Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuuko kissasi kainalossa?

Vierailija
02.01.2022 |

Ja tuntuuko se ihanalta siinä tuhistessaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joskus iltaisin siihen tulee. Oikein suloista.

Vierailija
2/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä.. haluan kissan niin kovasti! Oon niin yksinäinen, mutta allerginen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kissa mutta koirat. Ihania kun tulevat tuhisemaan viekkuun.

Vierailija
4/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan päällä kehrää iltaisin aikansa ja sitten menee muualle. Kissat on parasta.

Vierailija
5/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiasta on mahdollista "parantua" esim neuroplastisuustreenillä

Vierailija
6/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani nukkuu nyt vatsan päällä ja kehrää samalla. Kohta nukun minäkin.

Vierailija
7/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä.. haluan kissan niin kovasti! Oon niin yksinäinen, mutta allerginen :(

Sama täällä. 😕

Vierailija
8/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, joka yö nukkuu kainalossa, puoli yötä ainakin.

Vierailija
9/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla maatessani kissa tulee kainaloon kehräämään. Sängyssä se puolestaan haluaa nukkua pääni päällä.

Vierailija
10/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu jalkopäässä tyytyväisenä.

Vierailija
11/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissani nukkuu nyt vatsan päällä ja kehrää samalla. Kohta nukun minäkin.

😻

Vierailija
12/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kissaa.

Vierailija
13/21 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti!

Vierailija
14/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuku makuuhuoneessa, kun valtaa koko sängyn.  Ihan oikeasti, viimeksi kun katsoin oli keskellä sänkyä 120cm, siis niin keskellä poikittain kuin olla voi. Itse olin niin reunalla että just en pudonnut.  Mulla on kuningatar. Mitä enemmän annan sitä enemmän se tahtoo.  Eli nyt saa nukkua ihan itsekseen missä mielii, makkarin oven laitan kiinni.:)  Tottuu kyllä, ja ei ole kidutusta.  En ottanut puolisoa, vaan kissan (se on 4v).  Välillä nukutaan päikkärit vieretysten kehräyksen, ja kissan kuorsauksen säestyksellä.

Te jotka haluatte kissan, muistakaan päivittäinen wc siivous jne, kynisien leikkaus jne, kissa ei ole helpon helppo lemmikki. Sillä myös on "pahoja päiviä", jolloin se ilkeilee.

Vierailija
15/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamunakin heräsin, kun kisu nuoli nenääni.  Nukkui vissiin koko yön joko tyynyn vieressä tai jalkopäässä.  Ilmeisesti tykkää jalkojen aromista.

Vierailija
16/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on musta ahmatti. Nukkuu vieressä joko lapsen tai mun. Tulee perässä vessaankin ja varsinkin jääkaapille... mitään en saa syödä rauhassa.

Vierailija
17/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nukkuu, jo kohta 12v. Pikkuisen kannoin joka ilta yläkertaan nukkumaan ja siitä oppi, siellä se on joka yö, paitsi kun on kunnon kuutamo. Silloin on 'vähän' levotonta. 

Ikää on jo senverran että tulee vanhuusoireita, joulupäivänä huomasin toisen pupillin olevan suurempi toista. Kävimme lääkärissä heti seuraavana päivänä. On luultavasti hermovika siinä silmän supistajassa, mitään muuta ei löytynyt, verikokeet kaikki hyvät ja silmänpaineet kohdallaan.

Ei kuulema haittaa kissan elämää, on sokeitakin kissoja jotka pärjää.

On yhtä rakas kuin puolisonikin.

Vierailija
18/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani nukkuu hetken vieressäni ja sitten siirtyy jalkopäähän. Kisu on 18v. ja tarkka tavoistaan, en saa nukahtaa illalla sohvalle tv:n ääreen, tulee maukumaan äänekkäästi, siis todella äänekkäästi, jotta saa minut hereille ja siirtymään yläkerran makuuhuoneeseen. Tottelen, koska kissa ei luovuta kuitenkaan.

Liiallinen silittelykään ei kissaa miellytä, vaan se hellästi puraisee kättä ja sen jälkeen nuolee samaa kohtaa, viesti on selvä, nyt riittää silittelyt. Iän myötä leikit ovat lyhentyneet, mielenkiinto pysyy yllä vain pari minuuttia ja kissa häipyy nukkumaan tai vain kääntää selkänsä minulle.

Puheliaskin kissa on, käyttää lukuisia erilaisia kurahduksia ja naukaisuja vastatessaan minulle. Hauskinta on sen tapa joskus sanoa eeen kysyessäni esim. haluatko tätä kissanruokaa heilutellesani ateriapussia kissan edessä. Vastaus on selkeä. 

Kissani on aarre.

Vierailija
19/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kissani oli oikea lähikissa, nukkui aina kainalossa tai polvitaipeiden muodostamassa kolossa. Ihana kissa oli.

Helteisinä kesäöina tuli hiki, kun paksuturkkinen ja iso kissa nukkui koko pituudeltaan kiinni minussa, sitä ei kuumuus haitannut yhtään. Joskus yritin laittaa makuuhuoneemme oven kiinni, mutta kissa piti puolensa ja elämöi ja raapi oven takana niin, ettei kukaan kyllä nukkunut. 

Samainen kissa myös herätti kissan näkökulmasta liian pitkiltä yöunilta puskemalla ja kehräämällä, jos se ei auttanut paineli pehmeällä tassulla kasvoja. Paras tapa herätä uuteen aamuun :).

Vierailija
20/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä pentuna tuli kainaloon kiinni kehräämään ja nukkumaan. Pari kuukautta sitä kesti, kunnes tykästyi yksin nukkumiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi