Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suurinosa valitsee heteroseksuaalisuuden?

Vierailija
21.04.2015 |

Moni uskoo, että biologia määrää meidät ihmiset heteroseuksuaaleiksi, mutta feministinen sukupuolentutkimus (entinen naistutkimus) on todennut, että seksuaalisuutemme on sosiaalinen konstruktio. Yhteiskunta ja kulttuuri siis aiheuttavat sen, että seksuaalisuutemme rakentuu heteroseksuaalisuudeksi.

Mutta miksi sitten 98 % yhteiskunnan jäsenistä valitsee heteroseksuaalisuuden? Miksei jakautuma ole 50 – 50 %?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tiennyt olevani bi.

Vierailija
2/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo naistutkimus mitä tahansa, minua ei naisen pimppa kiinnosta sitten pätkääkään. Ei kun ei. Melaa mekkoon! :)

T: heteronainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsee??

Vierailija
4/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö homous olekaan synnynnäistä? Siitä voi siis parantua?

Vierailija
5/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
6/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen perusta on lisääntymisellä. Siksi useimmat meistä tuntevat seksuaalista vetoa ihmisiin, joiden kanssa voi luoda jälkeläisen. 

Eli kovasti kaipaisin linkkejä näihin "tutkimuksiin". Feministinen sukupuolentutkimus ei kyllä välttämättä vakuuta tieteen kriteereiden täyttämisen kohdalla. 

Mutta kansainvälisesti arvioituja, arvostettujen instanssien läpikuljetettuja tieteellisä artikkeleita aiheesta voi linkittää ja ne ovat jopa toivottuja. 

Itse asiassa koko sosiaalinen konstruktiokin on sosiaalinen konstruktio, jos ymmärrät....

Vierailija
7/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt minusta ole mikään valinta. Kyllä minä joskus hurjassa nuoruudessa kokeilin seksiä naisen kanssa, mutta ainut mikä siinä kiihotti, oli vieressä alasti toimintaa seuraava mies. Ei vain sytytä toi naisen värkki, ja olen tosi seksuaalinen tyyppi.

Vierailija
8/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:54"]

Eikö homous olekaan synnynnäistä? Siitä voi siis parantua?

[/quote]

Vain jos sillä on jokin tautiluokitus. Ei kun vaan kaikki homoseksuaalit saikkua hakemaan työterveyshuollosta. ;)

Vierailija
9/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään valintaa. Olen aina ollut vain miehistä kiinnostunut ja sillä sipuli.

Vierailija
10/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "yrittänyt valita" heteroseksuaalisuuden koko elämäni ajan koska se vähentäis muhun kohdistuvaa syrjintää, mut päädyn aina olemaan homo. Kun naiset ei innosta niin miksi huijata itseään. Ajanhukkaa.

Vierailija
11/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mitää valinnut, heteroseksuaalisuus valitsi minut.

Vierailija
12/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous ei periydy. Onneksi.

Tautiluokitus ja rikolliseksi leimaava lakipykälä ollut aikoinaan olemassa.

Vierailija
13/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:50"]

Sanoo naistutkimus mitä tahansa, minua ei naisen pimppa kiinnosta sitten pätkääkään. Ei kun ei. Melaa mekkoon! :)

[/quote]

Kuulostaapa ahdasmieliseltä. Taidat olla perussuomalaisten äänestäjä? Kyllä tänä päivänä pitäisi olla vähän suvaitsevaisempi, kun eletää sentään vuotta 2015.

(yllä oleva oli sarkasmia =) )

Vierailija
14/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kristilliseltä sukupuolentutkimukselta. Kristitythän uskovat, että homous valitaan. Ei mun sukupuolentutkimuksen tunneilla ainakaan tollasia puhuttu vaan homoutta ja heteroutta käsiteltiin biologisina ilmiöinä (esiintyyhän molempia luonnossa). Turha provo.

Vierailija
15/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistutkimus on höpöhöpöhuuhaata. Toisaalta on hyvä että femakoilla on jotakin tekemistä, niin eivät sotkeudu asiahommiin.

Vierailija
16/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:50"]

[/quote]

Kuulostaapa ahdasmieliseltä. Taidat olla perussuomalaisten äänestäjä? Kyllä tänä päivänä pitäisi olla vähän suvaitsevaisempi, kun eletää sentään vuotta 2015.

(yllä oleva oli sarkasmia =) )
[/quote]

Niin mikä siinä oli sarkasmia? Äänestin Vihreitä niin kuin aina. Vaikka olen fiksu ja avarakatseinen nainen, naiset eivät kiinnosta minua seksuaalisesti. Sori.

Vierailija
17/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:46"]Moni uskoo, että biologia määrää meidät ihmiset heteroseuksuaaleiksi, mutta feministinen sukupuolentutkimus (entinen naistutkimus) on todennut, että seksuaalisuutemme on sosiaalinen konstruktio. Yhteiskunta ja kulttuuri siis aiheuttavat sen, että seksuaalisuutemme rakentuu heteroseksuaalisuudeksi.

Mutta miksi sitten 98 % yhteiskunnan jäsenistä valitsee heteroseksuaalisuuden? Miksei jakautuma ole 50 – 50 %?
[/quote]
98% ?? Mistä tuommoinen luku?

Vierailija
18/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin pitkään hetero, kunnes kohtasin Tosi Miehen <3

Vierailija
19/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi valita homous? Sano yksikin hyvä tai järkevä syy?

Vierailija
20/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan voi valita mistä sytyn... Satun syttymään miehistä, peniksestä enkä koe ajatusta seksistä naisen kanssa yhtään kiihottavaksi vaikka kuinka yrittäisin ajatella toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä