Mistä sen naisen nykyää löytäis?
Olen miettiny mistä ihmeestä naisen löytäis? Tuntuu että monet viihtyy sinkkuna nykyää. Minä en. Siis mies olen. Keski-ikää on pidän ittestäni jotenki huolta.. päivittäin lenkkeilen on työpaikka ja kaikki. Ihan hyvältä myös näytän. Semmonen aika rauhallinen vähän ujo mies. En polta ja joskus vaan juon alkoholia. Olen kokeillut tinderiä ja semmosia mut ei oikein mun juttu kun tosi harvoin tulee osumia. Baareissa en nyt oikein käy ja vielä tämä korona. Mutta en vaa tiedä mistä?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te naiset sitte haluatte? Ei täälä edes kukaan vastaa viesteihin. Millanen naiset pitäs olla? Kyl omasta mielestä oon ihan riittävä kyllä sille sopivalle.. mutta ei näytä vaa kelpaavan.
Itse kelpuutan järjissään olevan miehen, jota ei tarvitse pelätä.
Aha no kyl mä oon ihan järjissäni itse käyn töissä urheilen elän normi elämää. Mua ei sori tarvi pelätä!!
Sen mitä olen kirjoituksiasi täällä lukenut ja kuvasi nähnyt, niin minä pelkään sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te naiset sitte haluatte? Ei täälä edes kukaan vastaa viesteihin. Millanen naiset pitäs olla? Kyl omasta mielestä oon ihan riittävä kyllä sille sopivalle.. mutta ei näytä vaa kelpaavan.
Itse kelpuutan järjissään olevan miehen, jota ei tarvitse pelätä.
Aha no kyl mä oon ihan järjissäni itse käyn töissä urheilen elän normi elämää. Mua ei sori tarvi pelätä!!
Sen mitä olen kirjoituksiasi täällä lukenut ja kuvasi nähnyt, niin minä pelkään sinua.
No en ole livenä ihan samanlainen mitä musta ajatellaan. Olen ihan erilainen ja rauhallinen ja kiltti. Kuvassa sori ei ole mitään vikaa!!!
Taitaa olla naisissa osittain vikaa ku en riitä tai kelpaa tälläsenä omana itsenäni.!
Naisille ei vain riitä mikään olen jo sen tässä iässä huomannut.. kun ei mistää läheisyyttä saa eivät halua tavata ja ollenkaa lähelle.. mikää ei naisille riitä.. aina on joku toinen parempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitää ja niitä ei mikää kiinnosta. Kummasti näkee pariskuntia tuola ulkona no kaikki hyvät viedään käsistä ja ei niin hyvät jää yksin.
ei, vaan hitaat jää yksin älä jahkaa soita puhu kerro kirjoita... toimi kadulla kaupassa bussissa kirjastossa uimassa salilla...
No ei teille naisille mikää kelpaa.. adonis.. mersulla rahaa.. todella hyvä kroppa sosiaalinen ihana.. todella ihana... herranjumala mitä paskaa
sporttinen itsevarma adonis... kyllä niin kelpaa ja tämmönen sitte on aina yksin
Ap, kuinka paljon sinulla on ylipainoa? Mitat?
NIIN KYLLÄ semmonen mies kelpaa täydellinen temppari mies.. tai joku love island pelle.. kyllä semmonen kelpaa naisille-.-. on niin hyvä vartalo ja komea unelma prinssi
Vierailija kirjoitti:
195. cm.. jotain 107 kg. Vähän mahaa... mitä sitte.
Kyllä ihmettelen mikä suomi naisia vaivaa.. täydellinen sporttinen adonis näyttää kelpaavan teille?
Kuulostaa siltä, että kaipaat naista ainoastaan niihin hetkiin, kun itse haluat kosketusta ja läheisyyttä. Mutta mietipä sitä, kun olet jo saanut kassisi tyhjäksi, niin vastenmieliseksi muuttunut selluliittinen olmi vain kiehnää siinä vieressä eikä ymmärrä häipyä esim. kotitöihin. Miten ajattelit kestää kaiken sen muun ajan, kun olisit ihan tyytväinen omissa oloissasi, mutta akka vaan jäkättää ja vaatii huomiotasi?
