Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asumusero ja toinen nainen?

Vierailija
21.04.2015 |

Mitä mieltä olette tällaisesta... Nimittäin mies halusi yhtäkkiä erota, kun olimme riidelleet pahasti. En jaksaisi selittää kaikkea mitä siihen liittyi, mutta mies on pikku hiljaa etääntynyt minusta aloitettuaan uudessa työpaikassa. Hän sai paljon uusia kavereita, mutta minä estin hänen elämistään kun vaadin esimerkiksi, että hän tekisi minunkin kanssani joskus jotain. Hänen mukaansa minun pitää ottaa itse vastuu itsestäni ja onnestani. Se, että viimeiset pari vuotta ovat menneet lasten hoitamiseen, on myös minun vikani, koska en jaksa enää opiskella ja keskittyä niin paljon opiskelurientoihin, joista jäin aika paljon ulkopuoliseksi raskausaikana. Pari parempaa kaveria on, mutta hekin elävät omaa perhe-elämäänsä, eivätkä jaksa hekään kanssani käydä muualla kuin ehkä lenkillä.

Sitten kun piti miettiä, mitä me voisimme tehdä. Me sitten saimme riidan aikaiseksi siitäkin. Hänen mukaansa kaikki minun ehdotukseni yhteiseksi tekemiseksi ovat idioottimaisia ja junttimaisia. Hänen mukaansa minulle olisi pitänyt riittää se, että käymme joskus ravintolassa syömässä ja siinä se. Siis ainoastaan syömässä, ei muuta. Itse olisin halunnut tehdä jotain "kivempaakin". Hänellä on eri kiinnostuksen kohteet, ja ne omat kiinnostuksenkohteet kelpasivat ja pääsisin niihin mukaan kyllä. Ja häntä myös häiritsi se, kun otin aina joka päivä sen, että hän oli meidän parisuhteen aikana kehunut toista naista kauniiksi ym.  Senkään takia hän ei halunnut tehdä kanssani mitään kivaa, koska se muutaman vuoden takainen toisen naisen kehuminen ja jatkuva viestittely oli mielessäni melkein koko ajan. Vaikka kuulemma siinä ei ollut mitään, eikä hän kehunutkaan naista mitenkään tosissaan. Sanoi siis naiselle, että "olet maailman kaunein". Tosin sen olen nyt viime kuukausina pystynyt antamaan anteeksi, koska olen katsellut naisen kuvia, ja hän muuttuu aina vaan enemmän keski-ikäisen näköiseksi ja rupsahtaneeksi, vaikka on vasta reilu parikymppinen...

Lopulta mies siis päätti erota, koska ei vaan enää jaksanut mustasukkaisuuttani ja riitoja. Hän on alkanut käydä nyt työkavereidensa kanssa enemmän kaljalla ym. Tosin lapset ovat hänellä usein, mutta hän saa lapset laitettua vanhemmillensa hoitoon käytännössä aina kun haluaa. Hänellä on uusi naispuolinen kaveri, jolta kysyin asiasta. Hän sanoi, ettei voi tietää onko mieheni häneen ihastunut. Vastauksesta ei saanut oikein mitään irti, muuta kuin sen, että hän kirjoitti mieheni kanssa niitä, koska kuulosti monessa kohtaa ihan samalta. Selvisi kuitenkin, että he ovat jo aika hyviä ystäviä, vaikka ovat tunteneet vasta 3 kuukautta. Nainen toivoisi, että pysyisin mieheni asioista erossa ja ihmetteli, miksi minua edes kiinnostaa onko heillä jotain.

Kuitenkin mies jostain kumman syystä edelleen toivoo, että olisimme vain asumuserossa. Emme juttele muuten juurikaan muusta kuin lasten asioista. Välillä mies kuitenkin haluaakin seksiä, suunnilleen kolmen viikon välein. Hän kuitenkin sanoo, ettei voisi harrastaa seksiä kenenkään muun kuin minun kanssani. Hän myös kävi täällä viimeksi pari päivää sitten ja kun kysyin, onko viestejä tämän uuden naispuolisen kaverinsa kanssa, niin hän näytti puhelimestaan, ettei niitä ole. No tämä nainen kuitenkin myöhemmin sanoi, että niitä on, ja että hänellä on oikeus jutella ystävänsä kanssa. Todella vaikea nyt sanoa, miten asia oikeasti on, siis että ovatko vain kavereita, vai ovatko ihastuneita toisiinsa.

