitäisi silloin tehdä? Niinpä, idiootit..

Vierailija
72/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsin määkyjät täällä porukalla kommentoi ja nyyhkii ja sitte yhessä yläpeukutetaan toisia. mulle menee hermot tämmöseen provoiluun. lopettakaa vinkuna ja oppikaa ehkäsemään ja hankkimaan omat lapsenne niin ei tarvi adoptoida.

Vierailija
73/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:24"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:10"] Minä olen adoptioon annettu heti synnytyksen jälkeen. Pikkusiskoni kuitenkin pidettiin muutama vuosi tämän jälkeen. 25v vuotiaana tapasi biologisen äitini ja osan sisaruksista. Kaikki eivät halunneet minua nähdä. Nyt olen 37v ja en ole tähän päivääkään ymmärtänyt miten äitini on voinut antaa oman poikansa pois. [/quote]   Kamalaa, kamalaa, kamalaa... Tuo on niin oksettavaa, että miksi antaa yksi lapsi pois ja kohta tulee sisaruksia, jotka pidetään perheessä. Olen pahoillani :( [/quote] Kiitos myötätunnosta! Ehkä tämä tilanne on kasvattanut itseäni isärooliin. Yritän antaa aikaani ja huomiota omille lapsilleni mahdollisimman paljon. On muuten niin hankala ja vaikea aihe minulle tämä adoptio, että en mielelläni puhu siitä. Siksi helpompi avautua täällä. [/quote] Sinäkin saat alapeukkuja vain siksi, koska jotkut lapsettomat adoptiolapsesta haaveilevat eivät voi ymmärtää, että usein adoptio on sille lapselle traumaattinen kokemus. Sehän on vain suuri rakkauden teko, kaikki adovanhemmat ovat täydellisiä ja lapset onnellisia! Mutta mistäpä he voisivat tietää, kun ei itsellään ole kokemusta adoptiolapsena olosta tai lapsensa adoptioon antamisesta.

[/quote]

Minut adoptoitiin niin sanottuun hyvään perheeseen ja asiasta kerrottiin varhaisessa vaiheessa. Arvostan suurest adoptiovanhempiani, mutta tunsin jääväni vaille "äidinrakkautta". Osaankohan selittää oikein. Sellaista sidettä ei syntynyt adoptiovanhempiini.

Minua ei olisi haitannut kasvaa köyhyydessä. Olisin vain halunnut kasvaa äitini ja sisarusteni kanssa. Joku voi sanoa, että et tiedä syitä miksi sinut on annettu pois. Kyllä minä tiedän. En vaan hyväksy niitä.
[/quote]

no buhuuuu sulle vaan. Apn provo kaveri.

Vierailija
74/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:27"]En tajua miks adoptiosta puhutaan täällä noin. Ilman sitä minulla ei olisi ihanaa pikkusiskoani ja veljeäni. Ja he ovat minun oikeat sisarukseni.
[/quote]

[/quote]

Ööh, normaalisti en kyllä loukkaannu näistä kommenteista. Minulla nyt vaan sattuu olemaan adoptoitu pikkusisko ja pikkuveli koska äitini ei minun jälkeeni voinut saada lapsia.

Minua myös usein harmittaa siksi lukea niin paljon negatiivisia ajatuksia adoptiosta.

Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
75/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:31"]Aiotko hankki lisää mukeloita?
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
En kyllä minäkään suuripalkkaisuudesta puhunut, joten mistähän tuon revit?? Mutta sanoit tuossa, että TAAS menossa ulkomaille ja siitä saa käsityksen, että taas töihin, että.... Mut en jaksa jankuttaa, koska näkihän sun vastauksesta jo, että provooo... Ei pitäisi vastata kysymyksiin joita ei edes ole esitetty. :)
[/quote]

Kyllä, aiemminkin olen ollut ulkomailla töissä. Au pairina. Jos vaikka kaikki lopettas nyt tän vastailun. Varsinkin tuon toisten haukkumisen.
Öitä! :)

Vierailija
76/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku adoptionvihaaja ottaa vähän isommin kierroksia :-DD Lopeta jo. Mee nukkuun.

Vierailija
77/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:35"]Huoh, tässä huomataan taas kun teinien uniaika on mennyt ohi ja nyt lietsotaan vähän palstavihaa. Ääliöitä olette, vielä enemmän mikäli tosiaan olette jo täysi-ikäisyyden saavuttaneita AIKUISIA. Adoptio Suomessa on älyttömän hidas ja aikaavievä prosessi. Adoptioon annettavia lapsia (ja erityisesti vauvoja) on älyttömän vähän.
Te olette aborttia vastaan ja adoptiota vastaan. Entä kun se vahinko käy? Mitä odottavan äidin pitäisi silloin tehdä? Niinpä, idiootit..
[/quote]

Teini-ikäisen tasolla tämä adoptioprovoaja onkin. Milloin on mikäkin 15-35 v. äiti, ja alaikäisyyden, töiden, kumppanin painostuksen tai gradun teon tms. takia antanut lapsensa adoptioon. Sinulla ei todellakaan näytä olevan tietoa adoptioista ja niihin johtaneista syistä, tuo pelleilysi on sairasta.

Vierailija
78/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Sinusta ei todellakaan ole kenellekään vanhemmaksi.

Vierailija
79/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:45"]Ps. Sinusta ei todellakaan ole kenellekään vanhemmaksi.
[/quote]

Sori, vahinkoyläpeukku tuli tälle tolvanalle!

Vierailija
80/85 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, pilasin taas sun hienon trollin :D Seuraavaa odotellen...