Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomalla meni rahaa yli 3500 euroa --- onko väärin?

Vierailija
07.04.2024 |

Eli maksoin itseni ja BF:n lennot, majoituksen ja syömiset sekä kohteiden maksut. BF maksoi ihan jotain pientä, lähinnä itselleen matkamuistoja. Häiritsisikö sinua tämä maksamisen epätasapaino?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sama mihin itse tienaamansa rahat käyttää. Itseäni ei kiinnosta eikä häiritse sinun rahankäyttösi. Oletko pettynyt?

Vierailija
2/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä näköjään vähälläkin pärjää kun oikein yrittää. Eihän kaikilla tietenkään voi olla varaa oikeaan lomaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olisi ihan kiinni siitä, mikä on bf vai onko fb, millaiset tulotasot on kummallakin ja mitä olette sopineet. Minulla oli aikanaan itseä hieman vanhempi sugarD ja se oli parhainta aikaa matkustella 😎

Vierailija
4/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teit valintasi maksaa. Olisitte tietysti voineet käydä vaikka Tallinnan risteilyllä ja maksaa kulut puoleksi, jos se on sitä mihin molemmilla on varaa.

Vierailija
5/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako BF kunnon kyydit

Vierailija
6/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo muille kuuluisi?

Se on sinun oma asiasi.

Toivottavasti oli kivaa.

Vierailija
7/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömiä hintoja!!!

Vierailija
8/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on varaani mikäs siinä 

Vierailija
9/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies maksaa lennot, majoituksen ja a osan ruuasta. Matkamuistot yleensä minä ostan lspsille, mutta ne niin mitätön summa ,että ei väliä kuka maksaa. Kalliissa nähtävyyksissä emme ole olleetkaan lähiaikoina lomilla. 

Itselläni on yleensä vaatimaton matkakassa mukana, (koska ei varaa enempään) muutamia satasia n. 600€ per matka, jotka käytän perheen ruokiin.

Tuo kyllä pitäisi olla ok miehelle, koska suullisella sopimisella Hän ei maksa asumiskuluj asunnosta,jossa asumme ja maksan itse vielä enemmän perheen ruokia kun hän. Olen kyllä antanut ymmärtää, että koska hänellä on realistiset mahdollisuudet säästää paljon,  voi käyttää niitä sitten mielellään vaikka myös perheen matkoihin. Hän maksaa myös omaa omistusasuntoa. 

Siihen nähden valitukset siitä, että on rankkaa kun emme voi jakaa lomakuluja puoliksi on aikamoista puppua. Hänellä siis vielä isompi palkka. Kehtaa vielä marista,että oma lentolippunikin pitäisi maksaa joskus. 

Todella kiitollinen,että on kustantanut paljon asioita,mutta seuraavaksi taidan kysyä ja olen kysynkin että jos nykyiset kustannukset liikaa, niin mitä sitten pitäisi kustantaa perheelle? 

Vierailija
10/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitte.mä ostin veneen kesää varten meni 29 000e 

Vierailija
11/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa reissu kahdelle hengelle. 

Vierailija
12/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä muuten matkoista muistetaan vaan ne lentoliput ja majoitus ja kuka kustansi ne.

Monilla menee ruokakuluihin esim. kolme kertaa enemmän mitä kotona menisi viikossa, jos lomalle ei ole menty kitastelemaan ja syödään usein ulkona. 

Eli ne ylimääräiset ruokailukulut pitää ottaa myös matkakuluineen huomioon. 

Sitten on vielä ne muut kulut. Liikkuminen ja nähtävyydet.

Esim. kun olimme vuosia sitten eräässä suurkaupungissa (3 aikuista ja 2 lasta) aikuisista muut kun minä maksoi majoituksen ja lentoliput.

Mutta omasta lompakostani maksoin mm. julkisen liikenteen liput koko poppoolle joista tuli n. 150€, nöhtövyyksiä ja huvituksia n. 500€ ja osaksi ruokaakin.

Kuitenkin kuulin jälkikäteen, että muka ilmaiseksi olisin ollut matkalla mukana. 

Vierailija
13/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies maksaa ruoat ja sähkölaskun ja minä säästän. Muut kulut puoliksi. Jos lähdemme matkoille niin minä maksan säästöistä. Tämä järjestely sopii meille. 

Vierailija
14/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tulee mieleen edes kysyä muilta? Kysymys kuuluu enemmänkin että häiritseekö sua tai sitä kamuu? 

Vierailija
15/15 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tulee mieleen edes kysyä muilta? Kysymys kuuluu enemmänkin että häiritseekö sua tai sitä kamuu? 

Saan kyllä vastinetta muuten. Eikä häntä haittaa. Tätä se rakkaus on.

AP