Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asumusero ja toinen nainen?

Vierailija
21.04.2015 |

Mitä mieltä olette tällaisesta... Nimittäin mies halusi yhtäkkiä erota, kun olimme riidelleet pahasti. En jaksaisi selittää kaikkea mitä siihen liittyi, mutta mies on pikku hiljaa etääntynyt minusta aloitettuaan uudessa työpaikassa. Hän sai paljon uusia kavereita, mutta minä estin hänen elämistään kun vaadin esimerkiksi, että hän tekisi minunkin kanssani joskus jotain. Hänen mukaansa minun pitää ottaa itse vastuu itsestäni ja onnestani. Se, että viimeiset pari vuotta ovat menneet lasten hoitamiseen, on myös minun vikani, koska en jaksa enää opiskella ja keskittyä niin paljon opiskelurientoihin, joista jäin aika paljon ulkopuoliseksi raskausaikana. Pari parempaa kaveria on, mutta hekin elävät omaa perhe-elämäänsä, eivätkä jaksa hekään kanssani käydä muualla kuin ehkä lenkillä.

Sitten kun piti miettiä, mitä me voisimme tehdä. Me sitten saimme riidan aikaiseksi siitäkin. Hänen mukaansa kaikki minun ehdotukseni yhteiseksi tekemiseksi ovat idioottimaisia ja junttimaisia. Hänen mukaansa minulle olisi pitänyt riittää se, että käymme joskus ravintolassa syömässä ja siinä se. Siis ainoastaan syömässä, ei muuta. Itse olisin halunnut tehdä jotain "kivempaakin". Hänellä on eri kiinnostuksen kohteet, ja ne omat kiinnostuksenkohteet kelpasivat ja pääsisin niihin mukaan kyllä. Ja häntä myös häiritsi se, kun otin aina joka päivä sen, että hän oli meidän parisuhteen aikana kehunut toista naista kauniiksi ym.  Senkään takia hän ei halunnut tehdä kanssani mitään kivaa, koska se muutaman vuoden takainen toisen naisen kehuminen ja jatkuva viestittely oli mielessäni melkein koko ajan. Vaikka kuulemma siinä ei ollut mitään, eikä hän kehunutkaan naista mitenkään tosissaan. Sanoi siis naiselle, että "olet maailman kaunein". Tosin sen olen nyt viime kuukausina pystynyt antamaan anteeksi, koska olen katsellut naisen kuvia, ja hän muuttuu aina vaan enemmän keski-ikäisen näköiseksi ja rupsahtaneeksi, vaikka on vasta reilu parikymppinen...

Lopulta mies siis päätti erota, koska ei vaan enää jaksanut mustasukkaisuuttani ja riitoja. Hän on alkanut käydä nyt työkavereidensa kanssa enemmän kaljalla ym. Tosin lapset ovat hänellä usein, mutta hän saa lapset laitettua vanhemmillensa hoitoon käytännössä aina kun haluaa. Hänellä on uusi naispuolinen kaveri, jolta kysyin asiasta. Hän sanoi, ettei voi tietää onko mieheni häneen ihastunut. Vastauksesta ei saanut oikein mitään irti, muuta kuin sen, että hän kirjoitti mieheni kanssa niitä, koska kuulosti monessa kohtaa ihan samalta. Selvisi kuitenkin, että he ovat jo aika hyviä ystäviä, vaikka ovat tunteneet vasta 3 kuukautta. Nainen toivoisi, että pysyisin mieheni asioista erossa ja ihmetteli, miksi minua edes kiinnostaa onko heillä jotain.

Kuitenkin mies jostain kumman syystä edelleen toivoo, että olisimme vain asumuserossa. Emme juttele muuten juurikaan muusta kuin lasten asioista. Välillä mies kuitenkin haluaakin seksiä, suunnilleen kolmen viikon välein. Hän kuitenkin sanoo, ettei voisi harrastaa seksiä kenenkään muun kuin minun kanssani. Hän myös kävi täällä viimeksi pari päivää sitten ja kun kysyin, onko viestejä tämän uuden naispuolisen kaverinsa kanssa, niin hän näytti puhelimestaan, ettei niitä ole. No tämä nainen kuitenkin myöhemmin sanoi, että niitä on, ja että hänellä on oikeus jutella ystävänsä kanssa. Todella vaikea nyt sanoa, miten asia oikeasti on, siis että ovatko vain kavereita, vai ovatko ihastuneita toisiinsa.