Siis uskon, että nainen ja mies ovat vain kavereita VIELÄ, mutta sitten kuitenkin jotenkin iskee vainoharhainen olo, kun miettii tuota miten naisella oli vihamielinen suhtautuminen minuun jo aluksi. Tosin se saattoi johtua siitä, että mies haukkui minua hänelle...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette eronneet. Anna olla. Ota etäisyyttä

Vierailija
2/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no sitä minäkin sanoin, että ollaan erottu. Mutta mies kuitenkaan ei halua vielä sanoa, että ollaan lopullisesti erottu. Esimerkiksi en saisi tavata uusia miehiä. Tai saan tavata miehiä ja käydä kahvilla, en muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on kuin Kauniista ja rohkeista. Unohda tuo mies ja lopeta kynnysmattona oleminen. Miestä ei selvästikään kiinnosta olla suhteessa sinun kanssa ja käy vain tyhjentämässä kassit silloin tällöin. Ja lisäksi jos olette kerran eronneet, ei miehen uudet suhdekuviot kuulu sinulle mitenkään.

Vierailija
4/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:17"]

Niin no sitä minäkin sanoin, että ollaan erottu. Mutta mies kuitenkaan ei halua vielä sanoa, että ollaan lopullisesti erottu. Esimerkiksi en saisi tavata uusia miehiä. Tai saan tavata miehiä ja käydä kahvilla, en muuta.

[/quote]

Sinä itse määrittelet mitä saat ja haluat tehdä, ei ex-miehesi. Lopettakaa yhdessä roikkuminen kun kerran ei suju.

Vierailija
5/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me ollaan yhteisestä sopimuksesta vielä "harkinta-ajalla" vähän aikaa. Tosin hieman epäoikeudenmukaiselta se tuntuu jos mies sitten oikeasti kokeilee mahdollisuuksiaan uuteen kaveriinsa samalla kun itse olen uskollisena.

ap

Vierailija
6/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä päivittelet mitä pitäisi tehdä..

Vierailija
7/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:17"]Niin no sitä minäkin sanoin, että ollaan erottu. Mutta mies kuitenkaan ei halua vielä sanoa, että ollaan lopullisesti erottu. Esimerkiksi en saisi tavata uusia miehiä. Tai saan tavata miehiä ja käydä kahvilla, en muuta.
[/quote]

Te olette eronneet. Saat tavata muita. Ei seksiä ecän kanssa

Vierailija
8/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa pitää teidät molemmat. Kätevää. Hänelle. Aseta rajat, sinä haluat olla miehen kanssa joka tietää haluavansa olla vain sinun kanssa. Älä nyt hyvänen aika anna hänelle jos olette eronneet ja hän poikkeaa joskus.

Vierailija
9/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis käytin tuota termiä, vaikka emme olleet avioliitossa. Olemme sopineet, ettei uusia suhteita ole ennalta määriteltyyn aikaan. Mutta mistä voisin teoriassa tietää, ettei miehellä ja tuolla naisella ole ollut jotain sutinaa, jos palaisimmekin yhteen. Niin monesti miehet muuttuvat samanlaisiksi ylimielisiksi sioiksi kun on uusi nainen kuvioissa. Sitten monet kuitenkin ruikuttavat myöhemmin. Miten sitten pystyn pysymään vahvana, jos mies joskus ruikuttaakin takaisin?

ap

Vierailija
10/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi... Kuulostaa liian tutulta. Minä tapailin miestä joka oli naimisissa. Erosi myöhemmin 'minun takia' mutta minulta kysymättä.
Vaimo muutti pois. Mies kielsi meidän suhteemme vaikkakin se jatkui täyspainotteisesti koko ajan. Piti vaimonsa tyytyväisenä ettei erosta tulisi sotkuinen ja häntä ei voisi syyttää erosta. Vetosi sukulaisille siihen että vaimo lähti, vaikka todellisuudessa lähti koska sai tietää meistä. Mies ei halunnut vaimoaan takaisin ennenkuin oli varma että minä jatkan hänen kanssaan, jatkoimmekin kunnes sain tämän selville ja jätin miehen, joka palasi sitten vaimon luo takaisin joka oli kokoajan ollut ns. Uskollinen ja odotellut miestään joka petasi uutta suhdetta ja kun se päättyi jatkoi vaimonsa kanssa.

