Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo Soinin vastaus bättre folkille ja itsestään liikoja luuleville

Vierailija
21.04.2015 |

Hakkarainen tuonut maahan enemmän valuuttaa kuin Punavuoren punaviininjuojat

Timo Soini: ”Hakkarainen tuonut maahan enemmän valuuttaa kuin Punavuoren punaviininjuojat”

Julkaistu: 21.4. 16:10

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini veti maanantaina henkeä rankan vaalikampanja jälkeen, mutta tiistaina hän kommentoi Ilta-Sanomille vaalin tulosta ja ministerikaavailuja.

Perussuomalaisten ehkä kohutuin kansanedustaja, paikkansa kirkkaasti Keski-Suomen vaalipiirissä uusinut Teuvo Hakkarainen ennätti jo ilmoittautua ehdolle ministerin tehtävään.

– Antaa Teuvon jutella. Teuvo on tarpeellinen osa suomalaista demokratiaa ja perussuomalaista kansanliikettä. Hän on esimerkki siitä, että demokratia on kaiken kansan asia, Timo Soini sanoo.

– Kunnioitan hänen siviilihommiaan. Hän on tuonut maahan paljon enemmän ulkomaanvaluuttaa kuin Punavuoren punavihreät punaviininjuojat, hän lisää.

ISTV:n videohaastattelussa Soini korostaa, että Hakkarainen on yksi ryhmästä eikä hänellä ole ministerikaavailuissa erityisasemaa. 

http://www.iltasanomat.fi/vaalit2015/art-1429586889323.html

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, tämä palsta on mennyt niin järjettömäksi ettei mitään rajaa. Toisessa ketjussa suomenkielisten asema Suomessa on suoraan verrannollinen Etelä-Afrikan apartheidin ajan mustiin, ja tässä ketjussa Krista Kososta verrataan Ranskan ancien régimen aateliin, jolle köyhät kansalaiset olivat vain arvotonta karjaa.

Mitä seuraavaksi?

Vierailija
22/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko se taiteilu sitten niin kalliiksi vai mikä tässä on ongelma??? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:58"]

Krista Kosonenhan on nyt avointa riistaa kun kehtasi mennä kertomaan oman mielipiteensä vaalien tuloksesta. 

[/quote]

Krista Kosonen on tyypillinen rasisti. Toisia ihmisiä rasistiksi perusteettomasti haukkumalla ja sormella halveksivasti osoittamalla on Kristasta tullut itse aito, kunnon rasse.

Vierailija
24/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se parempi, että saatiin miljonääri pääministeriksi? Hän varmasti ymmärtää ja haluaa edesauttaa pienituloisten sekä köyhien asioita? Ilmeisesti maassamme suurin osa ihmisistä on rikkaita, koska äänestivät rikkaiden asioita ajavan puolueen voittoon. Itse olen pienituloinen hoitaja, yksinelävä kaiken kauheuden lisäksi. Asuntovelallinenkin. Hui!

Vierailija
25/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:17"]

Onko se parempi, että saatiin miljonääri pääministeriksi? Hän varmasti ymmärtää ja haluaa edesauttaa pienituloisten sekä köyhien asioita? Ilmeisesti maassamme suurin osa ihmisistä on rikkaita, koska äänestivät rikkaiden asioita ajavan puolueen voittoon. Itse olen pienituloinen hoitaja, yksinelävä kaiken kauheuden lisäksi. Asuntovelallinenkin. Hui!

[/quote]

Mikäli hän alkaa hoitaa Suomen taloutta yhtä järkevästi kuin omaansa niin näyttää helvetin hyvältä!

Nykymeno ei voi jatkua!

(Ja en äänestänyt Keskustaa)

Vierailija
26/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:51"]

Mitä tällä on tekemistä ns bättre folkin kanssa?

Saatan jopa ehkä olla samaa mieltä, Soini kun tarkoittaa näitä punavihreitä kaikkea vastustavia tukirahoilla ja taiteilija-apurahoina eläviä elämäntapaopiskelijoita. Hyvin sanottu tuo "punavuorilainen punaviininjuoja".

[/quote]

Bättre folkkihan ihan oikeasti luulee olevansa jotenkin parempaa väkeä. Samalla lailla Ranskan hovissa ja Englannissa ihan oikeasti luultiin, että työläiset ja maanviljelijät on alempaa väkeä vaikka oikeasti hovit olivat sukurutsanneet itsensä aivokääpiön tasolle eivätkä osanneet mitään. Samalla lailla meillä tietyt ihmiset oikeasti luulevat, että heillä on enemmän aivoja, enemmän oikeita mielipiteitä jne vaikka heillä ei ole yhtään mitään muuta kuin usella tuulen pieksemä perse. Esim tuo Krista Kosonen, mistä hänet pitäisi tietää ja onko han oikeastikin laadukas ja parempi ihminen vai luuleeko hän vain niin?

[/quote]

Mistä sinun mielestäsi on käynyt ilmi, että Krista Kosonen pitää itseään parempana ihmisenä kuin muut?

[/quote]

Pääasiassa siitä, että ei tunnista muita suomalaisia väärinäänestäneitä, vain hänen oma äänensä ja oma mielipiteensä on tärkeä, MINÄ MINÄ MINÄ. Ihan samalla tavalla hovissa ylimystö katsoi alaspäin muuta porukkaa ja halusi olla täysin eristettynä muista, koska he vaan olivat parempia ja muut olivat kaikessa väärässä jne.

[/quote]

Omituista. Perussuomalaisia äänestäneitä ei saa arvostella, mutta esim. vihreitä ja kokoomusta äänestäviä saa. Pata kattilaa soimaa?

Vierailija
27/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:58"]

Krista Kosonenhan on nyt avointa riistaa kun kehtasi mennä kertomaan oman mielipiteensä vaalien tuloksesta. 

[/quote]

Krista Kosonen on tyypillinen rasisti. Toisia ihmisiä rasistiksi perusteettomasti haukkumalla ja sormella halveksivasti osoittamalla on Kristasta tullut itse aito, kunnon rasse.

[/quote]

Missä Kosonen on haukkunut ihmisiä rasisteiksi? En vieläkään ymmärrä, mikä hänen kommenteissaan on niin kauheaa. Hän sanoi elävänsä kuplassa ja ettei tiedä ketään, joka olisi äänestänyt perussuomalaisia. Onko palstalla kaikilla sitten tuttavapiirissään laaja otos kaikkien puolueiden kannattajia?

p.s. Ennen kuin joku sanoo, niin en äänestänyt vasemmistoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi