KEITÄ palstalaiset oikein ovat?
Siviilissä en tunne ketään, joka täällä kävisi. Kuitenkin täällä käydään. Tunnenko jonkun teistä? Kerro, kuka olet!
T. 26-vuotias naispuolinen opiskelija Helsingistä
Kommentit (145)
18-vuotias abi Varsinais-Suomesta :)
18-vuotias nainen, työtön yhteiskunnan elättiloinen, Jyväskylä. Hauska tutustua!
33-vuotias nainen, 2 lapsen kotiäiti, korkeasti koulutettu, isosta kaupungista
40-vuotias lääkärinainen Helsingistä. Kukaan tuttuni ei tiettävästi tiedä, että olen av-mamma.
Mä mainitsin joskus kaverille, et "ekaa kertaa elämässäni huvikseen vilkaisin av-palstaa", ja siihen kaverikin, että "joo oon mäkin joskus ohimennen käynyt siellä" :D
39-vuotias avioliitossa elävä nainen. Ei lapsia. Ammattikorkeakoulututkinto.
47v. Terveydenhoitaja pääkaupunkiseudeulta. En mainosta, että käyn täällä:)
23v lähihoitajaopiskelija Helsingistä :-)
Viisikymppinen työelämässä mukana oleva vanhapoika Savosta. Koulujakäymätön vajakki ja lassukka, stadilaisnaisen painajainen?
32-vuotias lapseton merkonomi Helsingistä. Salaisesti aaveeläinen.
24-vuotias opiskelija. Joskus koulussa kuulin yhden nuoren miehen puhuvan tästä palstasta trollailupaikkana :D
40-vuotias lapseton helsinkiläisnainen, kaksi yliopistotutkintoa, naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:28"]
Viisikymppinen työelämässä mukana oleva vanhapoika Savosta. Koulujakäymätön vajakki ja lassukka, stadilaisnaisen painajainen?
[/quote]
Höpö höpö, ossoon mieki savvoo. Työssäkäyvä ei ole mikään vässykkä. T. Nuori nainen, Helsinki
28 vuotias kampaaja-opiskelija. Viisi fiksua lasta siunaantunut. Uudeltamaalta. En ole kertonut muille. Äippä tietää ja mies tietty.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:28"]
[/quote]
Höpö höpö, ossoon mieki savvoo. Työssäkäyvä ei ole mikään vässykkä. T. Nuori nainen, Helsinki
23-vuotias farmasian opiskelija täällä terve :) ahkera av-palstailija.
22-vuotias yhden lapsen äiti ja vaatetusalan opiskelija Helsingistä. Joskus vitsaillaan kavereiden kanssa että täältä löytyy aina vastaus kaikkeen, mutta en kyllä ikinä kehtaisi myöntää edes hoitovapaalla palstailevani täällä joka päivä...yhyyy mulla on ongelma ja se nimi on av. :D
38 vuotias monen lapsen äiti. KTM, naimisissa, poliittisesti aktiivinen. Asun ympäristökunnassa vanhassa omakotitalossa. Teen satunnaisesti töitä. Lähinnä hoidan taloutta ja remontoin taloa. Mies tienaa.