Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Antaisitko lapselle nimeksi Syksy, Talvi, Kevät vai Kesä?
22.04.2015 |
Jos noista pitäisi valita? Esim. Syksy Räsänen.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Syksy. Talvi-nimeä en sellaisenaan antaisi, mutta nimen Talvikki voisin hyvinkin antaa. Kevät/Kesä-nimiä en edes harkitsisi noista vaihtoehdoista.