Onko muita, jotka eivät käytä lainkaan rintsikoita?
Imetyksen jälkeen a-kuppi, eipä tartte käyttää. Nöpöttäkööt nännit.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mulla 75F ja välillä käytän, välillä en. Uskon todellakin tuohon ranskalaistutkimukseen. Mulla ei nimittäin rinnat pahemmin roiku ja ikää 40v. Ihan sama, haluaako joku nähdä jotain paidan läpi tai ei. Minun rintani, katsokoon tarvittaessa muualle. Kesällä on tosiaan ihana kulkea mekossa ilman rintsikoita.
Miltä se oikein näyttää? Olen kuvitellut, että rivolta, enkä tarkoita nyt nännejä, vaan ensinnäkin kun rinnoista tulee enemmän sellaiset maata kohti olevat kalat tai fendarit, eikö se ole todella hävettävää? Vaikka en ole tämmöisiä kyllä nähnyt, luullut, että kaikki A-kuppia isommilla rinnoilla käyttää liivejä.
Lopetin käyttämisen aika pian sen jälkeen kun muutin pois kotoa eikä ollut enää äiti pakottamassa. Ei kaduta yhtään.
Kun mulla oli B-kuppi niin kyllä käytin. Nyt mulla on 75C enkä haluaisi todellakaan kulkea ilman :/ Paljon ryhdikkäämmältä näyttää, kun on B-C-kuppikoossakin liivit minun mielestäni. Tietysti jos on A-kupin rinnat, jotka voi pukea B-kupin liiveihin pienentämällä ympärysmittaa, niin ehkä sitten ei tartte liivejä "B-kupilla".