Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä aika elämässäsi on ollut parasta?

Vierailija
22.04.2015 |

Elätkö juuri nyt parasta aikaa elämässäsi vai ajatteletko,että paremmat ajat ovat edessä/takanapäin?

Miksi?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tulee vielä parempaa aikaa, mutta parhaat ajat ovat olleet silloin kun olin nuorena ulkomailla ja silloin kun lapseni oli pieni.

Vierailija
2/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa pari tuntia sitten kun pääsin töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aika oli silloin kun lapset olivat pieniä ja sain olla kotona heitä hoitamassa 12 vuotta. Nyt lapset ovat aikuisia ja itse olen eronnut ja onneton, vaikka suhteet lapsiini ovat onneksi hyvät.

Vierailija
4/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aika oli 19-26 vuotiaana, tuntui, että elämä edessä, uskoin valoisaan tulevaisuuteen ja pystyin keskittymään omaan elämääni. Sitten alkoi tapahtua kauheita, enkä voinut sille mitään, opin, ettei elämää voi tosiaankaan hallita.

Vierailija
5/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tämä päivä.

Vierailija
6/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan onnellinen ikävuodet 0-6.

Vierailija
7/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt. Elämä on mukavaa. 

t. 46-vuotias

Vierailija
8/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut tyytyväinen siihen hetkeen ja elämäntilanteeseen, jossa olen kulloinkin elänyt. Ehken kuitenkaan 20-kymppisen angstia haluaisi enää kokea. Paras hetki on preesensissä. Nainen 39, Helsinki

Vierailija
9/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt erittäin onnellinen ja tyytyväinen elämäntilanteeseeni. Minulla on ihana avomies, rakkaat lemmikit ja kaunis asunto. Tunnen olevani kotona, ja tuntevani itsenikin paremmin kuin ennen. Opiskelen alaa, joka innostaa ja tuntuu omalta.
Mielenterveysongelmien jälkeen vakaa, "tavallinen" elämä tuntuu ihanalta ja tulevaisuutta odottaa innolla. Olemme vielä nuoria, ja mahdolliset lapset yms. onnen tunteet ovat vielä edessä :)

Vierailija
10/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaan vuoteni. Halajan takaisin. isoin virhe oli muuttaa takaisin. 

Vierailija
11/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppisenä: Hyvä työ, hyvä palkka, miehen kanssa oltu yhdessä muutama vuosi, ostettu talo, vapautta.

2 vuotta muksun kanssa kotona oli kanssa mukavaa, saimme ainoamme ollessani 35v.

nyt reilu nelikymppisenä työ on mukavaa, rahahuolia ei ole, talo on velaton, miehen kansa synkkää edelleen....mutta tuon kakaran kanssa on sellaista vääntämistä joka asiasta, että ei tämä elämä nyt oikein onnelliselta tunnu.

Vierailija
12/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

varhaislapsuus oli onnellista, sen jälkeen yhtä helvettiä. Odotan, että tulen vielä viim. 60 vee onnelliseksi.

Vierailija
13/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:30"]

3-kymppisenä: Hyvä työ, hyvä palkka, miehen kanssa oltu yhdessä muutama vuosi, ostettu talo, vapautta.

2 vuotta muksun kanssa kotona oli kanssa mukavaa, saimme ainoamme ollessani 35v.

nyt reilu nelikymppisenä työ on mukavaa, rahahuolia ei ole, talo on velaton, miehen kansa synkkää edelleen....mutta tuon kakaran kanssa on sellaista vääntämistä joka asiasta, että ei tämä elämä nyt oikein onnelliselta tunnu.

[/quote]

mielen kanssa SYNKKAA, autocorrect ei ymmärrä onnellisia suhteita

Vierailija
14/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodet 2005-2011, kun olin rakastunut. Laitoin poikki, kun kohtaloni olisi ollut jatkaa kolmantena pyöränä. Silti mitään niin intensiivistä en ollut unelmoinutkaan kokevani, enkä tule koskaan enää kokemaan.

