Onko kukaan ihastunut niin pahasti, että jähmettyy ihastuksen seurassa?
Menen aivan lukkoon ihastukseni seurassa ja välttelen häntä. Voiko toinen vaistota tunteitani, vai luuleeko hän että vihaan häntä?
Kommentit (12)
Tuttua :) nyt ollaan olutkin yhdessä 8 vuotta
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:32"]Tuttua :) nyt ollaan olutkin yhdessä 8 vuotta
[/quote]
Jep, olut auttaa tohon jäätymiseen. Kysy bisselle!
Minä! Noloa kun ei ees kahvikuppi pysynyt kädessä ja suusta pääsi kauheita sammakoita...
En minä!
Tulen pikemminkin vilkaammaksi ja eläväisemmäksi. Ehkä sillä peitän hermostumista. Joskus sitten hölötän liikaakin ja olen ehkä ärsyttävä. Mutta en jäädy ja punastele. Sitä kai haettiin.
Minun nykyinen rakkauteni teki noin kymmeniä vuosia, ihastui jo pikkupoikana minuun ja en sitten tietenkään noteerannut häntä :) Nyt keski-ikäisenä sai vihdoin kerrottua ihastuksestaan ja tässä sitä ollaan.
Minä pohdin ihan samaa kun ap. Olen niin ihastunut, että vahdin jokaista sanaani etten kuulosta typerältä tai sano mitään sivu suuni. Vahdin ja valvon itseäni muutenkin, olen yleensä sanavalmis ja flirttaileva ihminen mutta hänen kanssaan en uskalla.
Olen myös miettinyt luuleeko kyseinen henkilö että en pidä hänestä ollenkaan. Olen usein jäykkä ja luikin tieheni.
Olen päättänyt, että koska pidän kyseisestä tyypistä ihan valtavasti (etten olisi peräti rakastunut) hillitsen itseni, lakkaan jännittämästä ja annan asioiden tapahtua.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:01"]
Minä pohdin ihan samaa kun ap. Olen niin ihastunut, että vahdin jokaista sanaani etten kuulosta typerältä tai sano mitään sivu suuni. Vahdin ja valvon itseäni muutenkin, olen yleensä sanavalmis ja flirttaileva ihminen mutta hänen kanssaan en uskalla.
Olen myös miettinyt luuleeko kyseinen henkilö että en pidä hänestä ollenkaan. Olen usein jäykkä ja luikin tieheni.
Olen päättänyt, että koska pidän kyseisestä tyypistä ihan valtavasti (etten olisi peräti rakastunut) hillitsen itseni, lakkaan jännittämästä ja annan asioiden tapahtua.
[/quote]
Täällä ihan sama juttu. Huvittavaa on se, että myös vastapuoli näkyy menevän tönköksi, kun satutaan kahden kesken vastakkain. Eikä olla edes eilisen teeren jälkeläisiä kumpikaan. :(
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:01"]
[/quote] Hieno päätös, kunpa pystyisin itse samaan. Mutta en tosiaan voi sanoa kyseiselle ihmiselle mitään, koska pelkään että sanon vahingossa jotain väärää, ja paljastan itseni täysin. Miten voikin mennä näin solmuun toisen ihmisen takia? Ap
Oletko mies ja kuin vanha? Saattaa olla, että toinen ajattelee, ettet tykkääkään, jos luikit pakoon, oisko helpompaa kertoa tunteista tekstarilla, mulle ujona ihmisenä on helpompi kirjoittaa ajatukset, kuin sanoa ääneen, ainakin noin alussa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:38"]
Minä! Noloa kun ei ees kahvikuppi pysynyt kädessä ja suusta pääsi kauheita sammakoita...
[/quote]
Upeaa!! Mahtavaa!! Hienoa!! Ihanaa!! jollei siinä ole järjettömyyttä, törttöilyä, punastelua, nolostelua, kauheita sammakoita, käsien tärinää, kuivaa kurkkua, perhosia vatsassa ja tunnetta että käyttäydyin kuin totaalinen ääliö niin SE EI OLE RAKKAUTTA OLLENKAAN!!
Tee ylpeänä nämä kaikki asiat ja paljon muutakin! Sinä olet rakastunut ja juuri nuo asiat tekevät siittä upean jutun. Rakkauteen kuuluvat tunteet ja jollei ole tunteita niin mitä on rakkaus? Kuuluuko rakkauden tosiaankin olla aina niin järkevää, asiallista, rauhallista ja jämäkkää? Surullista jon näin on. Joka ei hölmöile rakkauden tähde ei osaa rakastaa... Mukavaa ja ihanaa kevättä sinulle.
Mies 77
Suhteemme kolahti syvemmin kuin kukaan koskaan ennen. Muistan yhdenkin aamiaisen, jolla en syönyt, koska en yksinkertaisesti muistanut, miten syödään! Ihan lukossa, solmussa ja korvia myöten hullaantunut.
Solmut on aukeilleet, mutta yhä menee polvet alta.
Riippuu henkilöstä. Sinänsä ihastuksen seurassa jäätyminen ei ole tavatonta