Kavereiden kautta voi löytää (edelliset miehet löysin) ja nykyisen mieheni löysin netin kautta. Tästä voi päätellä, että...
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisenä naisena voin sanoa, että ei kiinnosta suhteet enää. Aina joutuu kodinhoitajaksi, mustasukkaisuuden kohteeksi ja sylkykupiksi. Kaiken kruunaa itsekeskeinen seksi (miehen puolelta).
Aikani yritin ja uskoin, että löydän mukavan tyypin, mutta kahden pidemmän suhteen jälkeen totean, että tuskin tuo yllämainittu kaavaa muuttuu.
Keskityn siis elämään kuin nuoret miehet: harrastan ja puuhaan omia juttujani. Seurankaipuussa sitten hankin jonkun hetken huuman. Eikä sekään enää kovin usein maksa vaivaa. Sitten jos joku mies alkaa kokata ja siivota sekä tarjoaa hyvää makuuhuone-elämää, niin voin harkita. Sitä yksisarvista odotellessa.
Minä en ole tavannut yhtään noin surkeaa miestä, ja olen keski-ikäinen nainen. Aina on miehet osanneet kokata ja siivota. Ja muksi pitäisi muuttaa yhteen, vaikka olisi suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden kautta voi löytää (edelliset miehet löysin) ja nykyisen mieheni löysin netin kautta. Tästä voi päätellä, että...
No mulla ei oo kavereita ja mitää missä tutustua naisiin.. käyn lenkillä.. eipä sielä naisia tule vastaa.. tinderissä ei tule osumia sitte ollenkaa.. suominaisille en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vain, kuinka todenmukainen tuo "sporttinen" kuvailu on. Itse olen sinua 10 senttiä lyhyempi ja 15 kg kevyempi, ja näytän kieltämättä aika läskiltä. Ei tulisi mieleenkään kuvailla itseäni sporttiseksi, vaikka urheilua silloin tällöin harrastankin.
Ihmettelen, miksi suhtaudut niin torjuvasti ajatukseen hoitaa tarpeesi maksullisilla? Itselleni olen todennut toimivimmaksi käydä pari kertaa kuussa tutulla ammattilaisella, joka on kaunis, nuori ja tekee kaikki temput ja vielä vähän ekstraa. Hyvä mieli jää kummallekin, ja rahaa ja varsinkin aikaa säästyy muuhun elämään mukavasti, verrattuna parisuhteissa kärvisteleviin kavereihini.
M47
Ei teille naiset vaa mikää riitä-.- miksi vain täydellinen mies kelpaa.. sitten tässä vain jää yksin ja masentuu ku elämä on yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vain, kuinka todenmukainen tuo "sporttinen" kuvailu on. Itse olen sinua 10 senttiä lyhyempi ja 15 kg kevyempi, ja näytän kieltämättä aika läskiltä. Ei tulisi mieleenkään kuvailla itseäni sporttiseksi, vaikka urheilua silloin tällöin harrastankin.
Ihmettelen, miksi suhtaudut niin torjuvasti ajatukseen hoitaa tarpeesi maksullisilla? Itselleni olen todennut toimivimmaksi käydä pari kertaa kuussa tutulla ammattilaisella, joka on kaunis, nuori ja tekee kaikki temput ja vielä vähän ekstraa. Hyvä mieli jää kummallekin, ja rahaa ja varsinkin aikaa säästyy muuhun elämään mukavasti, verrattuna parisuhteissa kärvisteleviin kavereihini.
M47
En halua käydä.. haluaisin löytää kumppanin jonka kanssa olla seksiä.. muttakun jatkuvasti yksinäinen elämä masentaa ja pelkkkää töitä.. eikö tämä koskaan muutu?
Tinderin saa suoraa poistaa ku on 6 mies ja ylipainoa ja mahaa.. ja ei ole komea.. ei noille täydellisille naisille koskaan kelpaa.. en ole vuosiin saanut laihaa naista muutenkaan.
No varmasti on mussa vika. Mutta en tiedä mitä tehdä. Kun vaikka yritän tehdä ja miettiä näitä juttuja. Silti olen vuodesta toiseen kk yksin.