Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ystävä ollut lauantaista meillä

Vierailija
21.04.2015 |

Nyt ovat saunassa, vaihteeksi.Muuten sinänsä haittaisi mutta se on nainen. Tuntuu pahalta vaikka nainen vakuuttaa että ovat vain ystäviä.

Kommentit (326)

Vierailija
141/326 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuule Ap katat aamupalan teille kaikille ja istutte yhdessä syömään. Sitten voit ihan rauhallisesti kysyä mieheltäsi mitä mieltä hän on teidän avioliitosta ja siitä pitäisikö sitä jatkaa. Muista myös kysyä miltä Marikan pillu näytti ja miksi hän oli sitä halunnut katsella. Marikalta kysyt tietysti että mitä mieltä hän on siitä että mies on katsellut hänen alapäätään.

Vierailija
142/326 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/326 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!!!!????

Vierailija
144/326 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:06"]

Voi jessus tätäkin tarinaa. Kerron oman kokemukseni. Mulla on lapsuudesta asti ollut yksi miespuolinen ystävä, joka ei todellakaan ole muuta kuin ystävä. Niin kauan kaveruutta takana, että hän on kuin veli. Mieleeni ei koskaan ole tullutkaan tehdä hänen kanssaan mitään seksuaalista. Sitten siihen surulliseen puoleen. Kun mies alkoi seurustelemaan ja lopulta meni naimisiin, en saanut olla enää hänen kanssaan kahden. Eikä enää tekemissäkään kovin mielellään. Hänen vaimonsa ei ymmärrä, että olemme pelkkiä ystäviä. Hyvä ystävyys on mennyttä.

[/quote]

Täällä yksi, jolle kävi täsmälleen samoin. 15 vuotta jo tapaamatta. 20 vuotta tunnettiin.

Vierailija
145/326 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen maannut koko aamupäivän, vatsaa polttaa niin älyttömästi. Mieheni jotain yrittää selittää, en jaksa nyt jutella. En taida töihin päästä. Onneksi noi on selvänä, voi mies ainakin katsoo lasta illan.
Ei sitä naista häiritse se yhtään että mies on sen pillua katsellut. Ihme juttu. Ap

Vierailija
146/326 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:16"]

Kyl mää ny eppäilen että keksitty jorina on tämä!

[/quote]

Ihanko oikein epäilet :D

Minä taas epäilen, että nämä kaikki vastaukset on aloittajan käsialaa. Ei kai kukaan noin pässinselvää trollausta ala tosissaan kommentoimaan.

Vierailija
147/326 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan pihalla. Ap taidat olla itse kasvanut samantyyppisissä oloissa kuin tämä nykytilanne?

Vierailija
148/326 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää vaan voi olla totta. Ei kukaan täysjärkinen tai edes vähän vähemmän täysjärkinen ihminen kattelis tollasta hetkeäkään OMASSA kodissa pienen lapsen kanssa. Siis EI EI ja EI. Omalla kohdalla se ämmä olis lentänyt pihalle ajat sitten ja mitä luultavammin mieskin tai ainakin erittäin isot keskustelut miehen kanssa, että mitä vittua nyt?!? Ei hyvänen aika oikeesti. Kiitosmoi.

Vierailija
149/326 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne koittaa myrkyttää sut.

Vierailija
150/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, eivätkö pyytäneet sua kanssaan saunaan?

Vierailija
151/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se miehesi meni jäähdyttelemään? Jaksaakseen uuden kierroksen? Ja jos itse olet menossa aamulla töihin, niin jääkö miehesi marikan kanssa päiväksi kotiin?

Vierailija
152/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Ihan kiva lähteä reippaana töihin. Mies kömpi kahden jälkeen sänkyyn ja olisi halunnut naida. Enpäs antanut. Ja toi nainen nukkuu olkkarin sohvalla pikkarit polvissa. Heitin peiton päälle. Jossain niiden piti tänään käydä,ainakin niin suunnittelevat. Mies voisi ruveta ajattelemaan käymistä työpaikallaan. Tänään kyllä kysyn ottaisiko kaverini lapsen hoitoon. Vetäsen itsekkin kännit. Jaksa enää katsella noita selvinpäin.ap

Vierailija
153/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta sullekkin. Vetäisin itsekkin kunnon kännit ja sitten noita kahta pataan.

