Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies lähtee aiemmin töistä koska vaimolla menee vedet..

Vierailija
21.04.2015 |

Siis mihin sitä miestä siinä tarvitaan!?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö keksi itse mitään syitä? Keksi muutama, minä voin sitten ehdottaa paria :)

Vierailija
2/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Nössöjä nuo synnytysintoiset äijät vai vapaatako ne vaan havittelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:16"]

En minäkään ymmärrä. Nössöjä nuo synnytysintoiset äijät vai vapaatako ne vaan havittelee?

[/quote]

Joo, vapaita ne vain havittelee. Nyt kun tämäkin on selvitetty, asiasta ei tarvitse varmastikaan enää keskustella.

Vierailija
4/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaimo pitää viedä synnärille. Ja mennä itse mukana, jos haluaa olla paikalla lapsensa syntyessä.

Voi olla, että siellä kestää tovi, ennen kuin kohdunsuu on avoinna niin paljoa, että voidaan mennä saliin, mutta aika usein varsinkin ensisynnyttäjää (tai sellaista uudelleen synnyttäjää, jolla aiemmat synnytykset ovat edennet nopeasti) kehotetaan tulemaan synnärille vesien mentyä. Sitä kun on mahdoton kotona tietää, kuinka lähellä synnytys on vesien mentyä. Itselläni ekassa synnytyksessä kesti kaksi vuorokautta ponnistusvaiheeseen, jolloin olisi hyvin voinut jäädä yöksi kotiin ja mennä synnytyksen käynnistykseen vasta aamulla. MUTTA hyvällä ystävälläni taas koko homma oli ohi vesien menosta kolmen tunnin sisällä.

Siksi.

Vierailija
5/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. Eihän se heti synny, menee vielä tunteja. Ja eukko kyllä pääsee sairaalaan. Kuulostaa lähinnä siltä että lähtee vaan viereen päivittelemään ja istumaan.

Vierailija
6/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:19"]

Lapsellista. Eihän se heti synny, menee vielä tunteja. Ja eukko kyllä pääsee sairaalaan. Kuulostaa lähinnä siltä että lähtee vaan viereen päivittelemään ja istumaan.

[/quote]

Jokainen synnytys erilainen. Kun minulta meni vedet, vauva oli puolentoista tunnin kuluttua syntynyt.

Vierailija
7/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä sitten? Jotkut isät haluavat olla äidin tukena ja seurana. You know. Tuosta alkaa sitten usein isyysloma, eli se sairaalaanmenopäiväkin on isyyslomaa.

Vierailija
8/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sinä olet varmaan käynyt tekemässä sisätutkimuksen ja toteamassa, että ei se nyt synny. Onneksi tuli asiantuntija paikalle! (En olisi muuten lähtenyt taksikyydillä synnärille muuta kuin äärimmäisen pakon edessä.)

Vierailija
9/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:21"]

[/quote]

Mitä sitten? Jotkut isät haluavat olla äidin tukena ja seurana. You know. Tuosta alkaa sitten usein isyysloma, eli se sairaalaanmenopäiväkin on isyyslomaa.

[/quote]

Eikä ole, vasta seuraava päivä lapsen syntymän jälkeen...

Vierailija
10/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

tunteja, mulla meni vedet 00.50 ja 01.08 syntyi vauva.

Vierailija
11/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:13"]Siis mihin sitä miestä siinä tarvitaan!?
[/quote]
Nyt pistit pahan. Vaikea sanoa. Joo ei, en kyllä millään keksi tähän vastausta. Mutta onneksi on aavee ja aina joku vähän fiksumpi osaa auttaa, kun itse ei ymmärrä.

Vierailija
12/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

TAi sitten syntyy. Mulla meni vedet, siitä synnärille 25 min. Alkoi supparit kun ovesta tultiin sisään ja lapsi syntyi 1h 15 min myöhemmin. Eli veden menosta vauvaan yht. 1h 40 min.

Vierailija
13/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla neni vedet, me todellakin toivoimme, että synnytys ei ole käynnistynyt, sillä raskausviikkoja oli takana vielä liian vähän. Miestä tarvittiin viemään minua sairaalaan ja huolehtimaan esikoisesta. Henkinenkin tuki oli tärkeää. Vauvaa yritettiin pitää sisällä niin kauan kuin mahdollista ja jokainen päivää lisää oli tärkeää. Loppujen lopuksi saimme pienen terveen keskosvauvan sektiolla viikko vesien menosta.

Vierailija
14/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tarvitsin miestä siinä vaiheessa hoitamaan 2edellistä lasta, kun en itse tuskiltani oikein kyennyt. Ja sitten myös lämmittämään lämpöpussia ja hieromaan selkää, no, ne nyt oli vaan pieniä mun mukavuuteen liittyviä tehtäviä. Mutta ei liene niin vakavaa, suurin osa miehistä kuitenkin kokee tuon tilanteen noin kaksi kertaa eläessään. Meillä kolme, hui kamala, meidän elämän ainutlaatuiset tapahtumat mutta varmaan se pomo sai liikaa traumoja kun kolme päivää työuralla meni vähän pieleen.

Vierailija
15/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedestä vauvaan 2 h 10 min. Synnärille tunnin matka.

Vierailija
16/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:21"]

[/quote]

[/quote]

Eikä ole, vasta seuraava päivä lapsen syntymän jälkeen...

[/quote] Meillä synnytyspäivä vähennetään palkasta.

Vierailija
17/17 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi? Joku lapsetonko siellä huutelee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi