Te sokerihiiret, mitä upposi tänään?
Mulla menny 2 palaa pullaa, 1 tuutti, kismet, ahaa-patukka, 3 dumlekarkkia. Aika normi setti päivälle. Mites teillä?
Kommentit (75)
2 pullaa, n. puolikas suffeli puffi pussi, mokkapala. Mitat 168/63
Paljon mehua, kaakao, sipsipussi, 80g toffeetäytesuklaata ja iso jäätelö...
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:41"]Paljon mehua, kaakao, sipsipussi, 80g toffeetäytesuklaata ja iso jäätelö...
[/quote]
Nii ja olen n.81kg/166 ja ikää 21 =/
Twix-patukka ja tölkki Coca-Colaa. 58kg/164cm
Hahah, mitään herkkuja en oo syöny enkä syö!
2 levyä Fazerin sinistä, 8 Ahaa-patukkaa, Tupla-patukka, puolikas Boston-kakku, pari palaa pullaa, 3 isoa hillomunkkia, 5 palaa mustikkapiirakkaa, 4 purkkia Paula-vanukasta, 500g-saavi vaniljarahkaa, 2 purkkia Ben&Jerry's banaanikinuskijätskiä, litra marjajogurttia+mysliä, pari karamellisoitua banaania.
-
Lisäksi on mennyt 12 siivua leipää päällisineen, Grand Big Mac -ateria, 2 litraa limsaa, sipsejä ja pari mikropizzaa.
-
Olen hirveä ihminen. :( 162cm/108kg. 36v 3 lapsen äiti
Koskakohan av-mammat oppisivat kehonkoostumuksesta ne perusjutut? Laihallakin voi olla suuri rasvaprosentti. Eihän se PAINO välttämättä mitenkään liity siihen, paljonko rasvaa on PROSENTUAALISESTI lihaksiin, luihin ja muihin verrattuna.
Suklaa jäätelö, cokis tölkki, 2 keksiä. Tupla vuoro töissä niin ei kerennyt enempää syödä :p
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"]2 levyä Fazerin sinistä, 8 Ahaa-patukkaa, Tupla-patukka, puolikas Boston-kakku, pari palaa pullaa, 3 isoa hillomunkkia, 5 palaa mustikkapiirakkaa, 4 purkkia Paula-vanukasta, 500g-saavi vaniljarahkaa, 2 purkkia Ben&Jerry's banaanikinuskijätskiä, litra marjajogurttia+mysliä, pari karamellisoitua banaania.
-
Lisäksi on mennyt 12 siivua leipää päällisineen, Grand Big Mac -ateria, 2 litraa limsaa, sipsejä ja pari mikropizzaa.
-
[/quote]
I feel you sistah. :( 160 cm / 105 kg / 5 Mars-jäätelöä ja paketillinen paahtoleipää hillolla
Puolikas mutakakku kuorrutuksella (vuoka about sen 24 cm), viimeyön aikana söin sen ekan puolikkaan...
Mulla on raskausdiabetes, kotiseurannassa arvot eivät kylläkään kertaakaan heittäneet yli. Uskalsin siis tänään syödä kaksi riviä fazerin pähkinäsuklaata (jumalaista). Jos en olisi saanut raskausdiabetes diagnoosia, tänään olisi varmaankin mennyt se pulla tai piirakanpala lisäksi. Normaalipainoinen olen mutta karsee makeanhimo raskausaikana!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"]2 levyä Fazerin sinistä, 8 Ahaa-patukkaa, Tupla-patukka, puolikas Boston-kakku, pari palaa pullaa, 3 isoa hillomunkkia, 5 palaa mustikkapiirakkaa, 4 purkkia Paula-vanukasta, 500g-saavi vaniljarahkaa, 2 purkkia Ben&Jerry's banaanikinuskijätskiä, litra marjajogurttia+mysliä, pari karamellisoitua banaania.
-
-
[/quote]
I feel you sistah. :( 160 cm / 105 kg / 5 Mars-jäätelöä ja paketillinen paahtoleipää hillolla
[/quote]
Hyvänen aika teitä oikeesti! Joltain nyt potku teidän perseille! Ja sanon tämän oikeesti hyvällä!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"]
2 levyä Fazerin sinistä, 8 Ahaa-patukkaa, Tupla-patukka, puolikas Boston-kakku, pari palaa pullaa, 3 isoa hillomunkkia, 5 palaa mustikkapiirakkaa, 4 purkkia Paula-vanukasta, 500g-saavi vaniljarahkaa, 2 purkkia Ben&Jerry's banaanikinuskijätskiä, litra marjajogurttia+mysliä, pari karamellisoitua banaania. - Lisäksi on mennyt 12 siivua leipää päällisineen, Grand Big Mac -ateria, 2 litraa limsaa, sipsejä ja pari mikropizzaa. - Olen hirveä ihminen. :( 162cm/108kg. 36v 3 lapsen äiti
[/quote]
Olenkin aina ihmetellyt, miten ihmiset syö itsensä tuohon kondikseen. Näköjään noin. En siis tarkoita tätä pahalla, en vain ole tiennyt. Olen oikeasti ajatellut, että joihinkin vain "tarttuu" paremmin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"]2 levyä Fazerin sinistä, 8 Ahaa-patukkaa, Tupla-patukka, puolikas Boston-kakku, pari palaa pullaa, 3 isoa hillomunkkia, 5 palaa mustikkapiirakkaa, 4 purkkia Paula-vanukasta, 500g-saavi vaniljarahkaa, 2 purkkia Ben&Jerry's banaanikinuskijätskiä, litra marjajogurttia+mysliä, pari karamellisoitua banaania.
-
-
[/quote]
[/quote]
Hyvänen aika teitä oikeesti! Joltain nyt potku teidän perseille! Ja sanon tämän oikeesti hyvällä!
[/quote]
Tähän ei pelkät potkut auta, syömishäiriö tuo jo on.
Ei ollut kaapissa mitään sokeriherkkuja ,joten paistoin makkaraa 2kpl ja lämppärileivän takassa korvikkeeksi.
2 isoa lettua hillolla ja kermavaahdolla
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:38"]Siis miten te voitte olla noin hoikkia tuollaisilla elämäntavoilla? Joko puhutte paskaa tai korvaatte ruuan sokerilla (mikä kyllä väistämättä kostautuu jossain vaiheessa).
[/quote]
Syön kyllä oikeaa ruokaa 2 lämmintä ruokaa, aamu- ja iltapala päivässä, mutta ne on suht kevyttä kasvisruokaa maltillisia annoksia (tosin aika hiilarihöttöä myös). 174/64,
tässä siis 10 kg raskauskiloja "ylimääräistä". Jos karsin herkuttelua, laihdun aina enkä jaksa oikein mitään...pitäis mättää ihan helvetisti kaikkea epänautinnollista syötävää jos jättäisi herkut, mun sokerilakot tyssää aina siihen. Lempi"oikeissa" ruoissakin on överisti sokeria (esim. hapanimeläkastike, kaikki ketsuppinen jne.), se pyöristää mukavasti kastikkeiden maut ja maustaa marinadit.