Onko teillä parisuhteessa asioita mistä ei voi puhua tai tulee riita?
Eli jokin melko arkinen asia jos tulee puheeks nii alkaa väittely tai riita lähes joka kerta? Exiä yms. ei lasketa.
Kommentit (19)
Tyttöystävän pillun menee neljä sormea! Alkaa rähjätä ihan kunnolla jos vihaan että pillu ei purista tarpeeksi.
Vaimo on mielestään kurvikas prinsessa ja jos sanoon että voisi ulkoilla kanssani enemmän niin helvetti on irti.
Remontointi. Miehellä palaa hihat heti aiheesta
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:15"]Remontointi. Miehellä palaa hihat heti aiheesta
[/quote]
Tee itse. Feministihän on sitä mieltä että nainen on parempi remontoinnissa.
Seksistä :(
Jos yrittää puhua seksistä, siitä mikä tuntuu hyvältä tai mikä hänestä tuntuisi niin suuttuu, aloittaa mykkäkoulun ja nukkuu sohvalla.
Mikä lie tabu tai lapsuuden trauma kun aiheesta ei saa sanalla sanoa.
Joo, unen näit, herra 13, 14 & 15. Sä oo naista nähnykään ku telkkarissa.
Meillä ei voi ottaa puheeksi sitä, miksi ei ole ollut seksiä viiteen vuoteen. Täysi tabu: ei puhuta niin ei tule riitaakaan. Katsokaas, kun asioista ei puhuta, silloin niitä ei ole edes olemassa, eiku.... :/
Menee aina riidaksi jos yritän saada miehen pukemaan pitkähihaisen paidan eikä t-paitaa töihin. Sitten se laittaa hupparin. Se on niin nolon näköinen kolmikymppinen ikiteini toimistossa. No, näyttäkööt miltä haluaa, onneks en oo itse näkemässä...
On. Esim. anopin neuvoja vauvanhoidosta ei saa ikinä kritisoida tai tulee riita.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:54"]
Menee aina riidaksi jos yritän saada miehen pukemaan pitkähihaisen paidan eikä t-paitaa töihin. Sitten se laittaa hupparin. Se on niin nolon näköinen kolmikymppinen ikiteini toimistossa. No, näyttäkööt miltä haluaa, onneks en oo itse näkemässä...
[/quote]
Miksi ylipäätään katselet tuollaista aikuistumatonta ihmistä. Kyllä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää hieman pukeutumisjuttujakin mikä' on missäkin tilanteessa ja paikassa suotavaa.
Miehen mielipiteet "miehistä ja naisista", ts. kaikki miehet pettää tai ainakin haluaa pettää ja naiset (paitsi minä) on hölmöjä kanoja. On ex nykyään.
No ei todellakaan... mitään kakaroita olla!
Joo, 15 vuotta yhdessä ja aina riidellään samoista asioista. Kotityöt ja oman ajan käyttö.
Kotityöt, raha, miehen sovinistiset heitot esim. Rakas sinusta on tullut pullukka-ohjelmasta, molempien tekemiset lyhyen eromme aikana... Eikä näistäkään nyt mitään kolmatta maailmansotaa tule, sanaharkkaa kuitenkin.
Ei koska meillä laukaistaa asiat aina suoraan. Jossain vaiheessa sitte kaunistellaan sanomisia. Mutta ovathan alta pois juttuja.
Vaimon lihavuus ja paikkojen löysyys. Luulee silti olevansa jotenkin kunnossa vaikka todellisuudessa on huonossa kunnossa ja ylipainoinen.