Vierailija
11/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:39"]

Oijoi... Kuulostaa liian tutulta. Minä tapailin miestä joka oli naimisissa. Erosi myöhemmin 'minun takia' mutta minulta kysymättä. Vaimo muutti pois. Mies kielsi meidän suhteemme vaikkakin se jatkui täyspainotteisesti koko ajan. Piti vaimonsa tyytyväisenä ettei erosta tulisi sotkuinen ja häntä ei voisi syyttää erosta. Vetosi sukulaisille siihen että vaimo lähti, vaikka todellisuudessa lähti koska sai tietää meistä. Mies ei halunnut vaimoaan takaisin ennenkuin oli varma että minä jatkan hänen kanssaan, jatkoimmekin kunnes sain tämän selville ja jätin miehen, joka palasi sitten vaimon luo takaisin joka oli kokoajan ollut ns. Uskollinen ja odotellut miestään joka petasi uutta suhdetta ja kun se päättyi jatkoi vaimonsa kanssa.

[/quote]

Joo noin se varmaan usein menee. Mutta ei ehkä siinä mielessä kuulosta kuitenkaan tutulta, että tämä naispuolinen kaveri sanoi, ettei hän tiedä tai ettei häntä kiinnosta meidän parisuhteen asiat, ja uskoisin myös ettei valehtele. Mutta mies saattaa hyvinkin olla ihastunut.

Vierailija
12/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:39"]

Oijoi... Kuulostaa liian tutulta. Minä tapailin miestä joka oli naimisissa. Erosi myöhemmin 'minun takia' mutta minulta kysymättä. Vaimo muutti pois. Mies kielsi meidän suhteemme vaikkakin se jatkui täyspainotteisesti koko ajan. Piti vaimonsa tyytyväisenä ettei erosta tulisi sotkuinen ja häntä ei voisi syyttää erosta. Vetosi sukulaisille siihen että vaimo lähti, vaikka todellisuudessa lähti koska sai tietää meistä. Mies ei halunnut vaimoaan takaisin ennenkuin oli varma että minä jatkan hänen kanssaan, jatkoimmekin kunnes sain tämän selville ja jätin miehen, joka palasi sitten vaimon luo takaisin joka oli kokoajan ollut ns. Uskollinen ja odotellut miestään joka petasi uutta suhdetta ja kun se päättyi jatkoi vaimonsa kanssa.

[/quote]

Joo noin se varmaan usein menee. Mutta ei ehkä siinä mielessä kuulosta kuitenkaan tutulta, että tämä naispuolinen kaveri sanoi, ettei hän tiedä tai ettei häntä kiinnosta meidän parisuhteen asiat, ja uskoisin myös ettei valehtele. Mutta mies saattaa hyvinkin olla ihastunut.
[/quote]

Vaimot ne uskoo mitä haluaa...

Vierailija
13/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna miehelle seksiä, lopetat miehen kanssa juttelun, et kysy mitä tekee ja miksi. 

Keskity omiin asioihin, harrasta jotakin, pukkaa lapset miehelle ja mene ulos omien kavereiden kanssa.

Rohkeasti omaa elämää elämään

Vierailija
14/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:23"]

Siis me ollaan yhteisestä sopimuksesta vielä "harkinta-ajalla" vähän aikaa. Tosin hieman epäoikeudenmukaiselta se tuntuu jos mies sitten oikeasti kokeilee mahdollisuuksiaan uuteen kaveriinsa samalla kun itse olen uskollisena.

ap

[/quote]

Miksi sinulla on erisäännöt kuin miehellä, samat säännöt molemmilla

Vierailija
15/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä on sopimus, niin en kai minä sitä ala rikkomaan, vaikka mies sitä toivoisikin? :D

ap

Vierailija
16/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän aloittajan älykkyysosamäärä on. Tuntuu ettei kovin korkea kyllä.

Vierailija
17/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäsi uittaa pippeliään muissa naisissa.

Vierailija
18/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:16"]

Mikähän aloittajan älykkyysosamäärä on. Tuntuu ettei kovin korkea kyllä.

[/quote]

Kertoisin jos tietäisin. Jos sillä nyt edes olisi mitään merkitystä... Olettaisin, että normaali?

ap

Vierailija
19/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:34"]

Eksäsi uittaa pippeliään muissa naisissa.

[/quote]

no hyi!

ap

Vierailija
20/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itse muka olla tuollaisessa suhteessa? Et voi luottaa mieheesi ja erosittekin jo, eli oisko aika päästää irti.