Te sokerihiiret, mitä upposi tänään?
Mulla menny 2 palaa pullaa, 1 tuutti, kismet, ahaa-patukka, 3 dumlekarkkia. Aika normi setti päivälle. Mites teillä?
Kommentit (75)
Aamupalaksi muffinssi, päivemmällä donitsi, 2 karkkikaulakorua ja kaks tikkaria
Hei 53, sama tilanne! Raskaana olen ja makea himottaa. Raskausdiabetes todettiin sokeritasituksella raja-arvojen perusteella, kotimittauksissa ei ole näkynyt mitään. Yritän silti pitää herkut minimissä, mutta pullaan sorruin tänään. Ja ai että, kuinka herkullisilta nuo muiden herkut kuulostaa! Nauttikaa te ketkä voitte ja moralisoijat nyt hiljaa!
Ja ap on raskaana ja loputon makeanhimo. Norm 164cm/55kg, nyt 66kg.
Tupla patukka, Kinder Maxi patukka ja ruohomunia. 163 cm ja 55 kg
4 toffeekarkkia ja 4 Marie-keksiä.
Ei mitään, ellei juustokakun makuista proteiinipatukkaa lasketa. Kärvistelen neljättä päivää karkkilakossa, kun koko alkuvuosi on mennyt niin, että melkein joka päivä on tullut syötyä jotain makeaa.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:22"]Hei 53, sama tilanne! Raskaana olen ja makea himottaa. Raskausdiabetes todettiin sokeritasituksella raja-arvojen perusteella, kotimittauksissa ei ole näkynyt mitään. Yritän silti pitää herkut minimissä, mutta pullaan sorruin tänään. Ja ai että, kuinka herkullisilta nuo muiden herkut kuulostaa! Nauttikaa te ketkä voitte ja moralisoijat nyt hiljaa!
[/quote]
Tässä 53. Mulla oli kans se paastoarvo juuri rajalla, muut ok. Neuvolassa "lohdutteli" että onhan siellä labrassa voinut käydä vaikka ihan mokakin mittauksissa.. :D Ihana täti, mutta jooh, inhottavaa kun tuo vähäinen suklaansyöminenkin stressaa niin kovasti, mutta mutta, hyvähän se on jokatapauksessa olla ilman liikoja herkkuja :)
Ja mä myös kuolaan täällä muiden herkuille :D
100 g pähkinänougatsuklaqlevyn ja kahvin kermalla ja vaniliinisokerilla. Kaksi viipaletta melonia ja omena. Suklaa kaduttaa, koska iho tulee kukimaan viikon=\
Mammat täällä kilpaa peukuttaa toistensa sokeri- ja rasvapommeja ja sitten ihmetellään miksi Suomessa on niin paljon ylipainoisia
Remix-pussi tuli tyhjennettyä illan aikana. Nyt jätskiä jälkkäriksi. Ah, söinhän minä se Tuplankin päivällä! Kauheeta, tätähän mun arki on :D
Ananastuoremehua aamulla (lasken herkuksi, koska sisältää paljon sokeria) ja esikoisen porkkanakakun jämät. Mitat 166/60, mutta epäilen että rasvaa on enemmän kuin lihaksia ja se jämähtää juurikin vatsan seudulle. Muuten mullakin olisi ihan eri herkut lueteltuna tähän, mutten halua kasvattaa omenamahaani.
6kpl täytekaurakeksiä ja yhden pienen croissantin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:04"]Huhhuh aika monta sokeripalaa tulee joillakin. Eikö teitä ällötä yhtään? Mäki oon makean perään mutta mulla tulee yleensä stoppi jos vaikka vedän kaksi suklaapatukkaa ja tikkarin.
Ja kyllä hoikallakin voi olla huonot arvot jos syö vain mässyä, näkyy vaikka ihossa ja kunnossa. En tullu mitään piruja maalailemaan seinille mutta muistan kun koulussa olivat aika huonossa vedossa jotkut jotka söivät donitseja, karkkia ja limsaa tuntien välillä, sitten on pää kipiä ja väsyttää.
[/quote]
Olen se 165cm/50kg ja kuntoilen viitenä päivänä viikossa :) Syön "normaaliakin" ruokaa, mutta siihen päälle menee karkkia, limsaa yms. Mun ihossa ei ole ollut ainuttakaan finniä tms enää vuosiin, vaikka nuori olenkin vielä. Ja olen ihan ylienerginen, aamuherätyksetkään eivät ole olleet ongelma enää vuosiin, vaikka välillä heräänkin jo klo.5:30.
Pieni pussi aarrearkku karkkeja, fazerin suklaapatukka ja tupla
2 tavallista hillomunkkia, yksi pala tuplaa, 2dl limsaa
Pannukakkua, tummaa suklaata ja viinirypäleitä
Kahvin kanssa jätskipuikko ja äsken otin pari palaa tummaa suklaata.