Mistä sen naisen nykyää löytäis?
Olen miettiny mistä ihmeestä naisen löytäis? Tuntuu että monet viihtyy sinkkuna nykyää. Minä en. Siis mies olen. Keski-ikää on pidän ittestäni jotenki huolta.. päivittäin lenkkeilen on työpaikka ja kaikki. Ihan hyvältä myös näytän. Semmonen aika rauhallinen vähän ujo mies. En polta ja joskus vaan juon alkoholia. Olen kokeillut tinderiä ja semmosia mut ei oikein mun juttu kun tosi harvoin tulee osumia. Baareissa en nyt oikein käy ja vielä tämä korona. Mutta en vaa tiedä mistä?
Kommentit (148)
Eikä seksiseuraa enää yli 35 v miehenä saa.. jotenki kai se pitäs tottua elää yksin ja oma käsi vaan.. tätähän tää elämä on.. töitä ja kotiin töitä ja kotiin ja yksin.
MIksei kukaa halua kirjottaa keskustella aiheesta? Mikä ihmiset teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Totaalinen kyllästyminen tähän samaan aiheeseen. Ei ketään kiinnosta sun jankutus.
No se on huomattu monesti todella monesti. Ilmeisesti ei vain ole mitää tehtävissä.. kaikkeni on yrittäny.. tehny uudet profiilit ottanu uudet kuvat profiilitekstit ja kaikkeni tehny.. Näköjään yli 35 v mies joka ei oo kovin hyvässä asemassa tai täydellinen mies ei kelpaa oikein kellekkään. Onhan se huomattu
Joo vois ruveta kattomaa jotai leffaa.. ja ruveta tekee muita juttuja elämässä. Ei tässä ole mitää järkee.
Töitä liikuntaa taas töitä ja yksin oloa.. sitähän tää on ollut jo kauan ja eipä elämä pahemmi ole muuttunut tai ei näytä muuttuvan. Kun on tässä pisteessä.
Välillä mietin mitä järkee aina yksin kirjotella ja elää tätä elämää kun kärsii yksinäisyydestä ei oo kamuja ollut monee vuoteen ja on ilmaa kaikille.. ei oikee työtkää innosta.
Mieluite jos se on tällästä paskaa kokoajan.. niin tappais vaikka ittensä joskus.. kun ei tällästä elämää jaksa.
Nyt antaa olla mä en jaksa yksin kirjotella.. ei hevon paskaakaa mitää järkee missää mitä sanoo tänne. ketää ei kiinnosta.. ketää ei kirjota.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tykkää miehistä joilla ei ole omaa elämää, harrastuksia ja kavereita. Sellainen mies vain roikkuisi kokoajan naisessaan, vaikka nainen haluaisi välillä viettää iltaa ystäviensä kanssa ihan naisten kesken vaan jolloin mies voisi samalla hengailla omiensa kanssa. Ahdistivaa olisi olla miehen koko elämä.
On totta, että naiset eivät valitse parisuhteeseen tällaista miestä. Kuitenkin sen jälkeen kun suhde on solmittu, naiset yleensä edellyttävät, että mies luopuu harrastuksistaan ja kavereistaan, ja omistautuvat parisuhteelle, joka naisen mielessä tarkoittaa naisen palvelemista.
Te naiset olisitte onnellisempia ja päätyisitte toimivampiin suhteisiin, jos alun alkaen valitsisitte miehiä, joita ei omat harrastukset ja kaverit niin kiinnosta.
IHan sama ihmiset on niin vaikeita ja ilkeitä ja monet on kusipäitä.. että parempi elää erakkona ja korkeintaa käy töissä ja kaupassa.
Sitten kun vähäki valittaa tai haluais parisuhteen naisen.. niin heti tulee.. et tuu koskaa kelpaavan olet ilmaa naisille ihan roskaa.. plaaplaa.. tätä kuultu jo monta vuotta. en jaksa.
”Ihan hyvältä myös näytän”
OK. Kaikilla tietämilläni hyvännäköisillä miehillä on naisystävä. Omaa viehätystasoaan suurinpiirtein.
Arveletko esim. ulkonäkösi esim. numeroksi 8? Jos asteikko on 4-10.
No kuinka ihmeessä sinulla ei ole kaksin naista, eli ihan hyvännäköistä ..?
Voiko olla, että olet 5? Tai 6? Ja katselet vain kärkinaisia?
Ja jos sinulla on jo ikää, niin tuskin ikäluokkasi naiset ovat olleet mitään entisiä miss suomia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä te naiset sitte haluatte? Ei täälä edes kukaan vastaa viesteihin. Millanen naiset pitäs olla? Kyl omasta mielestä oon ihan riittävä kyllä sille sopivalle.. mutta ei näytä vaa kelpaavan.
Itse kelpuutan järjissään olevan miehen, jota ei tarvitse pelätä.
Joo sitten laske rimaa laske rimaa.. erittäin rumaa lihavaan erittäin lihavaa naiseen ku et muuta saa.. plaaplaa.. tää koskaa saatana muutu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te naiset sitte haluatte? Ei täälä edes kukaan vastaa viesteihin. Millanen naiset pitäs olla? Kyl omasta mielestä oon ihan riittävä kyllä sille sopivalle.. mutta ei näytä vaa kelpaavan.
Itse kelpuutan järjissään olevan miehen, jota ei tarvitse pelätä.
Aha no kyl mä oon ihan järjissäni itse käyn töissä urheilen elän normi elämää. Mua ei sori tarvi pelätä!!
Jos olet ihan hyvännäköinen esim. Kasin mies, niin luulisi sinulla olevan kasin nainen….
Ehkä tosiaan yliarvioit ulkoisen viehätysvoimasi.
Jos pidät itseäsi nuorekkaana niin ajapa kuvasi how old net-ikäarvion läpi ja ylläty 😃
Vierailija kirjoitti:
Hoet koko ajan että mikä teitä vaivaa. Kaikissa muissa on se vika?
Vierailija kirjoitti:
”Ihan hyvältä myös näytän”
OK. Kaikilla tietämilläni hyvännäköisillä miehillä on naisystävä. Omaa viehätystasoaan suurinpiirtein.Arveletko esim. ulkonäkösi esim. numeroksi 8? Jos asteikko on 4-10.
No kuinka ihmeessä sinulla ei ole kaksin naista, eli ihan hyvännäköistä ..?
Voiko olla, että olet 5? Tai 6? Ja katselet vain kärkinaisia?
Ja jos sinulla on jo ikää, niin tuskin ikäluokkasi naiset ovat olleet mitään entisiä miss suomia?
No luuletko että katon missi naisia ootko tosissas.. Ei vois vähempää kiinnostaa.. katselen ihan tavallisia naisia. olen varmaa 6-7 en ole kyl kovin ruma.
Ilmeisesti jotenki voi vähän ikä vaikuttaa.. että naisia ei enää niin kiinnosta.. tai sitten olen vaa jotenki rupsahtanut tai jotenki vaa en oikee edes ymmärrä.. miten tää voi olla näin vaikeeta.