Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä sen naisen nykyää löytäis?

Vierailija
02.01.2022 |

Olen miettiny mistä ihmeestä naisen löytäis? Tuntuu että monet viihtyy sinkkuna nykyää. Minä en. Siis mies olen. Keski-ikää on pidän ittestäni jotenki huolta.. päivittäin lenkkeilen on työpaikka ja kaikki. Ihan hyvältä myös näytän. Semmonen aika rauhallinen vähän ujo mies. En polta ja joskus vaan juon alkoholia. Olen kokeillut tinderiä ja semmosia mut ei oikein mun juttu kun tosi harvoin tulee osumia. Baareissa en nyt oikein käy ja vielä tämä korona. Mutta en vaa tiedä mistä?

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tykkää miehistä joilla ei ole omaa elämää, harrastuksia ja kavereita. Sellainen mies vain roikkuisi kokoajan naisessaan, vaikka nainen haluaisi välillä viettää iltaa ystäviensä kanssa ihan naisten kesken vaan jolloin mies voisi samalla hengailla omiensa kanssa. Ahdistivaa olisi olla miehen koko elämä.

No en roikkuisi naisessa kyllä antaisin tilaa naiselle. Mutta ei taida mistää löytää parisuhdetta.

Vierailija
42/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkeni yrittänyt mutta ei mitää.. tinderissä ei oikein yhtään mitään.. masentaa vain tälläinen elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa minkäänlaista läheisyyttä kukaan ei halua koskea ja myöskään seksiä ei saa mistään.. mitä tehdä?

Vierailija
44/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni olevat nuoret ovat löytäneet partnereita isein ystäväpiiristä ( kaverin kaverin kaveri) tai opiskeluympyröistä. Nyt ovat ajat olleet haasteellisia suhteiden luomiseen.

Vierailija
45/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en opiskele ei oo harrastuksia ei ole kavereita.. tuntuu ettei ole mitää saumaa enää?

Vierailija
46/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tajua miten toiset niin helposti löytää tai siis täh... itte pyörin täs samas pistees ja yli 35 v mies ikää on. En halua lapsia koskaan.

Vierailija
47/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä saisi kumppanin? Olen vähän yksinäinen joo ja ylipainoa lievästi kyllä liikun.. kivan näkönen mies.. kertokaas miksi naiset en kelpaa teille???

Vierailija
48/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa niille naisille, joita näette päivän aikana. Jos tulee se vastaan, joka säväyttää. Ja sinä myös häntä.

Vierailija
49/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ai tuntemattomille naisille kadulla lenkkipolulla :D?

Vierailija
50/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä naiset koskaa halua missää jutella.. mulla ei miehenä ole edes kavereita-. ja koen olevani vähän yksinäinen syrjäytynyt.. käyn kyl ulkona ja joskus kahvilassa.. mutta ei sinne huvita yksin mennä ku toisilla on kavereita. tulee vaa paha mieli

Vierailija
51/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hiljanen palsta... ei tänne ketää kirjota. Ilmeisesti pakko luovuttaa.. parisuhdetta ei enää löydä.

Vierailija
52/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jokin vähän vakavampi deittipalvelu? Sinkkutoiminta koronan loputtua, tosin sinne ei kannata mennä heti iskumielellä vaan ensin tutustumaan. Harrastukset, tuttavien kautta...

Ei ole harrastuksia ei ole tuttavia.

Se on sitten jo isompi ongelma kuin kumppanin puute. Suosittelisin, että panostaisit ensisijaisesti siihen, että etsisit jonkun kivan harrastuksen ja yrittäisit löytää kavereita. Sitten saattaisi ehkä kumppanikin löytyä ja ainakin elämä tuntuisi mielekkäämmältä.

Vierailija
53/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei lähesty sinua, koska sun olemus ja katse on pelottava.

Tämä on muuten semmoinen juttu minkä miehenäkin olen huomannut, se vähä mitä nyt toisten miesten profiileja olen päässyt näkemään. Ja mullekin on annettu palautetta, että hymykuvia ei ole koskaan liikaa.

Surullista on myös se, että on ihmisiä jotka eivät osaa hymyillä luontevasti selfieissä. 

Vierailija
54/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä naisena voin sanoa, että ei kiinnosta suhteet enää. Aina joutuu kodinhoitajaksi, mustasukkaisuuden kohteeksi ja sylkykupiksi. Kaiken kruunaa itsekeskeinen seksi (miehen puolelta).

Aikani yritin ja uskoin, että löydän mukavan tyypin, mutta kahden pidemmän suhteen jälkeen totean, että tuskin tuo yllämainittu kaavaa muuttuu.

Keskityn siis elämään kuin nuoret miehet: harrastan ja puuhaan omia juttujani. Seurankaipuussa sitten hankin jonkun hetken huuman. Eikä sekään enää kovin usein maksa vaivaa. Sitten jos joku mies alkaa kokata ja siivota sekä tarjoaa hyvää makuuhuone-elämää, niin voin harkita. Sitä yksisarvista odotellessa.

Vierailija
55/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri tässä näkee.. naiset ei halua enää miestä ja seurustella.. kummasti näkee vaa jatkuvasti pariskuntia? Onhan he kelvanneet toisillensa.. onhan tämä aika outoa.

Vierailija
56/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itekki miehenä ihan 7 tason mies tai 6 tason mies.. olen laskenut rimaa.. mutta ne alemman tason naisetki esim tinderisesä tai missä lie.. etsivät vain 8 tason miehiä.. niin siksi tässä ollaan sinkkuja.

Vierailija
57/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sitä oikee ymmärrä koska omasta mielestä kyllä alemman tason naiselle kelpaisin.. mutta ei siltä näytä.. luuleeko ne saavansa jonku komistuksen.. sitä ihmettelen?

Vierailija
58/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastamaan jotain. Siellä sitten tutustut toisiin miehiin kavereina. Ja heidän kauttaan tapaat heidän tyttöystävien sinkkukavereita. Tämä on ainoa tapa mikä tuollaiselle miehelle kuin sinä voi toimia.

Vierailija
59/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala harrastamaan jotain. Siellä sitten tutustut toisiin miehiin kavereina. Ja heidän kauttaan tapaat heidän tyttöystävien sinkkukavereita. Tämä on ainoa tapa mikä tuollaiselle miehelle kuin sinä voi toimia.

Juu alan kyllä harrastaan jotain otan itteeni niskasta kiinni.. kun en nyt käy missää baareissakaa ja sielä on nuoria pinnallisia naisia.. ei heitä kiinnosta tällänen vähä alemman tason mies.

Vierailija
60/148 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itekki oon ihan kivan näkönen mies hyvin pitkä ja jotenki pidän itsestä huolta ylipainoa on ei voi mitää.. en juo alkoholia en polta.. vaikutusta naisiin ei ole mitään.. en tiedä mistä johtuu vääränlaiset naiset huonoa tuuria vai mikä mättää jatkuvasti.. enkö ole ulkonäöllisesti sitten naisten tyyppiä