Te sokerihiiret, mitä upposi tänään?
Mulla menny 2 palaa pullaa, 1 tuutti, kismet, ahaa-patukka, 3 dumlekarkkia. Aika normi setti päivälle. Mites teillä?
Kommentit (75)
2 suffelia, herkkurahkaa, sokerijukurttia, salmiakkikarkkeja pussillinen
Yksi suklaatuutti, yksi kaurakeksi ja 4 kpl turkinpippureita. Yleensä en syö jätskiä, nyt otin k evään kunniaksi.
Minä olen taltuttanut makeanhimoani smoothiella, vieläpä onnistuneesti. Laitan esim. ananasmehua, mangoa, rasvatonta jogurttia. Hyvää! Ja parempi vaihtoehto kuin ne aikaisemmin syömäni pullat, kakut, suklaat...
Tänään mulla oli "karkkilakkopäivä", söin siis vaan eilisten irtokarkkien jämät pussin pohjalta ja kahvilla ison vohvelin hillolla ja jäätelöllä. Mä en kyllä ikinä voisi alkaa karppaamaan, menettäisin totaalisesti ruokahaluni ja kuihtuisin kuoliaaksi kun ei saisi syödä mitään hyvää!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:29"]
Läskit
[/quote]
Ei suinkaan! -12 kg, kiitos smoothieni!
Banaania kanelilla ja kermavaahdolla :)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:29"]
Läskit
[/quote]
Ei suinkaan! -12 kg, kiitos smoothieni!
[/quote]
Mikä on smoothie?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:27"]Yksi suklaatuutti, yksi kaurakeksi ja 4 kpl turkinpippureita. Yleensä en syö jätskiä, nyt otin k evään kunniaksi.
[/quote] :)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:33"]Laittakaapas paino mukaan myös
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:32"]Banaania kanelilla ja kermavaahdolla :)
[/quote]
61 kg
Kolapullo perseesee.
-Mies29v + 1v-
eilen vedin pullavapitkon, mignonmunan, energiajuoman, 2 pullaa...
En mä ainakaan ole läski, päinvastoin raskausaikaa ja tänhetkisiä imetyskiloja lukuunottamatta oon ollut koko ikäni alipainoinen ja nytkin BMI 21 vaikka kiloja on vielä raskaudesta liki 10 (ja saa ollakin, mielelläni jäisin tän kokoiseksi vaan luultavasti nää lähtee viimeistään kun imetys loppuu ja aineenvaihdunta palaa normaaliksi).
Viineri, kaksi pientä kuningatarpiirakkaa, jogurttia, n. 6 sokeripalaa kahvin kanssa. Huoh. Olen valtavasti vähentänyt sokerin syöntiä. Paino tippunut tod. hyvin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:36"]En mä ainakaan ole läski, päinvastoin raskausaikaa ja tänhetkisiä imetyskiloja lukuunottamatta oon ollut koko ikäni alipainoinen ja nytkin BMI 21 vaikka kiloja on vielä raskaudesta liki 10 (ja saa ollakin, mielelläni jäisin tän kokoiseksi vaan luultavasti nää lähtee viimeistään kun imetys loppuu ja aineenvaihdunta palaa normaaliksi).
[/quote]
Läski ei aina tarkoita ylipainoista, hoikallakin ihmisellä voi olla epäterveellisen korkea rasvaprosentti.
Olen niin kateellinen teille, jotka voitte syödä karkkia ja pullaa lihomatta. Itse en ole syönyt mitään hyvää moniin viikkoihin, mutta paino ei tipu siltikään. Tuommoisilla herkuilla lihoisin yli 100 kiloiseksi.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:36"]En mä ainakaan ole läski, päinvastoin raskausaikaa ja tänhetkisiä imetyskiloja lukuunottamatta oon ollut koko ikäni alipainoinen ja nytkin BMI 21 vaikka kiloja on vielä raskaudesta liki 10 (ja saa ollakin, mielelläni jäisin tän kokoiseksi vaan luultavasti nää lähtee viimeistään kun imetys loppuu ja aineenvaihdunta palaa normaaliksi). [/quote] Läski ei aina tarkoita ylipainoista, hoikallakin ihmisellä voi olla epäterveellisen korkea rasvaprosentti.
[/quote]
Epäterveellisen korkea rasvaprosentti kyllä tarkoittaa ylipainoista, koska rasvaprosentti nimenomaan se tarkin tapa sitä ylipainoa on mitata.
2 pätkistä ja yksi mariannekarkki. Eilen menikin sitten kokonainen suklaalevy, tänään vähän kevyempi päivä :p