Vierailija
154/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämäkin on nähty: naispuolinen aisankannattaja :D

Vierailija
155/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 06:05"]

Huomenta. Ihan kiva lähteä reippaana töihin. Mies kömpi kahden jälkeen sänkyyn ja olisi halunnut naida. Enpäs antanut. Ja toi nainen nukkuu olkkarin sohvalla pikkarit polvissa. Heitin peiton päälle. Jossain niiden piti tänään käydä,ainakin niin suunnittelevat. Mies voisi ruveta ajattelemaan käymistä työpaikallaan. Tänään kyllä kysyn ottaisiko kaverini lapsen hoitoon. Vetäsen itsekkin kännit. Jaksa enää katsella noita selvinpäin.ap

[/quote]Eivät ole varmaan naineet jos miehesi sua halusi yöllä. Mikset antanut? Kohta se oikeesti nai sitä Marikaa.

Vierailija
156/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ratsastat ja itket ja mukiloit miehesi ennen töihin lähtöä niin on pallit tyhjät ja omatunto vaivaa. Eipähän heti ole toisen selässä.

Vierailija
157/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä olemassa omassa elämässäsi? sulla ei ole mitään hävettävää. Olet hyvä juuri sinuna.harmittaa puolestasi tuo tilanne. Jos sanot, ettei käy...niin olet nipottaja. kun sallit tuollaisen, niin tulee olo, että olet tossukka. Tai sitten teillä vaan on ihan tosi hyvä suhde ja sulla rautainen itsetunto.

mun itsetunto ei kestäis, että mun mies menis saunaan jonkun naisen kans. Se ei kyl menis. Tiedän ja tunnen sen. Kunnioittaa mua siinä kohdass.

kunnioittaaks sun mies sua? mitä, jos sä meet jonkun sun kaverin kans saunaan? paha sanoa, mut mun mielestä sun mies käyttäytyy loukkaavasti sua kohtaan...jos ei kuuntele sua, kun kerrot, että tuntuu pahalta ja silti sinne saunaan menee. 

No, kullakin on ihmissuhteensa...se mikä toisille toimii, ei kaikille toimi.

Vierailija
158/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kauheesti kiihota vanhalle viinalle haiseva mies. Mutta rupesi äsken toi "Marika" naurattaan. Heräsi ja yritti lähteä oksentaan. Kaatui kuitenkin koska ne pikkarit olivat polvissa. Oksensi lattialle. Siivosi kyllä jälkensä. Ja toi sen toppi. Siinä lukee "Lolita" huh huh. 

Vierailija
159/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Niin sairasta.

Vierailija
160/326 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole välttämättä mitään epäilyttävää taustalla. Jos mies ja nainen ovat tunteneet kauemmin, tykkäävät saunoa ja ovat ihan vain ystäviä, siinä ei ole ongelmaa. Olen minäkin sanonut miespuolisen ystäväni seurassa ja ei tullut mieleenkään kuksauttaa ystävääni. Mieheni on saunonut naispuolisten ihmisten seurassa ja oletan, että hänkään ei ole kuksauttanut ketään.
Olen aina tykännyt harrastaa saunomista. Sekasaunomista, miesten kanssa saunomista ja naisten kanssa saunomista. Alasti oleminen tuntuu ihan luonnolliselta saunassa.
En tiedä mitä mieltä miehesi on ja kuinka paljon hän saunoo, ymmärrän että voi tuntua kurjalta. En halua vähätellä epäilyksiä tai ikävää oloa.
Toivon vain, että kyse ei ole mistään pahasta vaan ihan puhtaasti saunomisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän