Mistä sen naisen nykyää löytäis?
Olen miettiny mistä ihmeestä naisen löytäis? Tuntuu että monet viihtyy sinkkuna nykyää. Minä en. Siis mies olen. Keski-ikää on pidän ittestäni jotenki huolta.. päivittäin lenkkeilen on työpaikka ja kaikki. Ihan hyvältä myös näytän. Semmonen aika rauhallinen vähän ujo mies. En polta ja joskus vaan juon alkoholia. Olen kokeillut tinderiä ja semmosia mut ei oikein mun juttu kun tosi harvoin tulee osumia. Baareissa en nyt oikein käy ja vielä tämä korona. Mutta en vaa tiedä mistä?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuinka paljon sinulla on ylipainoa? Mitat?
195. cm.. jotain 107 kg. Vähän mahaa... mitä sitte.
Ajattelin vain, kuinka todenmukainen tuo "sporttinen" kuvailu on. Itse olen sinua 10 senttiä lyhyempi ja 15 kg kevyempi, ja näytän kieltämättä aika läskiltä. Ei tulisi mieleenkään kuvailla itseäni sporttiseksi, vaikka urheilua silloin tällöin harrastankin.
Ihmettelen, miksi suhtaudut niin torjuvasti ajatukseen hoitaa tarpeesi maksullisilla? Itselleni olen todennut toimivimmaksi käydä pari kertaa kuussa tutulla ammattilaisella, joka on kaunis, nuori ja tekee kaikki temput ja vielä vähän ekstraa. Hyvä mieli jää kummallekin, ja rahaa ja varsinkin aikaa säästyy muuhun elämään mukavasti, verrattuna parisuhteissa kärvisteleviin kavereihini.
M47
En halua käydä.. haluaisin löytää kumppanin jonka kanssa olla seksiä.. muttakun jatkuvasti yksinäinen elämä masentaa ja pelkkkää töitä.. eikö tämä koskaan muutu?
Ok, tähän voisin kysyä samoin kuin joku toinen tuossa aiemmin:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit kestää kaiken sen muun ajan, kun olisit ihan tyytväinen omissa oloissasi, mutta akka vaan jäkättää ja vaatii huomiotasi?
M47
apitäkää naiset tunkkinne.. EI MULLEKKAA KELPAA KU TODELLA HOT 185 ISOTISSI JA TODELLA KAUNIS PERSE.
PITKÄ ISOTISSI HYVÄLLÄ PERSEELLÄ NAHKAHOUSUISSA SEMMONEN MULLE KELPAA.
JOO OTTAKAA MIESMALLI EIHÄN TEILLE KELPAA MUU KUN ADONIS MIESMALLI 3000 € KK PALKALLA ELLEI YLI
Vierailija kirjoitti:
JOO OTTAKAA MIESMALLI EIHÄN TEILLE KELPAA MUU KUN ADONIS MIESMALLI 3000 € KK PALKALLA ELLEI YLI
Reilusti alle kolmen tonnin palkka on keski-ikäiselle miehelle kyllä aika pieni. Mitä oikein teet työksesi?
Päiväni murmelina, eli Alluna. Nii-ih, on se kumma ku naiset ei kiinnostu!
Joo antaa olla.. olkaa yksinänne... mä en ole komea miesmalli ja rikas mersulla
Olkaa yksinänne kaikki suomalaiset nirsot naiset ku ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tykkää miehistä joilla ei ole omaa elämää, harrastuksia ja kavereita. Sellainen mies vain roikkuisi kokoajan naisessaan, vaikka nainen haluaisi välillä viettää iltaa ystäviensä kanssa ihan naisten kesken vaan jolloin mies voisi samalla hengailla omiensa kanssa. Ahdistivaa olisi olla miehen koko elämä.
On totta, että naiset eivät valitse parisuhteeseen tällaista miestä. Kuitenkin sen jälkeen kun suhde on solmittu, naiset yleensä edellyttävät, että mies luopuu harrastuksistaan ja kavereistaan, ja omistautuvat parisuhteelle, joka naisen mielessä tarkoittaa naisen palvelemista.
Te naiset olisitte onnellisempia ja päätyisitte toimivampiin suhteisiin, jos alun alkaen valitsisitte miehiä, joita ei omat harrastukset ja kaverit niin kiinnosta.
Minä luulen, että tässä on kyse miesten ja naisten välisestä erosta. Naisille elämä muodostuu vaiheista jotka saattavat olla hyvinkin erilaisia. Miehet taas haluavat tasaisemmin samoja asioita läpi elämän. Naisilla on sinkkuna kavereita, harrastuksia, menoja ja matkustelua. Sitten parisuhteen myötä vakiinnutaan ja aletaan muokkaamaan elämästä sellaista että siihen saisi tulla pieniä lapsia. Aletaan rauhoittumaan ja viettämään aikaa enemmän kotona.
Mies ei tajua, miksei nainen alunperinkin valinnut miestä joka nysvää vaan kotona. Nainen ei taas tajua, miksei miehellä aikuistumiseen ja vakiintumiseen kuulu kodin ulkopuolisten menojen väheneminen ja perhekeskeisyyden lisääntyminen samanlaisena itsestäänselvyytenä kuin hänellä. Ei tässä ole mitään oikeaa ja väärää, ainoastaan erilaisia näkökulmia.
JOO IHAN SAMA IKUISESTI IKUISESTI NIIN YKSIN EIKÄ KUKAA ENÄÄ ASIALLE VOI MITÄÄ KUN EI NAISILLE KELPAA KU TÄYDELLINEN MIESMALLI JA RIKAS.
Miksi ap esität miestä? Tuo ei ole kovin tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Päiväni murmelina, eli Alluna. Nii-ih, on se kumma ku naiset ei kiinnostu!
Allusta pitäisi filmata uusintaversio. Joka päivä vauva-palstalle jankkaamaan...
no sitte jankkaan.. miljoona kertaa.. mitä se sulle kuuluu.. yhtään... naiset on todella vaikeita.. mikää ei riitä ja kelpaa.. ollaan yksin ikuisesti.. vedetää kätee tätähän on tehty jo monia vuosia kun ei kelpaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla naisissa osittain vikaa ku en riitä tai kelpaa tälläsenä omana itsenäni.!
Ei, vaan sinä olet omana itsenäsi kelpaamaton. Kukaan ei etsi sun kaltaista vaan sun kaltaisia yritetään välttää kaikin tavoin.
No sitten olen.. kuten sanoin olen jo vuosia ollut yksin ja vetäny käteen.. kun kaipaan naista ja en kelpaa
Kyllähän sen huomaa millasia naisten kriteerit on.. pitää olla niin top 10 mies... ja täydellinen
Ei mitenkää kelpaa mies jolla on yksinäisyyttä.. velkaa.. mielenterveysongelmia koska niilel ei vaan koskaa voi mitään.. onko naiset sitte niin täydellisiä aina.. mitä ihmettä oikee?
Seksi kiinnostaa biologian vuoksi yleensä 17-39-vuotiaita naisia ja miehiä. Silloin tehköön ipanat.
Sen jälkeen on ihan turhaa jotain paneskelijaa kaipailla. Ihmiset viisastuvat rynkytirunkuti-iän jälkeen.
Se että vielä 60vanhana etsitään panoja tai muuta niin kertoo alhaisesta ÄO:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden kautta voi löytää (edelliset miehet löysin) ja nykyisen mieheni löysin netin kautta. Tästä voi päätellä, että...
No mulla ei oo kavereita ja mitää missä tutustua naisiin.. käyn lenkillä.. eipä sielä naisia tule vastaa.. tinderissä ei tule osumia sitte ollenkaa.. suominaisille en kelpaa.
Ota ulkomaalainen sitten, kun kerran niille kelpaat.
Miksei teille naiset mikään riitä kertokaa?