Mistä sen naisen nykyää löytäis?
Olen miettiny mistä ihmeestä naisen löytäis? Tuntuu että monet viihtyy sinkkuna nykyää. Minä en. Siis mies olen. Keski-ikää on pidän ittestäni jotenki huolta.. päivittäin lenkkeilen on työpaikka ja kaikki. Ihan hyvältä myös näytän. Semmonen aika rauhallinen vähän ujo mies. En polta ja joskus vaan juon alkoholia. Olen kokeillut tinderiä ja semmosia mut ei oikein mun juttu kun tosi harvoin tulee osumia. Baareissa en nyt oikein käy ja vielä tämä korona. Mutta en vaa tiedä mistä?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Töistä?
Varmat saumat. Reilu 50 miestä ja kolme naista.
Mitä te naiset sitte haluatte? Ei täälä edes kukaan vastaa viesteihin. Millanen naiset pitäs olla? Kyl omasta mielestä oon ihan riittävä kyllä sille sopivalle.. mutta ei näytä vaa kelpaavan.
No antaa olla.. parempi se vaa hyväksyä tilanne. Oon kyl omast amielestä ihan ok tyyppi ja riittävä.. jos ei kelpaa.. niin harmi..
Kaippa en oo yhtää ulkonäöllisesti naisten tyyppiä ja jotenki en voi ees uskoa tätä. Kuitenki ennen nuorempana naisia on riittänyt. miten on ees tälleen.. mikä teitä naisia vaivaa.. olenko liia vanha vai maha kenties?
Naiset mikä teille kelpaa.. täydellinen kroppa? 3 kertaa viikos salilla? 10 tonninn volvo tai audi? Komea naama ja hiukset päässä?
Eihän tänne kukaa vastaa. En jaksa enää jauhaa yksin keskustelua. Ei tässä ole hevon mitää järkeä.
Suomi 24 olen löytänyt mieheni. Mulla ei ollut edes kuvaa. Ensimmäisen herran kanssa olin reilut 7 vuotta ja nykyisen kanssa kohta 3 vuotta yhdessä.
Aasiassa on parisuhteeseen sitoutumishaluisia, Suomessa ei.
Trollityttö? Luonteiden pitää jotenkin mätsätä.
Joo pitäkää naiset tunkkinne kun ei kelpaa.. aina löytyy komeempi ja varakkaampi ja kiinnostavempi mies!!!
Jotenki miettii onko tässä elämässä mitää järkee etsimällä ei löydä mitää ja naiset ei kotia kävele.. siis niin hermoja raastavaa touhua ja turhauttavaa.. kaikki tinderit kaikki
Jos vaan erakoituis kotia ja lopettais kaikki ja elää ikuisesti yksin.. Mutta on tosi vaikeeta kun niin kaipais rakkautta ja sitä naisen kosketusta ja kaikkee
Joo lähen lenkille.. ihan sama en jaksa enää. Pakko tottua elää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa minkäänlaista läheisyyttä kukaan ei halua koskea ja myöskään seksiä ei saa mistään.. mitä tehdä?
Että saisit läheisyyttä ja joku haluaisi koskea sinua ja kaiken lisäksi "antaa" seksiä jonkun täytyisi ensin ihastua/rakastua sinuun. Kyllä viehättävä mies kumppanin löytää ennemmin tai myöhemmin. Tarkkaile itseäsi, mistä kiikastaa?
Kerro mistä päin kirjoittelet? Ehkä tällä palstalla on sinun kotikulmilla oleva sinkkuneito. Ehkä siinä sinun naapurissasi. ..
Korona harmillisesti sulkee harrastepaikkoja tm, missä ihmisiä tapaa, mutta muistakaa miehet, että ette pelästy naapuria roskakatoksella esim kun naapurintyttö tervehtii... tai kassajonossa katsele kenkiänne kun tyttö edessänne laittaa välikapulan ostosten väliin....
Päiviin mahtuu tilanteita. Aloitetaan sillä hymyllä valoisalla katseella ilman maskia. Ehkä siellä lähikaupassa on sinkkutyttö, joka katselee söpöjä poikia myös.
Korona ja maskit tierysti jälleen kerran rajoittaa, mutta muistetaan kanssaihmisten kanssa kohteliaisuudet. Edes hyvää mieltä arkipäiviin.
Sinkuille riittää ne tukkivat silmät sieltä maskin seasta
Kannattaa olla kohtelias kanssaihmisille, myös niille, joiden kanssa et haluaisi seurustella. Silloin joku voi vinkata sinusta jollekin toiselle henkilölle, että kiva tyyppi. Ylenpalttinen itsensä kehuminen on myös asia, jota monet karsastavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa minkäänlaista läheisyyttä kukaan ei halua koskea ja myöskään seksiä ei saa mistään.. mitä tehdä?
Että saisit läheisyyttä ja joku haluaisi koskea sinua ja kaiken lisäksi "antaa" seksiä jonkun täytyisi ensin ihastua/rakastua sinuun. Kyllä viehättävä mies kumppanin löytää ennemmin tai myöhemmin. Tarkkaile itseäsi, mistä kiikastaa?
En tiiä mistä kiikastaa.. oon laskenut rimaaki-. sitä ihmettelen mistä kiikastaa. .mikä teitä suomalaisia naisia vaivaa?
musta vaa tuntuu etten riitä tälläsenä jotain pitäs tehdä.. en tiedä mitä.. töissä käyn ja elämäs on sillain kaikki kunnossa.. että en ainaskaa työtön ole kun semmonen ei kelpaa.. ja en läträä alkoholia.. omaan ulkonäköön olen tyytyväinen ja kaikkee.. mutta joku täs nyt mättää kokoajan.
Jotenki en ymmärrä miksei naiset sitten nää mussa mitään. Olenko heidän mielestä edelleen alemman tason mies. pitäskö mulla olla parempi kroppa. enempi rahaa ja hienompi auto.. mitä te naiset sitte haluatte?