Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaaksi yhden illan jutusta - kertoisitko?

Vierailija
30.05.2023 |

Kaverin puolesta kyselen.

Jos tulisit raskaaksi yhden illan jutusta, kertoisitko partnerille? Jutulla ei olisi jatkoa, ettekä todennäköisesti tapaisi koskaan uudelleen.

Onko oikein kertoa vai jättää kertomatta, kun aikomuksena ei ollut perheellistyä ja molemmat huolehtivat suojasta.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa.

Vierailija
2/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa psykiatrille kertoa näistä harhoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Ethän tunne tyyppiä. Tiedä minkä riippakiven pahimmassa tapauksessa saat kiusaksesi.

Vierailija
4/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei elareita kitise jos ei tapaa uudestaan.

Vierailija
5/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluaisin tietää jos minulla olisi jossain lapsi. Ei niitä koskaan liikaa ole.

Vierailija
6/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin haluaisin tietää jos minulla olisi jossain lapsi. Ei niitä koskaan liikaa ole.

Entä jos lapsesi olisi eri maassa?

Vierailija
7/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja siitä, haluatko ottaa riskin, että hän jää sinun ja lapsenne elämään.

Vierailija
8/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen äidin, joka kertoi, kun lapsi oli 10v. Kova järkytys isälle. Eivät ole koskaan tavanneet. Nyt lapsi jo aikuinen.

Vierailija
9/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse pystyisi olemaan kertomatta.

Toisaalta en myöskään harrastaisi yhden yön juttuja. 

Vierailija
10/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen äidin, joka kertoi, kun lapsi oli 10v. Kova järkytys isälle. Eivät ole koskaan tavanneet. Nyt lapsi jo aikuinen.

Miten vaikutti lapseen?

Vierailija
11/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kaikille ja löisin tarinalla rahoiksi.

M48

Vierailija
12/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai , viimeksi kyseltiin kaverin puolesta kissaa.

Nyt juttu vaihtui raskaaksi tuloon 🙈

Vierailija
13/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut. Tulin raskaaksi lomareissulla, enkä halunnut sotkea vierasta ihmistä elämääni. Hän ei tiedä asiasta mitään ja lapsikin on jo aikuinen. En tiedä edes isän sukunimeä, enkä mitään muutakaan.

Vierailija
14/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin varastaa lapselta isä. Kyse on lapsen oikeudesta ja lisäksi totuus paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Ajattelitko valehdella lapselle, kun hän kysyy isästään?

Vierailija
15/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertonut. Tulin raskaaksi lomareissulla, enkä halunnut sotkea vierasta ihmistä elämääni. Hän ei tiedä asiasta mitään ja lapsikin on jo aikuinen. En tiedä edes isän sukunimeä, enkä mitään muutakaan.

Miten sait elämän järjestymään itsellisenä äitimä? Olettaen, että olit silloin sinkku.

Vierailija
16/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väärin varastaa lapselta isä. Kyse on lapsen oikeudesta ja lisäksi totuus paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Ajattelitko valehdella lapselle, kun hän kysyy isästään?

Mihin kaikkeen meillä onkaan elämässä oikeudet ja velvollisuudet. Nykyään on ymmärtääkseni monia itsellisiä äitejä.

Vierailija
17/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole kysymys sinusta tai miehestä vaan siitä lapsesta. Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin. Se on lähtöasetus jonka pohjalta toimit. Eli kerrot. Sitten se toinen tekee omat valintansa.

Vierailija
18/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sait elämän järjestymään itsellisenä äitimä? Olettaen, että olit silloin sinkku.

Älä edes yritä. Hankkimalla lapsen satunnaisen kumppanin kanssa voit hankkia HIV-tarttunnan itsellesi. Mies voi periyttää vaikka Huntingtonin tautia, siinäpä kiva ylläri. Ja lapsella on aina oikeus tietää totuus miehestä puhumattakaan.

Vierailija
19/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, koska jos olisin mies haluaisin tietää asian. Ellei se mies olisi joku ihan hullu, mutta sellaisen kanssa en toivon mukaan olisi sekstannut.

Vierailija
20/60 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kaikkeen meillä onkaan elämässä oikeudet ja velvollisuudet. Nykyään on ymmärtääkseni monia itsellisiä äitejä.

Mä en keksi yhtä ainutta niin isoa asiaa tässä elämässäni joka olisi mulle yhtä tärkeä kuin isäni. Tulen pahoinvoivaksi ajatuksesta että äitini olisi vain kevyesti ajatellut että lapsi olisi vain hänen. Hyi. Onneksi äitini EI ollut sellainen ihminen.