Taas kuukausi ilman seksiä
Mitä tässä voi enää tehdä, kun miehellä ei vain tee enää nykyään mieli seksiä. Tätä on jatkunut jo yli vuoden. Taas on mennyt n.kuukausi edellisestä kerrasta. Ja olen koittanut puhua, puhua, puhua, mut ei auta. Erektiovaikeuksia en usko olevan(ei ole ikinä ollut yhtään kertaa tuota ongelmaa) mies torppaa kaikki aloitteeni jo ensimetreille. Eilen lähti loukkaantuneena nukkumaan kun otin puheeksi asian. Toista naista ei ole. Olen ihan varma asiasta. Yhdessä 7 vuotta ollaan oltu, lapsiakin löytyy. Ollaan alle 30-vuotiaita.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:20"]Mitä tässä voi enää tehdä, kun miehellä ei vain tee enää nykyään mieli seksiä. Tätä on jatkunut jo yli vuoden. Taas on mennyt n.kuukausi edellisestä kerrasta. Ja olen koittanut puhua, puhua, puhua, mut ei auta. Erektiovaikeuksia en usko olevan(ei ole ikinä ollut yhtään kertaa tuota ongelmaa) mies torppaa kaikki aloitteeni jo ensimetreille. Eilen lähti loukkaantuneena nukkumaan kun otin puheeksi asian. Toista naista ei ole. Olen ihan varma asiasta. Yhdessä 7 vuotta ollaan oltu, lapsiakin löytyy. Ollaan alle 30-vuotiaita.
[/quote]
Helpompaa vaan vetää käteen kuin vaivata päätään naisten oikuilla. Se on aikoinaan kärvistellyt ilman seksiä tai liian vähästä seksistä tai huonosta seksistä, eikä enää viitsi nähdä yhtään vaivaa asian eteen. Aikansa kutakin, siinähän nyt kärvistelet itse.
[/quote]
Tuleeko sulle jotenkin yllätyksenä että kaikki naiset ei pihtaa? Itseasiassa valtaosa naisista rakastaa seksiä. Itsekin olen erittäin seksuaalinen, avoin kaikelle, enkä ole eläissäni pihdannut, joten kyse nyt ei ole siitä. Enkä muuten todellakaan ole rakastajaa hankkimassa. Rakastajani on mieheni, jota rakastan ja jonka kanssa seksi on jumalaista silloin kun sitä on. Ei kävis mielessäkään ottaa tähän mitään kolmatta pyörää. Onko jollakin kokemusta noista hormonimäärien testaamisesta? Onko helppo homma? Muita vinkkejä, kun se puhe ei tuota tulosta...
[/quote]
Jos mies on kaikin puolin terve, ei lihava, ei lääkitystä, ei riippuvuuksia niin seksin suhteen vika tod.näk löytyy susta tai jostain sun aiheuttamasta. Terve mies haluaa seksiä, ja olis sairas niin miksei se sitä sulle sanois.
Jos ei ole fyysistä vikaa niin se juttu on korvien välissä. Miehenä voin sanoa että meistä suurinta osaa ei tarvi houkutella, annetaan hyvin helposti. Vaadi siltä vastaus mistä on kyse ja varaudu järkytykseen. Tiedän yhden ukon jolla on kaksi lasta yhden naisen kanssa ja paljastui homoksi yli kolmekymppisenä. Jäi alasti kiinni ja muija sai jonkinasteisen hermoromahduksen.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:20"]Mitä tässä voi enää tehdä, kun miehellä ei vain tee enää nykyään mieli seksiä. Tätä on jatkunut jo yli vuoden. Taas on mennyt n.kuukausi edellisestä kerrasta. Ja olen koittanut puhua, puhua, puhua, mut ei auta. Erektiovaikeuksia en usko olevan(ei ole ikinä ollut yhtään kertaa tuota ongelmaa) mies torppaa kaikki aloitteeni jo ensimetreille. Eilen lähti loukkaantuneena nukkumaan kun otin puheeksi asian. Toista naista ei ole. Olen ihan varma asiasta. Yhdessä 7 vuotta ollaan oltu, lapsiakin löytyy. Ollaan alle 30-vuotiaita. [/quote] Helpompaa vaan vetää käteen kuin vaivata päätään naisten oikuilla. Se on aikoinaan kärvistellyt ilman seksiä tai liian vähästä seksistä tai huonosta seksistä, eikä enää viitsi nähdä yhtään vaivaa asian eteen. Aikansa kutakin, siinähän nyt kärvistelet itse.
[/quote]
Sama täällä. Ehkä 15 vuotta kärvistelin puutteessa ja odotin parempaa. Sitten aloin hoitaa itse omat tarpeeni ja nyt ollaan sitten siinä että seksiä on 1-6 kertaa kolmessa kuukaudessa. En ole tyytyväinen mutta voin elää asian kanssa. Aikaisempi puutteessa eläminen oli helvettiä, nyt pärjäillään. Vaimo kitiseen seksin vähyydestä, vittu niin kuin se olisi muka minun syytä. Koskaan en ole kieltäytynyt seksistä, eikä minulla ole siihen mitään vaikeuksia. Vaimo on tosin josku kivikovan erektion jälkeen todennut että SE oli vähän pehmeä. Taitaa olla ihan silkkaa vittuilua. Kai meidän pitäisi erota.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:20"]Mitä tässä voi enää tehdä, kun miehellä ei vain tee enää nykyään mieli seksiä. Tätä on jatkunut jo yli vuoden. Taas on mennyt n.kuukausi edellisestä kerrasta. Ja olen koittanut puhua, puhua, puhua, mut ei auta. Erektiovaikeuksia en usko olevan(ei ole ikinä ollut yhtään kertaa tuota ongelmaa) mies torppaa kaikki aloitteeni jo ensimetreille. Eilen lähti loukkaantuneena nukkumaan kun otin puheeksi asian. Toista naista ei ole. Olen ihan varma asiasta. Yhdessä 7 vuotta ollaan oltu, lapsiakin löytyy. Ollaan alle 30-vuotiaita. [/quote] Helpompaa vaan vetää käteen kuin vaivata päätään naisten oikuilla. Se on aikoinaan kärvistellyt ilman seksiä tai liian vähästä seksistä tai huonosta seksistä, eikä enää viitsi nähdä yhtään vaivaa asian eteen. Aikansa kutakin, siinähän nyt kärvistelet itse. [/quote] Tuleeko sulle jotenkin yllätyksenä että kaikki naiset ei pihtaa? Itseasiassa valtaosa naisista rakastaa seksiä. Itsekin olen erittäin seksuaalinen, avoin kaikelle, enkä ole eläissäni pihdannut, joten kyse nyt ei ole siitä. Enkä muuten todellakaan ole rakastajaa hankkimassa. Rakastajani on mieheni, jota rakastan ja jonka kanssa seksi on jumalaista silloin kun sitä on. Ei kävis mielessäkään ottaa tähän mitään kolmatta pyörää. Onko jollakin kokemusta noista hormonimäärien testaamisesta? Onko helppo homma? Muita vinkkejä, kun se puhe ei tuota tulosta...
[/quote]
Tuleeko sulle yllätyksenä että kaikki naiset eivät ole kuten sinä? Aika moni todellakin pihtaa.
No tietenki tiedän, mutta raivostuttaa tommonen automaattinen oletus, että naiset aina pihtaa ja oma vika kun ei saa seksiä, varmasti tekee jotain väärin tmv. Jumalauta, mää oon tehny kaikkeni meidän seksielämän eteen. Tää siis sulle 26. Ap
Edellinen siis ap.