Haluaisin että kotona tuoksuisi aina raikkaalta?
Eli olen siisti ihminen. Koiran takia imuroin päivittäin koska en siedä karvatuppoja ja on kuitenkin suht pieni asunto niin joutaa siivota (90neliöä)
Kivilattiat ja pölyt pyyhin päivittäin.
Kotona kuitenkin haisee koira ja haluaisin että puhtaus tuoksuisi täällä. Sehän ei auta että pesuainetta lotraa kun tuoksu kestää vain pari minuuttia.
Vinkkejä?
Kommentit (7)
Mikä koira haisee niin, että koko kämppä käryää? No märän ja iho-ongelmaisen tiedän levittäneen hajua asuntoon, mutta yleensä? Ei mulla koira haise. :o
Koiran hampaat kunnossa, säännöllinen pesu ja turkin hoito kunnossa? Imuroi imuriin hyvän tuoksuista pyykinpesuainetta, tuuleta säännöllisesti, laita ilmanraikastimia? Pese kaikki tekstiilit, lainaa höyrypesuria sohvan yms pesuun ja puhdistukseen.
Siivousintoilijalla ei ole koskaan tarpeeksi raikasta Haju tulee pään sisältä
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:29"]
Mikä koira haisee niin, että koko kämppä käryää? No märän ja iho-ongelmaisen tiedän levittäneen hajua asuntoon, mutta yleensä? Ei mulla koira haise. :o Koiran hampaat kunnossa, säännöllinen pesu ja turkin hoito kunnossa? Imuroi imuriin hyvän tuoksuista pyykinpesuainetta, tuuleta säännöllisesti, laita ilmanraikastimia? Pese kaikki tekstiilit, lainaa höyrypesuria sohvan yms pesuun ja puhdistukseen.
[/quote]
Siis suomennettuna, olet turtunut koirasi hajuun.
Pese isoja pintoja, kuten kaapinovet ja pyyhittävät seinät. Mutta tosiasia on, että se koira haisee. Sen hengitys, iho, korvat jne. Yöks.
Koirat haisee pahalta, etenkin märät koirat. No can do.