Siis uskon, että nainen ja mies ovat vain kavereita VIELÄ, mutta sitten kuitenkin jotenkin iskee vainoharhainen olo, kun miettii tuota miten naisella oli vihamielinen suhtautuminen minuun jo aluksi. Tosin se saattoi johtua siitä, että mies haukkui minua hänelle...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:16"]

Mikähän aloittajan älykkyysosamäärä on. Tuntuu ettei kovin korkea kyllä.

[/quote]Jep. Lapsiraukat tässä saavat aika paljon niskaansa ja erittäin huonot eväät tulevaisuuteensa. Äiti on kynnysmatto, eikä edes halua olla muuta, ja isä joku ongelmainen despootti.

Vierailija
22/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:09"]

Jos meillä on sopimus, niin en kai minä sitä ala rikkomaan, vaikka mies sitä toivoisikin? :D

ap

[/quote]Naurattaako sinua tämä asia? Hieman yksinkertainen kuva sinusta tulee, mutta silloin on toki helppo naureskella... Onnea elämääsi vain, se on juuri sellaista kuin itse haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:09"]Jos meillä on sopimus, niin en kai minä sitä ala rikkomaan, vaikka mies sitä toivoisikin? :D

ap
[/quote]

Sopimus? Ei teillä ole sopimusta

Vierailija
24/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi !? harrastat seksiä hänen kanssaan?!?

Vierailija
25/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksa näitä vaimoja jotka teette tuota 'mies otti eron mutta minä täällä vaan odotan että mies palaisi'
KYNNTSMATOT! En ikinä mene naimisiin jos samalla kun sanoo 'tahdon' aivot sulavat...
Ja sitten ihmetellään miksi miehet ovat kusipäitä? - NO KOSKA NE VOI KUN TUOLLASET KYNNYSMATOT MAHDOLLISTAVAT SEN!! en kestä.
Voisin lohduttautua siihen että tää on pska provo mutta kun näitä näkee ihan kaveri piirissä. Miehillä salarakkaat, käyvät kokeilemassa elämää salarakkaan kanssa, salarakas kyllästyy ja pistää miehen vaihtoon ja vaimot odottavat kotona vaseliini purkit valmiina että tuo ihana mies palaa takaisin, kun siinä kuitenkin on niin paljon hyvääkin..

Vierailija
26/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään kestä tätä kynnysmattona oloa. Mutta en voi mitään... Mies kyllä sanoo ettei sillä toista naista ole, eikä halua, että mä kävisin missään treffeillä. Mutta silti... Mä haluaisin muuttaa kotikaupunkiini, mutta mies sanoo ettei se käy hänelle. Haukkuu että olen paha ihminen jos muutan, ja uhkailee kaikella typerällä jos muutan. Ja hauskinta tässä on se, ettemme ehtineet edes naimisiin asti. Meillä piti olla häät, mutta miestä ei loppuaikoina enää kiinnostanut häiden järjestely. Mä vielä tyhmänä tein kaiken työn ja peruin kaikki, hääpaikat, kuvaajat, kirkot ym. Ja tämä kaikki kuukausi ennen häitä. Samalla mies vaan hymyili ja kirjoitteli tuon naisen kanssa. Hänen ei tarvinnut tehdä yhtikäs mitään. Hääkutsuja tilatessa vaan tajusin lopulta, ettei miestä kyllä nämä meidän häät yhtään kiinnosta. Kyllähän mä sanoin, että voisi hänkin tehdä jotain häiden perumisen eteen jos ei häitä halua. Jotenkin vaan sitten "sekosin" ja peruin kaikki kerralla. Jälkikäteen olen kyllä kysynyt, että mitä olisi tapahtunut, jos en olisi perunut. Hän on sanonut, että jaa-a, ehkä se olisi ollut aika mielenkiintoinen päivä.

ap

Vierailija
27/27 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä pakko valottaa hieman tuota meidän sopimusta niille jotka väittävät, ettei sellaista ole. Me olemme oikeasti sopineet, että kokeillaan erillään asumista, että mitä siitä tulee. Ja silloin kun se on vasta kokeiluvaiheessa, niin ei ole uusia suhteita. Toukokuussa päättyy tuo vaihe. Mies sanoo, että hänellä ei tule olemaan ketään vielä kesälläkään. Mutta en tiedä sitten onko hän mitenkään sitoutunut koko sopimukseen kuitenkaan vai onko vain passiivinen eikä jaksa etsiä naista.