KEITÄ palstalaiset oikein ovat?
Siviilissä en tunne ketään, joka täällä kävisi. Kuitenkin täällä käydään. Tunnenko jonkun teistä? Kerro, kuka olet!
T. 26-vuotias naispuolinen opiskelija Helsingistä
Kommentit (145)
kaikki miespuoliset työkaverini kauhistelevat "sitä hirmuista aihe vapaata" eli käyvät täällä. Samoin lapselliset naispuoliset. itse olen vela.
Elvis m39 Monet luulevat minun jo kuolleen , mutta se on pelkkää urbaania legendaa =D
Nelikymppinen mt-eläkeläinen nainen. Olen ihan avoimesti av-mamma, ketään ei vaan ole sitä näkemässä ja kuulemassa.
37-vuotias nainen, kahden teinin äiti, insinööri Tampereelta.
Yksi kaverin kaveri on myöntänyt käyvänsä täällä. Ja yksi lapseni kaverin äiti. Lisäksi miespuoliset työkaverit on puhunut tästä palstasta...
Minä en myönnä mitään, esitän täysin tietämätöntä.
Nimimerkillä "palstamammana jo 15v..."
30v hortonomi yksi lapsi ja mies ..salaa käyn iltaisin täällä kukaan kavereista ei tiedä :) jäin koukkuun raskausaikana nyt Lapsi on jo 4v
53-vuotias nainen Vantaalta. It-alan yrittäjä, Kaksplussan entinen moderaattori ja entinen vakkari nikillä Keittiönoita. Moi vaan tutut! *vilkuttaa*
Viisikymppinen lapseton nainen Helsingistä. Tekniikan alan koulutus, miesvaltaisella alalla työssä.Perheessä kolme kissaa.
En todellakaan mainosta vauvapalstailuani. vaikka saatan joskus mainita ystävilleni "vilkuilleeni" AV:ta sivusilmällä; oikeasti roikun täällä tuntitolkulla ja provoilen innolla (toki kultivoituneesti!)
Lopetan kaksi vuotta jatkuneen aktiivisen palstailun heti, kun tulee rekkauspakko.
31v lapseton sinkkumies Kuopiosta ja opiskelen.
50-vuotias lääkärinainen Etelä-Pohjanmaalta.
50-vuotias nainen Espoosta, lapset 18-ja 16v. Olen käynyt täällä vuodesta 1999. Nykyään kuitenkin vierailen harvemmin. Enää en jaksa tarttua provoihin enkä niihin samoihin aiheisiin, mitä täällä on jauhettu vuositolkulla:)
24-vuotias rakennusalalla työskentelevä naikkonen Tampereelta. Moro moro vaan kaikille tutuille :) olen salaa av palstailija (niin mä ainakin luulen)
39 vuotias kolmen teinin äiti maalaiskylästä. En todellakaan kerro vapaaehtoisesti kenellekään käyväni tällä palstalla.
Viisikymppinen akateeminen nainen Länsi-Suomesta. Kerron kyllä lukevani tätä palstaa, jos joskus tulee puheeksi. Tietenkin käyn ihan akateemisesta mielenkiinnosta.. Oikeasti olen ihan koukussa, tämä on kauheaa.
Heh, hauska tämä palsta. Käsite "korkeasti koulutettu" saa takuuvarmat alapeukut :).
Viiskymppinen ulkomamma. Reilut 10 vuotta av-mammana. Eksyin tänne joskus aikanaan ja jäin. Ei täältä näköjään pois ole päässyt, vaikka moneen kertaan olen ollut lopettamassa palstailun.
Akateeminen ja työelämässä. Saa rauhassa palstailla, kun kukaan ei ymmärrä ;)
Hieman alle 50-vuotias, 6 lapsen äiti. Lähihoitajana työskentelen.
24v myyjä ja vaimoke, kahden lapsen kanssa hoitovapaalla ja asumme Helsingissä.
Siskoni käy täällä myös, tai nykyään kai harvemmin kun on koukuttunut toiseen palstaan. Usein ollaan keskusteltu ketjuista ja bongailtu toistemme viestejä :D Tietääkseni myös veljeni avokki käy mutta hänkin käy eräässä toisessa paikassakin kirjoittelemassa. Myös yhden tutun sekä toisen tutuntutun tiedän ainakin käyneen ja pari työkaveria Facebookin perusteella aika varmasti. Siinä on jo minä +6 ainaskin :D Mutta harva henk.koht. myöntää ääneen, minäkään en usein :D
39v duunari mies, hotellissa jyväskylässä.
Salapalstailija 1lapsi, pihtari muija.