Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä aika elämässäsi on ollut parasta?

Vierailija
22.04.2015 |

Elätkö juuri nyt parasta aikaa elämässäsi vai ajatteletko,että paremmat ajat ovat edessä/takanapäin?

Miksi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla koskaan ole ollut täydellistä aikaa, aina on jotain parannettavaa, yleensä se on rahan määrä. Enkä oikein usko että tulevaisuudessakaan yhtäkkiä voitan loton päävoiton, laihdun 50-60kg, miehen reuma parantuu ym. Elämä vaan on iloja ja suruja, toivottavasti ei tule liian isoja suruja, jos rahan vähäisyys on suurin suru, menee helvetin hyvin.

Vierailija
22/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällä hetkellä on aika hyvä olla. Kuuntelen hyvää musiikkia ja massu on täynnä. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käyvän lapsettoman elämä hyvässä parisuhteessa. Riittävästi rahaa, tarpeeksi vapautta, terveyskin reilassa. Ei mitään ruuhkavuosia tai tylsyyskuolemaa kotona lapsen kanssa. Ä

Vierailija
24/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt. Helvetillisen suhteen jälkeen elin mukavaa sinkkuaikaa ja sitten tapasin uskomattoman kultakimpalemiehen. Olen vuoden ollut niin onnellinen, että pakahdun. Olen 29v

Vierailija
25/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaen vuodesta 2010, kun suoritin naisten vapaaehtoista asepalvelusta. Sen jälkeen elämäni on ollut lähinnä nousujohteista.

Vierailija
26/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 16v. kun minulla oli kaikkea mitä halusin ja koko elämä edessä. 25v. kun opiskelin ja oli hauskaa kavereiden kanssa. Kun matkustin yksin 30-vuotiaana ympäri Etelä-Amerikkaa rinkka selässä. Ja sitten pari vuotta myöhemmin kun olin juuri mennyt naimisiin ja saanut ihanan helpon ja rauhallisen vauvan. Näitä vaiheita tulee ja menee ja ihanaa miten erilailla hauskoja ne ovatkaan. Onnea on monenlaista.

Vierailija
27/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juuri olen jo pari vuotta elänyt elämäni parasta aikaa. Toivottavasti vielä jatkuu

Vierailija
28/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena. Kun ei ollut vastuuta, huolia eikä murheita. Mut kasvatettiin pumpulissa siten, etten voinut tietää, että maailmassa on myös pahoja ihmisiä. Sitten tein lapset sellaisen kanssa ja kaikki alkoi vasta kun ne lapset oli tehty. Siihen asti oli ihan kunnollinen mies.

Vierailija
29/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin ikävuosista 17-25v. Oli todella huoletonta ja kaikki ovet auki.

Sen jälkeen on ollut surua ja murhetta niin paljon perhepiirissä, että välillä tuntuu, ettei jaksaisi enempää. Tuntunut monesti, että kaikki kaatuu. Olen nyt 28v. ja kovasti toivon, että tämä jo tästä alkaisi helpottaa.. Ja uskonkin, että parempia aikoja on tulossa. Pakkohan se on.

Vierailija
30/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29- vuotiaana olin pari kuukautta onnellinen. Kaikki tarpeellinen oli, uusi koti, lapsi, koira, ehjä perhe. Yksi enää jäljellä noista ja tästä vain pari vuotta aikaa.

Vierailija
31/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-31v

Vierailija
32/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että onnellisimmat aikani ovat vasta edessä, ehkä joskus 30-40 vuotiaana kun olen valmistunut ammattiin (hyvä työllisyystilanne ja korkea palkka) sekä toivottvasti saanut lapsiakin. Olen luenteeltani aika kotihiiri, eli aikaa olisi toivottavasti myös rentoon oleiluun

Tähän mennessä elämäni onnellisinta aikaa oli varmaan lukio. Vapautta oli, mutta ei tarvinnut huolehtia raha-asioista ynnä muusta.

Tähän mennessä onnettominta aikaa taas on ollut tavallaan viimeiset pari vuotta opiskelijana. Onhan opiskelijariennoissa oma viehätyksensä, mutta jatkuva kelan niskaan hönkiminen, tukien riittämättömyys ja pitkäksi venyvät päivät (opiskelut + työt + ainejärjestötoiminta = töitä tehdään lähes päivittäin 9-14 tuntia, jopa viikonloppuisin) ovat vaatineet veronsa ja ensimmäistä kertaa elämässä olen nyt mielenterveyspuolen asiakas. Rahahuolista kun pääsisi niin kaikki palat loksahtaisivat paikalleen, eli voisi työt jättää pois, mutta sitä odotellessa täytynee vaan kituuttaa, kärsiä ja haaveilla tulevaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän