KEITÄ palstalaiset oikein ovat?
Siviilissä en tunne ketään, joka täällä kävisi. Kuitenkin täällä käydään. Tunnenko jonkun teistä? Kerro, kuka olet!
T. 26-vuotias naispuolinen opiskelija Helsingistä
Kommentit (145)
Viisikymppinen lukion ope maalta. Aikuiset lapset.
Olen Tapio. Kertun mies.
T. Tapio
28vee nainen,1lapsen yh ja toisen etä-äiti.kotiäiti vielä jonkin aikaa.paikkakunta jääköön salaisuudeksi ;)
20-vuotias osa-aikainen siivooja, joka haaveilee näyttelijän ja käsikirjoittajan urasta, asun Tampereella, lapsia ei ole eikä tule, harrastan teatteria.
30v, toistaiseksi lapseton Englannissa asuva sinkkunainen. Koulutus: lukio ja keskenjäänyt konservatoriokoulutus. Tunnistakoon joku jos siltä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:28"]
Viisikymppinen työelämässä mukana oleva vanhapoika Savosta. Koulujakäymätön vajakki ja lassukka, stadilaisnaisen painajainen?
[/quote]
Höpö höpö, ossoon mieki savvoo. Työssäkäyvä ei ole mikään vässykkä. T. Nuori nainen, Helsinki
[/quote]
No, olkoon niin. Mutta jos mulla olisi ollut nainen niin hän olisi jättänyt sian jo kauan sitten.
20-vuotias lapseton juuri sinkuksi jäänyt opiskelijanainen. Kissa löytyy. Opinnot vasta kandivaiheessa. Tapan silloin tällöin aikaani täällä. Helsinki
25-vuotias opiskelija Helsingistä. Äiti yhdelle, lapsen vauva-aikana tänne päädyin ja koukkuun jäin.
Viisikymppinen vanha kotka, joka käy täällä jatkuvasti.
Työtön, 22-vuotias uskovainen nainen pohjois-karjalasta :)
20-vuotias muusikko ja yliopisto-opiskelija Oulusta, asuu vielä kotona, löytyy koira jonka menot maksaa kokonaan itse, iltatyönä kaupan kassa.
Musta olisi upeaa tunnistaa täältä joku mun kaveri. T. Ap
40-v työtön sossunelätti, alkoholistimies Helsingistä.
Nelikymppinen korkeakoulutettu eronnut lapseton nainen Helsingistä. Äänestin vihreitä, enkä yleensä puhu kavereideni kanssa politiikkaa tai millä nettisivuilla viihdymme.
32v yhden lapsen äiti ja vaimo Savosta. Himo-palstailija mutten kovin ahkera kirjoittelija :D
Nelikymppinen sähkö-DI ja kahden kouluikäisen äiskä.
Parikymppinen kahden lapsen kotiäiti Savosta.