Vierailija
15/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oteta lukkun tätä aikaa kun olen saanut ensimmäisen vauvani jota hoivailen kotona, niin lukioaika kun asuin vielä kotona, mutta kävin töissä ja oli paljon omaa rahaa, reissuja, mahdottoman kuuma poikaystävä johon olin silmittömän rakastunut eikä minkäännäköistä huolta huomisesta tai yhtään mistään. Silloin sitä eli aivan täysin siinä hetkessä.

Oikeastaan vasta nyt reilu kolmekymppisenä tämän vauvan kanssa olen ollut myös samassa autuaallisessa olotilassa, jossa en murehdi huomista päivää, nautin vain jokaisesta hetkestä tämän hyvin helpon beibin kanssa. Jollain tavalla tämä on vähän samanlainen symbioottinen tila mitä on tuntenut rakkauden alkuhuumassa, jolloin kaikki ulkopuolinen on hetkeksi menettänyt merkityksensä.

Vierailija
16/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-25 oli parasta. Oli hauskaa aikaa bileineen ja opiskeluineen. Paljon uusia tuttuja, rahaa ei niin paljoa.. olin jotenkin niin huoleton.
Nyt 35v ja yksivuotiaan äiti. Ainutlaatuista aikaa tämäkin toki. tuo huolettomuus maailmasta on äitinä kaukana. Tiedostaa myös paremmin elämän realiteettejä ja riskejä ja esim. Sen että omat vanhemmat eivät ole ikuisia.

Vierailija
17/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pieniä ja nyt 15 v myöhemmin tulisesti rakastuneena .

Vierailija
18/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus ja tarkemmin ikävuodet 8-12 v, ylä-aste aika oli vielä ihan mukavaa. Sen jälkeinen elämä ollut loivaa alamäkeä ja nyt 30 plus vuotiaana ollaan pohjalla. Ei ystäviä, ei työtä, köyhyys ja koulutus jolla ei tee mitään. Toivottavasti parhaat ajat vielä edessä...

Vierailija
19/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmekymppisenä sinkkuna työskentelin kansainvälisessä firmassa ulkomailla. Hauskaa aikaa ja paljon deittailua. Nyt lapset ovat pieniä, mutta ei tämä kauhean hauskaa aikaa ole.

Vierailija
20/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus oli ihanaa aikaa. Paljon kavereita, leikittiin aina ulkona, luettiin paljon kirjoja, ei ollut televisiota. Koti oli turvallinen ja rauhallinen paikka. Silloin olisi ollut häpeällistä, jos vanhemmat olisivat ryypänneet tms., joten itse en ole koskaan nähnyt vanhempiani humalassa. 

Murrosikä oli itselleni jotenkin haastavaa aikaa; sanon sitä tietämättömyyden ja tyhmyyden ajaksi. Mutta siitä selvittiin ehjänä ja hyvin, joskin hyvällä opastuksella ja neuvoilla tästäkin ajasta olisi selvitty helpommalla. 

Ihanaa aikaa olivat ruuhkavuodet; työ, lapset pieniä, muutot, rakentamiset ym.. Mielestäni silloin ei elämä ollut niin stressaavaa, tai ei sitä sillä tavalla ainakaan ajateltu. Sitä vain elettiin päivästä toiseen iloineen, suruineen ja haaveineen. Ei ollut ehkä sellaista kilpavarustelua ihmisten kesken kuten näyttäisi olevan nykypäivänä. Ehkä silloin ymmärrettiin paremmin se, että onni oli siinä arjessa, eikä tarvinnut lähteä metsästämään mitään epämääräistä kuvitelmaa onnesta. 

Ihanaa aikaa on myös tämä myöhäinen keski-ikä ennen vanhuutta. Ei paljon stressiä, ei turhia ihmissuhdedraamoja, suht. hyvä terveys ja jaksaminen, lastenlapset, rakastava puoliso. Koti, suku, ystävät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan