Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnen kuinka vajoan päivä päivältä syvempään masennukseen

Vierailija
15.04.2015 |

Teen parhaani sen estämiseksi, mutta se ei enää auta. Joskus auttoi. Miten mulle sattui näin vaikea elämä, miksei se sattunut jollekin joka kestäisi tällaisen kaiken paremmin. :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuon niin täysin. Aivan sama juttu täälläkin. :( voi kunpa voisin olla kanssasi siellä ja yrittäisimme yhdessä selvitä.

Vierailija
2/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle! <3 Oletko hakenut apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tuttua. Ja jossain vaiheessa ei enää jaksa edes yrittää. Toivon että tilasi kääntyisi nousuun, että saisit jostain sen valon joka toisi sinulle elämän takaisin. Itsellä on nyt juuri paljon parempi tilanne, enkä edes tiedä mikä tilanteen käänsi. Nousuja ja laskuja tämä tuntuu olevan, mutta ainakin sitten oikeasti arvostaa niitä hyviä hetkiä. Pidä itseäsi vain niin hyvänä kuin voit. Paljon tsemppiä, sisko..

Vierailija
4/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:14"]

Voimia sulle! <3 Oletko hakenut apua?

[/quote]

Aikoinaan kyllä, ja pitkään asiat olivatkin aika ok. Ja osasin selättää pahat tilanteet aika taidokkaastikin, en siis ole elänyt pumpulissa. Sittemmin mulle kuitenkin tapahtui vielä lisää niin surullisia ja murtavia asioita, etten mä vaan enää tästä muuksi muutu. :( Tuntuu raskaalta ajatella tätä jäljellä olevaa elämää, oletettuja vuosia, koska viiltävä psyykkinen tuska on mukananani teen melkein mitä vaan. Se tuntuu kamalalta. Hetken on joskus helpompaa, mutta se ei kestä kauan. Ja yritän elää niin, etten kuormita läheisiäni yhtään enempää kuin on ihan pakko. Olisipa tämä toisin. ap

Vierailija
5/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:09"]

Ymmärrän tuon niin täysin. Aivan sama juttu täälläkin. :( voi kunpa voisin olla kanssasi siellä ja yrittäisimme yhdessä selvitä.

[/quote]

Kiitos sanoistasi. Toivoisin sellaista itsekin. ap

Vierailija
6/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Mikä sun masennuksen on aiheuttanut? Pärjäile!

Vierailija
7/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaako sinulla olla muiden seurassa? T. 2

Vierailija
8/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Rakasta itseäsi

Vierailija
9/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mulla oli samaa, etten halunnut kuormittaa liikaa muita, mutta se kääntyi mua vastaan, syöskyin pohjalle, olinhan aina ollut se muiden kuuntelija, vahva yms...