Mieheni ystävä ollut lauantaista meillä
Nyt ovat saunassa, vaihteeksi.Muuten sinänsä haittaisi mutta se on nainen. Tuntuu pahalta vaikka nainen vakuuttaa että ovat vain ystäviä.
Kommentit (326)
Ryyppäisin mäkin paljon mielummin kavereitten kanssa kun viettäisin vapaani perheen luona. Muija ei vaan päästä mua mihkään.
Ap on joko idiootti tai helvetin tyhmä. Eivät taatusti ole mitään tehneet.
Kotona. Ihan kiva tulla kun ruoka on valmiina ja asunto imuroitu. Mies ei ole tullut vieläkään kotiin eikä vastaa edes puhelimeen. "Marika" on näemmä päikkäreillä. Housutkin jalassa. Avaanpas yhden lonkeron. Aion kyllä kysyä sitä pikkari hommaa tänään.ap
Niin keksitty tää koko juttu. Ei kukaan oikeasti voi olla noin yksinkertainen.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:37"]
Kertokaa mulle lyhyesti mistä tässä on kyse!
[/quote]
wt-juopot sekoilee ja mukana kuviossa viaton lapsi sekä miehen röyhkeä perheen luona majaileva naispuolinen lapsuusystävä (alkoholiin menevä hänkin)
Mille asemalle se Marika piti kyydätä: lento-, juna- vai linja-autoasemalle? Lähtikö myös?
Onko sun miehesi nyt kotona? Mikä fiilinki...?
Olisinkin joku kauhea wt-mamma niin vetelisin miestäni päihin niin että sattuisi. Olen kuitenkin tällänen hippunen, jota kukaan ei edes huomaa.ap
Minulle kävi oikeasti nuorena noin. Seurustelin komean pojan kanssa. Hänen kotiinsa tuli sukulaisia Australiasta. Sukulaisten joukossa oli todella kaunis saman ikäinen nuori nainen. Oli poikaystäväni pikkuserkku. Vaikka itsekin olin ihan nätti ja vientiä on ollut, niin tämä tyttö oli ihan eri luokkaa. Poika jätti minut ja alkoi seurustella tytön kanssa. Kuulin myöhemmin muualta että ex poikaystäväni oli ollut murheen murtama kun tytön piti perheensä kanssa palata Australiaan. Poika oli vannonut muuttavansa sinne perässä. Muuttamatta jäi.
Ollaan kumpikin tahoillamme naimisissa.
Mitä helvettiä just luin?! En tiedä onko tämä kaikkien aikojen paskin vai parhain provo palstalla, mutta erittäin viihdyttävä jokatapauksessa :D
Kysy nyt vittu jo siltä mieheltä, että haluaako sun häipyvän!
Kumpa tietäsi mikä se on. Sen tiedän että kaunis se on. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:09"]
Ihmettelen kyllä tätä "Marikaa". Hullu senkin täytyy olla. Kuka menee loisimaan lapsuuden ystävä sä luokse ja tämän perheen ja menee vielä ukon kanssa saunaa. Helvetin hullu. Kyllä pitäisi käyttäytyä siten ettei lapsuudenystävän puolisoa pidä kynnysmattona. Narsisti sanon minä.
[/quote]
Hui ompa hullua tosiaan. Saunaan ja vielä pyyhe päällä, hävytön. Ja kehtasi vielä kysyä ap mukaan. Eikä tuo nyt kovin loisimiselta kuulostaa jos itse laittaa ruuatkin. Ei tuosta nyt narsistia saa tekemälläkään ja jos joku nyt on apsta kynnysmaton tehnyt, niin ap itse epävarmuuksineen.
onpas av-mammat pettäviä naikkosia, kun ei kaverin kanssa voi saunaan mennä ilman panemista.
Itse voisin miespuolisen kaverin kanssa saunoa ilman, että siinä olisi mitään ihmeellistä. Ja silloinkin kun hänellä olisi tyttöystävä.
Tuliko kellekään mieleen, että ehkä tällä kaverilla on oma mies siellä Ausseissa? Eikä ole pettämässä omaa miestään myöskään?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:07"]
En lesboile. En edes haaveile siitä. Nuo kaksi juovat nyt takkahuoneessa. Ap
[/quote]
Äläs nyt vielä sano. Illalla nautitte kaikki yhdessä vähän alkoholia, yksi asia johtaa toiseen ja hetken päästä huudat nautinnosta "Marikan" käsittelyssä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:21"]onpas av-mammat pettäviä naikkosia, kun ei kaverin kanssa voi saunaan mennä ilman panemista.
Itse voisin miespuolisen kaverin kanssa saunoa ilman, että siinä olisi mitään ihmeellistä. Ja silloinkin kun hänellä olisi tyttöystävä.
Tuliko kellekään mieleen, että ehkä tällä kaverilla on oma mies siellä Ausseissa? Eikä ole pettämässä omaa miestään myöskään?
[/quote]Ihan samaa mietin.
"kirosana" Käyttää jotain vapaita kuulemma. Olisi voinut käyttää ne lapsensa ja mun kanssani. Tietysti älytön kännääminen on paljon hauskempaa. Arvatkaapa ottaako ohimoon?ap