Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ystävä ollut lauantaista meillä

Vierailija
21.04.2015 |

Nyt ovat saunassa, vaihteeksi.Muuten sinänsä haittaisi mutta se on nainen. Tuntuu pahalta vaikka nainen vakuuttaa että ovat vain ystäviä.

Kommentit (326)

Vierailija
181/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kirosana" Käyttää jotain vapaita kuulemma. Olisi voinut käyttää ne lapsensa ja mun kanssani. Tietysti älytön kännääminen on paljon hauskempaa. Arvatkaapa ottaako ohimoon?ap

Vierailija
182/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäisin mäkin paljon mielummin kavereitten kanssa kun viettäisin vapaani perheen luona. Muija ei vaan päästä mua mihkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joko idiootti tai helvetin tyhmä. Eivät taatusti ole mitään tehneet.

Vierailija
184/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Ihan kiva tulla kun ruoka on valmiina ja asunto imuroitu. Mies ei ole tullut vieläkään kotiin eikä vastaa edes puhelimeen. "Marika" on näemmä päikkäreillä. Housutkin jalassa. Avaanpas yhden lonkeron. Aion kyllä kysyä sitä pikkari hommaa tänään.ap

Vierailija
185/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä löytänyt paremmat lehmät.

Vierailija
186/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin keksitty tää koko juttu. Ei kukaan oikeasti voi olla noin yksinkertainen.

Vierailija
187/326 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janoan lisää!

Vierailija
188/326 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:37"]

Kertokaa mulle lyhyesti mistä tässä on kyse!

[/quote]

wt-juopot sekoilee ja mukana kuviossa viaton lapsi sekä miehen röyhkeä perheen luona majaileva naispuolinen lapsuusystävä (alkoholiin menevä hänkin)

Vierailija
189/326 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille asemalle se Marika piti kyydätä: lento-, juna- vai linja-autoasemalle? Lähtikö myös?

Onko sun miehesi nyt kotona? Mikä fiilinki...?

Vierailija
190/326 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkin joku kauhea wt-mamma niin vetelisin miestäni päihin niin että sattuisi. Olen kuitenkin tällänen hippunen, jota kukaan ei edes huomaa.ap

Vierailija
191/326 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas jännä ketju!

Vierailija
192/326 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi oikeasti nuorena noin. Seurustelin komean pojan kanssa. Hänen kotiinsa tuli sukulaisia Australiasta. Sukulaisten joukossa oli todella kaunis saman ikäinen nuori nainen. Oli poikaystäväni pikkuserkku. Vaikka itsekin olin ihan nätti ja vientiä on ollut, niin tämä tyttö oli ihan eri luokkaa. Poika jätti minut ja alkoi seurustella tytön kanssa. Kuulin myöhemmin muualta että ex poikaystäväni oli ollut murheen murtama kun tytön piti perheensä kanssa palata Australiaan. Poika oli vannonut muuttavansa sinne perässä. Muuttamatta jäi.
Ollaan kumpikin tahoillamme naimisissa.

Vierailija
193/326 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä just luin?! En tiedä onko tämä kaikkien aikojen paskin vai parhain provo palstalla, mutta erittäin viihdyttävä jokatapauksessa :D

Vierailija
194/326 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt vittu jo siltä mieheltä, että haluaako sun häipyvän!

Vierailija
195/326 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa tietäsi mikä se on. Sen tiedän että kaunis se on. Ap

Vierailija
196/326 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:09"]

Ihmettelen kyllä tätä "Marikaa". Hullu senkin täytyy olla. Kuka menee loisimaan lapsuuden ystävä sä luokse ja tämän perheen ja menee vielä ukon kanssa saunaa. Helvetin hullu. Kyllä pitäisi käyttäytyä siten ettei lapsuudenystävän puolisoa pidä kynnysmattona. Narsisti sanon minä.

[/quote]

Hui ompa hullua tosiaan. Saunaan ja vielä pyyhe päällä, hävytön. Ja kehtasi vielä kysyä ap mukaan. Eikä tuo nyt kovin loisimiselta kuulostaa jos itse laittaa ruuatkin. Ei tuosta nyt narsistia saa tekemälläkään ja jos joku nyt on apsta kynnysmaton tehnyt, niin ap itse epävarmuuksineen.

Vierailija
197/326 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas av-mammat pettäviä naikkosia, kun ei kaverin kanssa voi saunaan mennä ilman panemista.

Itse voisin miespuolisen kaverin kanssa saunoa ilman, että siinä olisi mitään ihmeellistä. Ja silloinkin kun hänellä olisi tyttöystävä.

Tuliko kellekään mieleen, että ehkä tällä kaverilla on oma mies siellä Ausseissa? Eikä ole pettämässä omaa miestään myöskään?

Vierailija
198/326 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:07"]

En lesboile. En edes haaveile siitä. Nuo kaksi juovat nyt takkahuoneessa. Ap

[/quote]

Äläs nyt vielä sano. Illalla nautitte kaikki yhdessä vähän alkoholia, yksi asia johtaa toiseen ja hetken päästä huudat nautinnosta "Marikan" käsittelyssä.

Vierailija
199/326 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus haittaa sua.? Niknkö?

Vierailija
200/326 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:21"]onpas av-mammat pettäviä naikkosia, kun ei kaverin kanssa voi saunaan mennä ilman panemista.

Itse voisin miespuolisen kaverin kanssa saunoa ilman, että siinä olisi mitään ihmeellistä. Ja silloinkin kun hänellä olisi tyttöystävä.

Tuliko kellekään mieleen, että ehkä tällä kaverilla on oma mies siellä Ausseissa? Eikä ole pettämässä omaa miestään myöskään?
[/quote]Ihan samaa mietin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä